اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی گسترده در بازار بزرگ تهران


آتش سوزی ساختمان 3طبقه در چهارسوق بازار بزرگ تهران مهار شد.

خبرآنلاین: آتش سوزی ساختمان 3طبقه در چهارسوق بازار بزرگ تهران مهار شد.

سید جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: ساعت 14:29 بعد از ظهر امروز سه شنبه وقوع آتش سوزی در چهارسوق بازار تهران، سرای حاج حسن به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه هزمت، تانکرهای آب و خودروی حامل دستگاههای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته ملکی، محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه قدیمی بوده که هر 3 طبقه آن مملو از کیف، کفش، کارتن و مقوا بود. در این حادثه ساختمان کاملاً شعله ور شده و دود زیادی از آنجا خارج می شد. همچنین احتمال سرایت شعله های آتش به انبارهای جانبی در محل وجود داشت. آتش نشانان با توجه به حجم زیاد آتش و دود، از مسافت دور اقدام به مهار شعله های آتش کرده و هم اکنون این حادثه تحت کنترل است. خوشبختانه این آتش سوزی تاکنون مورد مصدوم یا فوتی نداشته است.

ملکی گفت: در این حادثه احتمالا آتش سوزی از طبقه دوم آغاز شده و به دو طبقه دیگر سرایت کرده است.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی گسترده در انبار فرش و موکت بازار تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌ سوزی گسترده در بازار بزرگ تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی ۱۰ باب مغازه ساعت فروشی در بازار بزرگ تهران، حوالی بازار قیصر خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی ۱۰ باب مغازه ساعت فروشی در بازار بزرگ تهران، حوالی بازار قیصر خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت :ساعت ۱۹:۲۶ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران مطلع شد و بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه نجات و خودروهای تنفسی عازم محل حادثه در بازار تهران بازار قیصر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی افزود : آتش‌سوزی در یک پاساژ دو طبقه که در زمینه پخش ساعت مچی فعالیت‌ می‌کردند اتفاق افتاده بود و از آنجایی که این پاساژ دارای سقف شیروانی و قدیمی بود و چند باب مغازه در طبقه دوم در قسمت شیروانی مشغول به کار بودند  طعمه حریق شده و آتش هر لحظه در حال سرایت به سایر مغازه‌ها بود.

وی افزود: ۱۰ باب مغازه از ناحیه سقف کاملا شعله ور بود که  آتش‌نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و با توجه به ساعت تعطیلی بازار نیروهای آتش نشانی به سرعت توانستند حریق را کنترل کنند و از سرایت آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری کردند.

ملکی گفت : خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم در بر نداشت و عملیات پس از ایمن سازی و تخلیه دود در ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه به پایان رسید.

 علت  وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان علت یاب سازمان آش نشانی در دست بررسی است.