اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران


فیلم "محمد رسول‌الله (ص)" پس از 15 هفته بیش از 13 میلیارد تومان بلیت فروخته و چند هفته‌ای می‌شود که فروش چندانی ندارد. گرچه بنا بود اکران این فیلم در آبان ماه به پایان رسد اما همچنان با نهایت ظرفیت در تهران و شهرستان به اکران خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری ایلنا: فیلم "محمد رسول‌الله (ص)" پس از 15 هفته بیش از 13 میلیارد تومان بلیت فروخته و چند هفته‌ای می‌شود که فروش چندانی ندارد. گرچه بنا بود اکران این فیلم در آبان ماه به پایان رسد اما همچنان با نهایت ظرفیت در تهران و شهرستان به اکران خود ادامه می‌دهد.

در هفته‌ای که گذشت "محمد رسول‌الله (ص)"، "چهارشنبه 19 اردیبهشت"، "جامه‌دران"، "شاهزاده روم"، "چهارشنبه خون به پا می‌شود"، "این سیب هم برای تو"، "ناهید" و "شیفت شب" به اکران خود ادامه دادند. فیلم‌های "ارغوان" و "پدر آن دیگری" اکرانشان پایان یافت و "حکایت عاشقی" ساخته احمدرمضان‌زاده و "در مدت معلوم" ساخته وحید امیرخانی نیز از روز گذشته (26 آذرماه) اکران خود را  آغاز کردند.

فیلم "محمد رسول‌الله (ص)" جدیدترین ساخته مجید مجیدی پس از 15 هفته بیش از 13 میلیارد تومان بلیت فروخته و چند هفته‌ای می‌شود که فروش چندانی ندارد. با وجود اینکه از ابتدا بنابر این گذاشته شده بود که اکران این فیلم در آبان ماه به پایان رسد اما همچنان با نهایت ظرفیت در تهران و شهرستان به اکران خود ادامه می‌دهد.    

انیمیشن "شاهزاده روم" به کارگردانی هادی مرزبان به مرز دو میلیارد نزدیک شده. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 200 میلیون تومان به فروش‌ خود اضافه کرد و پس از شش هفته فروش یک میلیارد و 812 میلیون تومانی را برای خود ثبت کرد.

"جامه‌دران" ساخته حمیدرضا قطبی با بیش از یک ماه اکران 712 میلیون تومان فروش کرد. 60 میلیون تومان سهم فروش هفته پنجم این فیلم بود.

"چهارشنبه 19 اردیبهشت" اولین فیلم بلند سینمایی وحید جلیلوند هم به نظر می‌رسد نفس‌های آخر اکران را می‌کشد. این فیلم که فروش آن از نیم میلیارد تومان گذشته؛ دو هفته‌ای می‌شود که فروش چندانی ندارد و این روزها تنها در دو پردیس "چارسو" و "کورش" تهران و سه سینمای شهرستان اکران می‌شود.

"شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی در طول یک ماهی که از اکرانش می‌گذرد 490 میلیون تومان فروش داشته و سهم هفته گذشته فیلم هفتاد میلیون تومان بوده است.

فیلم حماسه پارسا با نام "چهارشنبه خون به پا می‌شود" نیز پس از پنج هفته 183 میلیون تومان فروش داشته و در هفته مورد اشاره تنها 13 میلیون تومان فروش کرد. این فیلم با این میزان فروش درحالی هنوز  دو پردیس تهران و 4 سینمای شهرستان را دراختیار دارد که به کار فیلم "پدر آن دیگری" ساخته یدالله صمدی باوجود فروش 425 میلیون تومان هفته گذشته پایان داده شد. این برخورد شورای اکران می‌تواند اعتراض یدالله صمدی را به دنبال داشته باشد.

"ناهید" ساخته آیدا پناهنده و "این سیب هم برای تو" به کارگردانی سیروس الوند که از 27 آبان ماه اکران خود را آغاز کردند؛ هریک در این هفته 25 میلیون تومان بلیت فروختند و فروش خود را به ترتیب به 165 و 145 میلیون تومان رساندند.


ویدیو مرتبط :
فیلم درجه یک دووم3 آخرین روزهای اکران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران


فیلم «پنج ستاره» در دو روز اول اکرانش 28 میلیون تومان فروخت.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا صابری پخش‌کننده این فیلم با اعلام این مطلب گفت: این فیلم در 20 سینما در تهران اکران می‌شود و اکران شهرستان‌ها نیز از شنبه آغاز خواهد شد.

همچنین حبیب اسماعیلی که دو فیلم «طبقه حساس» و «زندگی جای دیگریست» را در حال اکران دارد، با اشاره به فروش این دو فیلم گفت: «طبقه حساس»‌ در 30 سینمایی که در تهران دارد فروشش به دو میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده است و در 70 سینمای شهرستان‌ها نیز دو میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته است.

او افزود: «زندگی جای دیگریست» در 20 سینمای تهران طی دو هفته 300 میلیون تومان فروخته و در یک هفته اکرانش در شهرستان‌ها در 10 سینما فروشش به 50 میلیون تومان رسیده است.

امیر قطبی از فیلمیران هم فروش «معراجی‌ها» را در تهران دو میلیارد و 70 میلیون تومان و در شهرستان‌ها نیز فروش این فیلم را سه میلیارد و 230 میلیون تومان اعلام کرد.

او افزود: فیلم «چ» در تهران یک میلیارد و 170 میلیون تومان فروخته است و در شهرستان‌ها نیز فروش این فیلم به 870 میلیون تومان رسیده است.

قطبی مجموع سینماهای این دو فیلم را در سطح کشور 60 سینما عنوان کرد.