اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آثار شاعر ضد انقلاب در نمایشگاه کتاب!


کتاب سروده‌های شاعر خوانندگان ضد انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

روزنامه کیهان: کتاب سروده‌های شاعر خوانندگان ضد انقلاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

کتاب «روزبه.ب» که حاوی ترانه‌های خوانده شده توسط یکی از خوانندگان معتاد فراری است، مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

عرضه این کتاب در غرفه مرکز نشر «ن» باعث دیدار معاندین عرصه موسیقی شده است.

شبکه‌های ضد انقلابی «من و تو» و «بی‌بی‌سی» و «صدای آمریکا»، ضمن بازتاب این خبر و پخش فیلم‌های خبری کوتاه، از نشر و عرضه کتاب یاد شده استقبال کردند.

این شبکه‌ها دادن مجوز نشر به سروده‌های ضدانقلابی «زویا-ز» ندیمه سابق «فائقه آتشین» را هم به عنوان یکی دیگر از پیروزی‌های دولت تدبیر و امید در حوزه نشر قلمداد نمودند.


ویدیو مرتبط :
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه کتاب انقلاب در شهر سنقر کلیایی برپا شد



 

 

نمایشگاه کتاب

 

به گزارش روابط عمومی استان کرمانشاه از دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی سنقر کلیایی این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره یوم ا... ۲۲ بهمن در شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب از تاریخ ۱۴/۱۱/۸۸ به مدت ۷ روز در محل کتابخانه این شهرستان برگزار نمود.


این نمایشگاه با حضورامام جمعه ، فرماندار و دیگر مسولین در ساعت ۹ روز ۱۴ بهمن افتتاح شد و مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

 

شایان ذکر است این نمایشگاه با حدود ۱۲۰۰عنوان با موضوعات مختلف در زمینه های دینی و مذهبی ،ادبیات ،کامپیوتر و همچنین آثاری از مولفین شهرستان و نیز غرفه در خصوص نرم افزارهای کاربردی برپا شد ه است.

 

این نمایشگاه محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه به مراجعین عرضه می داردو همچنین نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصرپذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

 

در پایان رییس دبیرخانه انجمن شهرستان با بیان استقبال بسیار خوب در روز اول از نمایشگاه برگزاری این نمایشگاه ها را عاملی در جهت رشد و ارتقا کتابخوانی شهرستان بیان نمود.