اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی در مشهد حادثه آفرید


مدیرحوزه سه آتش نشانی مشهد از آتش سوزی ۳۱۰ سیلندر گاز مایع و ۳۱ پکنیک در یک منزل مسکونی در مشهد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم:  مدیرحوزه سه آتش نشانی مشهد از آتش سوزی ۳۱۰ سیلندر گاز مایع و ۳۱ پکنیک در یک منزل مسکونی در مشهد خبر داد.

 ابوالفضل تیموری درباره این حادثه اظهار کرد: ظهر امروز تعداد 310 سیلندر گاز مایع و 31 پکنیک در یک منزل مسکونی به دلیل بی احتیاطی دچار حریق شد که در پی این حادثه سه نفر دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.


وی با بیان این مطلب که علت این حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: از مجموع سیلندرهای گاز مایع موجود تعداد 80 سیلندر در یک نیسان بود که در هنگام آتش سوزی، همه سیلندرهای گاز مایع، پکنیک‌ها، نیسان سواری و منزل دوطبقه دچار حریق شد.

مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه تعداد زیادی اتومبیل آتش نشانی از ایستگاه‌های مختلف به محل حادثه اعزام شده و در مجموع طی پنج ساعت تلاش مداوم ماموران آتش نشانی توانستند این آتش سوزی را به صورت کامل مهار کنند.

تیموری اضافه کرد: همچنین پشت بام سه منزل مجاور این ساختمان هم دچار آتش سوزی شد و به دلیل عدم سرایت آتش به سایر منازل برق و گاز منازل منطقه به صورت کامل قطع شد.


ویدیو مرتبط :
معاون خدمات شهری شهرداری به بررسی جزییات حادثه آتش سوزی هتل در حال احداث مشهد پرداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

23 فوتی و مصدوم در حادثه آتش سوزی اتوبوس در جاده نیشابور-سبزوار



حوادث سال91,اخبار حوادث911,جاده نیشابور-سبزوار,آتش سوزی اتوبوس,حادثه آتش سوزی

 

23فوتی و مصدوم در حادثه آتش سوزی اتوبوس در جاده نیشابور-سبزوار

در جریان حادته آتش سوزی در یك اتوبوس مسافربری در جاده نیشابور-سبزوار ، 23 نفر كشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،در این حادثه كه حوالی ساعت 7 صبح امروز در كیلومتر 20 جاده نیشابور-سبزوار رخ داد متاسفانه 3 نفر از هموطنانمان قبل از رسیدن امبولانس فوت كردند و 20 مصدوم حادثه نیز به بیمارستان های حكیم 22 بهمن نیشابور و امام رضا مشهد منتقل شدند.

برابر گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران علت این حادثه انفجار گاز پیك نیك در اتوبوس و برخورد آن با گارد ریل بوده است./باشگاه خبرنگاران