اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از علل ناپدیدشدن هواپیمای بویینگ 777 مالزی



اخبار,اخبار بین الملل ,هواپیمای مالزی

 

اخبار بین الملل - مسافران ام.اچ 370 مبرا شدند/ خدمه پرواز همچنان در مظان اتهام

پلیس مالزی با مبری کردن مسافران پرواز ام.اچ 370 از هر نوع اتهامی در ارتباط با ناپدیدشدن هواپیمای بو.یینگ 777 اعلام کرد تحقیقات بیشتر در مورد خدمه پرواز همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، بازرس کل پلیس مالزی روز چهارشنبه گفت که 227 مسافر این پرواز از فرضیه های اتهامی از قبیل هواپیماربایی، خرابکاری عمدی، مشکلات شخصی و روانی مبری هستند.

ˈخالد ابوبکرˈ در نشستی در ارتباط با پلیس این کشور گفت: تحقیق در مورد ارتباط خدمه این پرواز از جمله خلبان و کمک خلبان همچنان ادامه دارد.

این مقام ارشد پلیس مالزی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگارای که پرسید آیا ممکن است معمای پرواز ام.اچ 370 هرگز حل نشود، گفت: ˈزمان بیشتری به ما بدهید. ما حتی ممکن است دلیل واقعی این حادثه را نیز نیابیمˈ.

وی با بیان این که تحقیق از 170 نفر در ارتباط با ناپدیدشدن این هواپیما انجام شده است، تصریح کرد که از آنجایی که انتشار اطلاعات ممکن است فرایند تحقیقات را با مشکل مواجه کند، پلیس از ارایه آنها خودداری می کند.

ˈخالد ابوبکرˈ خطاب به خبرنگاران گفت: متاسفم، چیزهایی وجود دارد که نمی توانیم با شما در میان بگذاریم؛ نه اینکه نخواهم اطلاعات را به شما بدهم، بلکه نمی توانم، زیرا این یک تحقیق جنایی است، این تحقیق ادامه دارد؛ ما هنوز به نتیجه کامل نرسیده ایم و منتظر دریافت گزارش های بیشتر از متخصصان داخلی و خارجی هستیم.

این مقام ارشد پلیس مالزی همچنین گفت که تحقیقات ادامه دارد و از افراد زیادی باید تحقیق شود.

هواپیمای بویینگ 777 خطوط هوایی مالزی که 17 اسفند گذشته از کوالالامپور به سمت پکن پرواز می کرد هرگز در مقصد خود فرود نیامد و معمای آن حدود یکماه است ناگشوده باقی مانده است.

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
هواپیمای بویینگ 777

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از هواپیمای مفقود شده مالزی


تحقیقات پلیس مالزی نشان می دهد که خلبانان هواپیمای بوئینگ 777 ناپدید شده این کشور هیچ گونه سابقه بیماری روانی یا مشکلات خانوادگی و اجتماعی نداشته اند.

واحد مرکزی خبر: تحقیقات پلیس مالزی نشان می دهد که خلبانان هواپیمای بوئینگ 777 ناپدید شده این کشور هیچ گونه سابقه بیماری روانی یا مشکلات خانوادگی و اجتماعی نداشته اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از اسوشیتدپرس از مالزی، یکی از این خلبان ها مردی میان سال بود که به شدت عاشق حرفه خلبانی بود. کمک خلبان نیز جوان 27 ساله ای بود که در صدد ازدواج بود.

انتشار این خبر از سوی پلیس مالزی در واکنش به اخبار و گزارش هایی صورت گرفت که در آنها از احتمال وقوع هواپیماربایی و دست داشتن افراد آشنا با حرفه هوانوردی در این حادثه سخن به میان آمده بود.

 پلیس مالزی بعد از تحقیقاتی که درباره وضعیت روانی و اجتماعی این دو نفر انجام داد اعلام کرد به دنبال تحقیقاتی که در خصوص پیشینه روانشناختی، وضعیت خانوادگی و برخی مسائل دیگر مرتبط با این خلبان ها به عمل آمد،‌ مشخص شد آنها هیچ مشکل جدی در این زمینه ها نداشته اند.