اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش به خوابگاه دانشجویی خیابان ویلا رفت


حوالی ساعت 20 امشب (دوشنبه) یک خوابگاه دانشجویی در محدوده خیابان ویلا دچار حریق شد.

ایسنا: حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: حوالی ساعت 20 امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی که گفته می‌شود وابسته به دانشگاه امیرکبیر است، به مرکز فوریت‌های اورژانس اطلاع داده شد.

عباسی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در حال حاضر برابر اطلاعاتی که از مرکز دریافت کرده‌ایم عوامل اورژانس در محل حضور دارند اما تاکنون مورد مصدومی نداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس تا پایان عملیات در محل حضور خواهند داشت، گفت: هم اکنون عوامل آتش‌نشانی نیز در محل حاضرند و عملیات آنان ادامه دارد.

همچنین سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با تایید این خبر به ایسنا گفت: حادثه در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی خیابان نجات الهی رخ داده و در حال حاضر آتش نشانان در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دانشجویان را از ساختمان تخلیه کرده و عملیات اطفاء را در دستور کار خود دارند، گفت: در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این حادثه در دست نیست. پس از پایان عملیات گزارش کامل از این حادثه ارائه خواهد شد.

براساس گزارش‌های رسیده شماری از دانشجویان در اطراف این خوابگاه مستقر هستند.


ویدیو مرتبط :
خوابگاه دانشجویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی تهران



 

 

 

آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی تهران

 

ایسنا: اسدی، فرمانده آتش‌نشانان در این‌باره گفت: وقوع این حادثه شنبه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه دو را به محل آتش‌سوزی واقع در خیابان انقلاب، خیابان روشندلان اعزام کرد.

اسدی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از قطع گاز و برق با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده شعله آتش را قبل از گسترش آن خاموش کردند و ساکنان طبقه سوم را به محل امن انتقال دادند.

به گفته وی، استفاده از شیلنگ غیراستاندارد برای انتقال گاز به اجاق خوراک پزی و شعله‌ور شدن آن را علت وقوع آتش‌سوزی دانست.... /  isna.ir