اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین اخبار از انتقال پایتخت



اخبار ,اخبار اجتماعی , طرح انتقال پایتخت

 

اخبار اجتماعی - کولیوند:پایتخت کشور تغییر نمی‌کند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اصلا بحث انتقال پایتخت مطرح نیست.

محمدجواد کولیوند با اشاره به بحث این روزهای بسیاری از رسانه‌ها از جمله صداوسیما در رابطه با طرح انتقال پایتخت گفت: عنوان این طرح در کمیسیون شوراها اصلاح شده و طرح ساماندهی پایتخت و انتقال پایتخت دیپلماتیک و اداری در مرحله آخر نام گرفته است.

وی ادامه داد: اصلا قرار نیست پایتخت منتقل شود و این طرح هیچ‌گاه به دنبال انتقال پایتخت نبوده است و متاسفانه رسانه‌ها و بسیاری از کارشناسان طرح را مطالعه نکرده‌اند و در رابطه با آن اظهارنظرهای زیادی مطرح می‌کنند.

این عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه ما تذکری به صداوسیما در این رابطه خواهیم داد، تصریح کرد: طبق این طرح بنا است شورایی در دولت تشکیل شود تا مطالعات انجام شده را بررسی کرده تا نسبت به مشکلات تهران پاسخگو باشد.

کولیوند خاطرنشان کرد: بحث انتقال پایتخت دیپلماتیک و اداری نیز در مرحله آخر مورد بحث قرار می‌گیرد که همه اینها باید در شورای مربوطه در دولت بررسی شود. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
انتقال پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار و عکس‌های جدید از سریال پایتخت 3



اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران پایتخت 3,عوامل سریال پایتخت 3

 

اخبار فرهنگی - آخرین اخبار و عکس های جدید از سریال پایتخت 3

محسن تنابنده: در پایتخت 3 به عنوان نویسنده، بازیگردان، مشاور کارگردان و بازیگر فعالیت کرده و بشدت خسته شده ام اما رضایت مردم از پایتخت 1 و2 باعث شد که بازهم به این سختی تن بدهم و پایتخت 3 را بنویسم.

محسن تنابنده گفت: فقط برای رضایت مردم«پایتخت» را می‌ نویسم.

محسن تنابنده که دوشنبه گذشته از تصویر برداری بخش‌ های مربوط به شمال پایتخت 3 به تهران بازگشته است به گفت: آنچه که باعث انگیزه کار در من می‌شود، رضایت مردم و خنده ای است که در طول تماشای سریال بر لب آنها می نشیند.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران پایتخت 3,عوامل سریال پایتخت 3

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران پایتخت 3,عوامل سریال پایتخت 3

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگران پایتخت 3,عوامل سریال پایتخت 3


تنابنده با بیان اینکه سال سختی را پشت سر گذاشته است گفت: در پایتخت 3 به عنوان نویسنده، بازیگردان، مشاور کارگردان و بازیگر فعالیت کرده و بشدت خسته شده ام اما رضایت مردم از پایتخت 1 و2 باعث شد که بازهم به این سختی تن بدهم و پایتخت 3 را بنویسم. وی همچنین با بیان اینکه سریالی که اخیرا در آن بازی داشته است (مجموعه «شاهگوش») از نظر مالی او را تامین می کند گفت :  عشق من به مردم باعث می شود که همه سختی ها را به جان بخرم و با پایتخت همراه شوم. تنابنده در ادامه گفت: تا آنجا که این سریال کشش داشته باشد و مردم آن را طلب کنند،با پایتخت باقی خواهد ماند.

در حال حاضر 7 قسمت از سریال پایتخت 3 با سرپرستی محسن تنابنده نوشته شده و قرار است شش قسمت دیگر آن نیز همزمان در تهران نوشته و ساخته شود.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم