اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی گسترده در شهرری


سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق بامدادی یک انبار 3000 متری مواد شیمیایی در شهرری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق بامدادی یک انبار 3000 متری مواد شیمیایی در شهرری خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 22 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در انبار مواد شیمیایی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرری سه راه ترانسفور اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه پنج دستگاه خودروی فوماتیک، تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و فرماندهی نیز همراه آتشنشانان به محل اعزام شد گفت: پس از حضور آتشنشانان در محل مشاهده شد که در انباری به وسعت 6 هزار متر مربع حریق رخ داده که درون این انبار دو سوله که هر کدام سه هزار متر مربع مساحت داشتند قرار دارد.

وی با بیان اینکه حریق در یکی از این سوله‌ها رخ داده و کاملا آن را در بر گرفته بود گفت: درون سوله مقادیر قابل توجهی مواد شیمیایی و دیگر مواد اشتعالزا نظیر ابر، اسفنج و رول‌های کاغذ قرار داشت که همین موضوع عملیات آتشنشانان را با سختی رو به رو کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش سقف یکی از سوله‌ها را تخریب کرده و در حال سرایت به بشکه‌های نگهداری از مواد شیمیایی در مجاور سوله‌ها و سوله دیگر بود گفت: آتش نشانان از چند جهت وارد عمل شده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشتیم افزود: اما خسارات به جا مانده از آن بالا بود.

ملکی با بیان اینکه آتشنشانان در ساعت 2:2 پس از ایمنی سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند گفت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی وحشتناک در شهرری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی گسترده در مشهد بیش از 2 میلیارد خسارت بر جای گذاشت+تصاویر



اخبار حوادث - آتش سوزی گسترده در مشهد بیش از 2 میلیارد خسارت بر جای گذاشت+تصاویر

مدیر حوزه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش گرفتن 6 خودرو سبک وسنگین دریک پاركینگ عمومی واقع در شهرك صنعتی طرق مشهد خبر داد.

ابوالفظل تیموری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشرح  خبر فوق اظهار داشت: حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز وقوع حریق در پاركینگ( شاهرخ) واقع در شهرك صنعتی طرق به سامانه 125 اطلاع داده شد.

مدیر حوزه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: به دنبال این موضوع بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی گروه‌های اطفای حریق را از 3 ایستگاه به همراه 15 آتش نشان و 5 خودرو سنگین اطفائ حریق  به محل حادثه اعزام نمود .

تیموری تصریح کرد: در این آتش سوزی  3 تریلی و یک خودرو 206 و 405 و ال 90 دچار آتش سوزی گردیده که بین 30 تا 100 درصد خسارت دیده اند.

مدیر حوزه سه آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان كرد: در مجاورت این خودروها یك تانكر 30 هزار لیتری سوخت نیز بوده است كه با سرعت عمل واقدامات پیشگیرانه آتش‌نشانان  از سرایت حریق به آن جلوگیری می‌شود و خوشبختانه حادثه ناگواری رخ نمیدهد .

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد با انتقاد از صاحبان پارکینگ ها در این منطقه از نبود نگهبانان اموزش دیده و همچنین عدم وجود سیستم های اعلان و هشدار و اطفائ حریق در این پارکینگ های عمومی ابراز نگرانی کرد و خواستار برخورد جدی دستگاه های ذیربط با این تخلفات در این منطقه صنعتی شد.

گفتنی است این آتش سوزی بیش از 2 میلیاردوپانصد میلیون ریال خسارت برجای گذاشته است.علت وقوع این حادثه توسط یک تیم کارشناسی از سوی آتش نشانی مشهد در دست بررسی است. 

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث , آتش سوزی

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران