اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی وسیع در خیابان منوچهری


شفیعی با بیان اینكه علت حادثه هنوز مشخص نشده است، بیان داشت: در این پاساژ یك مركز بافندگی و تولید پارچه بوده است كه مواد قابل اشتعال را در راهرو نگه‌داری می‌كردند. مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی از وقوع آتش‌ سوزی در پاساژ درخشان خیابان منوچهری خبرداد.

جمشید شفیعی در این باره اظهار داشت: در ساعت 4:31 دقیقه بامداد وقوع آتش‌سوزی در پاساژ درخشان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد كه 9 ایستگاه آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینكه آتش حدود 2 هزار و 500 متر مربع را فرا گرفته بود ادامه داد: در این عملیات از 5 دستگاه بالابر و خودروی تنفسی استفاده شده است.

شفیعی با بیان اینكه علت حادثه هنوز مشخص نشده است، بیان داشت: در این پاساژ یك مركز بافندگی و تولید پارچه بوده است كه مواد قابل اشتعال را در راهرو نگه‌داری می‌كردند.

وی افزود: آتش در ساعات اولیه خاموش شد و عملیات لكه‌گیری تا ساعت 7 بامداد ادامه داشت.

به گفته شفیعی:آتش‌نشانان 17 نفر را از این آتش سوزی نجات دادند و این حادثه مجروح و كشته شده نیز داشته كه آمار دقیق آن‌ها را هنوز اعلام نكرده‌اند.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
تلاش برای مهار آتش سوزی در انبارهای خیابان فداییان اسلام توسط نیروهای آتش نشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آتش سوزی در خیابان فدائیان اسلام


آتش سوزی در یک انبار و کارخانه فیلترسازی در خیابان فدائیان اسلام با حضور گسترده آتش‌نشانان و تیم امداد و نجات در محل حادثه مهار شد.