اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش‌سوزی زنجیره‌ای در مساجد ماهشهر



اخبارحوادث - آتش‌سوزی زنجیره‌ای در مساجد ماهشهر

از شهرستان ماهشهر خبر می‌رسد حدود یكماه است در چند مسجد و حسینیه به شكل مشكوكی در شهرك طالقانی ماهشهر آتش سوزی رخ داده و مسئولین فقط می‌گویند هنوز علل وقوع این حادثه‌ها مشخص نشده است و كارشناسان درحال تحقیق و جستجو برای یافتن علت این آتش سوزی‌ها هستند.

در آخرین مورد در سالروز شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام حسینیه انصارالحسین شهرك طالقانی ماهشهر نیز در آتش سوخت. بجاست مسئولین سیاسی و امنیتی استان و شهرستان با توجه به حساسیت این منطقه درخصوص مسایل اخیر چاره‌اندیشی و اطلاع‌رسانی كنند و از بروز شایعات جلوگیری نمایند.
اخبار حوادث - جمهوری اسلامی

 


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی در پتروشیمی تخت جمشید ماهشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی مارون ماهشهر



فرماندار ماهشهر از مهار آتش‌سوزی در واحد HD مجتمع پتروشیمی مارون در ماهشهر خبر داد.

منصور قمر در گفت‌وگو با خبرنگار (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: واحد HD مجتمع پتروشیمی مارون واقع در منطقه ویژه صنعتی ماهشهر حدود ساعت 21 شب گذشته (27 آذرماه) دچار آتش‌سوزی شد که در جریان این حادثه سه نفر از کارگران این مجتمع مصدوم شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی 2 ساعت پس از وقوع حادثه مهار شد.

قمر ادامه داد: مصدومان این حادثه که دچار جراحات سطحی شده‌اند، به بیمارستان نفت ماهشهر انتقال یافتند و اکنون تحت درمان هستند. حال عمومی این کارگران خوب گزارش شده است.


اخبار حوادث -  ایسنا