اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی مهیب در کارخانه چینی مقصود مشهد (+عکس)



کارخانه چینی مقصود مشهد دچار حریق شد.

 بیش از 130 آتش نشان به همراه 44 خودروی عملیاتی اطفای حریق برای مهار آتش سوزی به شهرک صنعتی اعزام و در حال عملیات هستند.
 
این حادثه مقارن ساعت 5:56 دقیقه صبح امروز توسط آتش نشانی شهرک صنعتی توس به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد اعلام شد.
 
بر اساس گزارش ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد 9 دستگاه خودروی پشتیبانی شامل 2 دستگاه لودر و خودروهای 8، 14 و 30 هزار لیتری آب در مسیر قرار گرفتند.
 
تلاش آتشنشانان برای مهار این آتش سوزی مهیب ادامه دارد.

 

اخبار,اخبارحوادث    ,خبر حوادث

 

اخبار,اخبارحوادث    ,خبر حوادث


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی مهیب در کارخانه چینی مقصود مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی در کارخانه ایران‌خودرو در جاده مشهد - نیشابور



 اخبارحوادث - مهار آتش‌سوزی در کارخانه ایران‌خودرو در جاده مشهد - نیشابور

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع حریق در انبار پنج هکتاری ایران خودرو خبر داد.

مسعود ظهوریان در این باره گفت: در ساعت 16 دیروز چهارشنبه، یک مورد حادثه حریق در بخشی از محوطه کارخانه ایران‌خودرو به آدرس 60 کیلومتری جاده مشهد- نیشابور محدوده شهر جدید بینالود به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال آن ستاد فرماندهی چهار خودروی سنگین به همراه ده‌ها آتش‌نشان از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد، گفت: همچنین دو خودروی حریق از آتش‌نشانی نیشابور، یک خودرو از آتش‌نشانی ملک‌آباد و یک خودرو نیز از آتش‌نشانی شهر جدید بینالود به عنوان نیروهای کمکی در محل حضور داشتند و سه لودر هم پس از مدتی به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: محل حادثه کارخانه ایران‌خودرو بود که به دلیل نامعلومی در زمینی به وسعت حدود پنج هکتار حجم عظیمی از ضایعات کارتن، کاغذ و لاستیک شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به سوله سه هزار متری نگهداری از قطعات خودرو بود.

ظهوریان با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: پس از مدتی خوشبختانه از سرایت آتش به اماکن دیگر جلوگیری شد و پس از ساعتی آتش‌نشانان موفق به اطفای کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه نامعلوم بوده و پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد، گفت: ده‌ها آتش‌نشان حوالی ساعت 23 پس از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.
 اخبار حوادث - ایسنا