اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی گسترده در پالایشگاه اصفهان


بامداد امروز بخشی از پالایشگاه اصفهان دچار حریق شد.

خبرگزاری فارس: بهزاد بزرگزاد در مورد جزئیات آتش‌سوزی در پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: ساعت 4:40 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه قسمتی از پرکن روغن و وسایل بشکه‌های پلی‌اتیلن پالایشگاه اصفهان دچار حریق شد که با گزارش به مرکز آتش‌نشانی اصفهان نیروهایی از آتش‌نشانی اصفهان و شاهین‌شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: 35 دستگاه سنگین، 90 نیروی انسانی، 20 نفر مسئول و افسر شیفت و معاون عملیات به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت قضیه در محل ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان کمیته‌ای با حضور مدیرکل ستاد مدیریت بحران، آتش‌نشانی، اداره آب، برق، محیط زیست، فرماندهی نیروی انتظامی، راهور، اورژانس و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل و برای مهار این آتش‌سوزی تصمیماتی گرفته شد.

وی ادامه داد: مهار کردن آتش در دو رینگ صورت گرفت که رینگ اول نیروهای امدادی و رینگ دوم عملیات پشتیبانی و تدارک به مهار آتش پرداختند.

بزرگزاد ادامه داد: اکنون آتش مهار شده و احتمال می‌رود تا یک ساعت دیگر محل آتش‌سوزی در پالایشگاه اصفهان به طور کامل تحت کنترل در آید.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی در پالایشگاه نفت.....!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات حادثه آتش سوزی در پالایشگاه اصفهان


یک مقام مسئول با رد هر هرگونه آتش سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان با تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در انبار روغن‌های نفتی در حاشیه پالایشگاه اصفهان، اعلام کرد: این حادثه هیچ آسیبی به پالایشگاه اصفهان وارد نکرده است.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول با رد هر هرگونه آتش سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان با تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در انبار روغن‌های نفتی در حاشیه پالایشگاه اصفهان، اعلام کرد: این حادثه هیچ آسیبی به پالایشگاه اصفهان وارد نکرده است.

صادق حاجیان سخنگوی پالایشگاه نفت اصفهان در تشریح جزئیات یک حادثه نفتی در اصفهان، گفت: آتش سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان صحت ندارد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه حادثه آتش سوزی صبح امروز چهارشنبه 7 خرداد ماه مربوط به انبار روغن‌های نفتی شرکت نفت سپاهان بوده است، گفت: در شرایط فعلی این آتش سوزی به طور کامل مهار شد و هیچ گونه مشکلی در سطح منطقه وجود ندارد.

او با تاکید بر اینکه در این حادثه هیچ آسیبی به پالایشگاه اصفهان وارد نشده است، گفت: پالایشگاه اصفهان به سرعت نیرو و امکانات امداد و آتش نشانی خود را در اختیار شرکت نفت سپاهان گذاشت که به کمک نیروهای آتش نشانی و شهرداری پس از ایجاد یک سپر دفاعی، موفق شدند، آتش را خاموش کنند.

سخنگوی پالایشگاه نفت اصفهان با بیان اینکه هنوز میزان خسارهای وارده معلوم نشده، گفت: حجم وسیعی از انبار روغن در آتش سوخته و عمده کالاها نیز از بین رفته است.