اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین آمار تلفات زلزله ویران کننده نپال


پلیس نپال با انتشار بیانیه ای از کشف اجساد 4 هزار و 555 نفر تا کنون در عملیات کمک رسانی به زلزله زدگان این کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: پلیس نپال با انتشار بیانیه ای از کشف اجساد 4 هزار و 555 نفر تا کنون در عملیات کمک رسانی به زلزله زدگان این کشور خبر داد.

شمار تلفات زلزله 7.9 ریشتری نپال به بیش از 4500 نفر رسید. پلیس این کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در جریان تفحص ویرانه های ناشی از این زلزله تا کنون جسد بیش از 4 هزار و 555 کشف شده است.

این در حالی است که عملیات نجات و کمک رسانی به زلزله زدگان در شهر کاتماندو پایتخت نپال همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود بر تعداد قربانیان افزوده شود.

در همین حال سازمان ملل از متاثر شدن بیش از 8 میلیون شهروند نپالی از این زلزله خبر داد. گمانه زنی ها از کشته شدن دست کم 10 هزار نفر در این زلزله ویرانگر حکایت دارد.


ویدیو مرتبط :
زلزله نپال؛ افزایش آمار کشته ها به بیش از ۳۲۰۰ نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین آمار تلفات زلزله ژاپن



 

آخرین آمار تلفات زلزله ژاپن

 

آمار رسمی تعداد کشته شدگان و ناپدید شدگان زلزله و سونامی در ژاپن از مرز سیزده هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، آمار قطعی شمار کشته شدگان به پنج هزار و یکصد وهفتاد و هشت نفر رسید و همچنین شمار ناپدید شدگان به هشت هزار و ششصد و شش نفر رسیده است.

در این حوادث همچنین دو هزار و دویست و هشتاد و پنج نفر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری کیودو، شهردار شهر ساحلی ایشی نوماکی گفت شمار ناپدیدها از مرز ده هزار نفر خواهد گذشت.

روز شنبه نیز شبکه ان اچ کی ژاپن اعلام کرد از حال حدود ده هزار نفر از مردم در شهر مینامیسان ریکو خبری در دست نیست.

با وجود تلاش گسترده برای نجات حادثه دیدگان، آمار تلفات در منطقه جزیره هونشو با تخریب شدن بیش از پنجاه و پنج هزار و سیصد و هشتاد خانه مسکونی بالاتر می رود..... /واحد مرکزى خبر