اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش‌سوزی در خط تولید آیفون


روز یکشنبه در یکی از کارخانه‌های شرکت فاکسکان واقع در Zhengzhou چین که در زمینه‌ی تولید آیفون فعال بود آتش سوزی وسیعی روی داد که منجر به وارد آمدن آسیب‌هایی جدی به بخش‌هایی از آن شد.

وب‌سایت تورنجی: شرکت فاکسکان را حتما می‌شناسید، همان شرکتی که در زمینه‌ی تولید محصولات شرکت اپل و مونتاژ کردن آنها فعال است و در سالیان اخیر به لطف فروش بالای محصولات اپل، فعالیت خود را شدیدا توسعه داده است. روز یکشنبه در یکی از کارخانه‌های این شرکت واقع در Zhengzhou چین که در زمینه‌ی تولید آیفون فعال بود آتش سوزی وسیعی روی داد که منجر به وارد آمدن آسیب‌هایی جدی به بخش‌هایی از آن شد. در ادامه با ما باشید تا نگاهی به این رویداد بیندازیم.

یکی از خطوط تولید آیفون در کارخانه فاکسکان در کشور چین دچار آتش‌سوزی شد

گرچه آتش سوزی شدید بوده است اما فاکسکان اعلام کرد که هیچگونه مسدومیتی ناشی از آن گزارش نشده و ظاهرا توانسته‌اند که قبل از بروز حادثه برای کارگران، آنها را از محل خطر دور سازند. این آتش سوزی در یکی خطوط تولید این شرکت که به صورت تخصصی بر روی تولید آیفون فعال بود روی داده و ظاهرا علت آن هم آتش گرفن یکی از سیستم‌عامل تهویه مطبوع واقعا در سقف سالن بوده است که باعث سرایت آن به بخش‌های دیگر شده است.

این شرکت اعلام کرده که با وجود گستردگی آتش، آسیبی به خطوط تولید آیفون وارد نیامده و توانسته که محصولات پرطرفدار اپل را از آسیب ناشی از این واقعه در امان نگه دارد.

فاکسکان تا به امروز دهها میلیون آیفون و آیپد را برای اپل تولید کرده است و انتظار می‌رود با توجه به عرضه‌ی احتمالی همزمان اپل از بیش از دو مدل آیفون جدید در شهریور سال آینده، شاهد میزان فروش و رکورد شکنی دیدنی از سوی این شرکت قدرتمند باشیم و بدون شک بروز چنین حادثه‌ای در خط تولید مدل کنونی آیفون، می‌تواند تا حدودی باعث ایجاد نگران در مدیران شرکت آمریکایی گردد.


ویدیو مرتبط :
تست آتش سوزی گوشی های هوشمند آیفون 6 و گلکسی S5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزان سوختگی مجروحان آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس



 


میزان سوختگی مجروحان حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس

 

 

میزان سوختگی مجروحان حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس بین۳۰تا ۹۰ در صد است.مدیر حوادث و فوریت هایپزشكی دانشگاه علوم پزشكی مشهد گفت : میزان سوختگی ۱۰ نفر مجروح حادثه آتش سوزی در خط لوله سرخس - مشهد بین ۳۰ تا ۹۰ درصد است .


دكتر رضا وفایی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد اكنون در بیمارستان امام رضا ( ع) مشهد تحت درمان هستند و ۶نفر از مجروحان دیگر كه به همراه این تعداد به این بیمارستان منتقل شده بودند روز گذشته به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.


وی اظهارداشت : خبر این حادثه در ساعت ۱۲و چهار دقیقه روز جمعه به مركز حوادث و فوریت های پزشكی مشهد اعلام شد و نیروهای این مركز با استفاده از بالگرد و چهار دستگاه آمبولانس در ساعت ۱۳و۲۰ دقیقه در محل حاضر شدند.


وی گفت : چهار نفر از كارگران نیز در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.


وفایی نژاد افزود: روز گذشته استاندار خراسان رضوی و رییس دانشگاه علوم پزشكی مشهد نیز از مجروحان حادثه آتش سوزی در خط لوله گاز سرخس - مشهد در بیمارستان امام رضا (ع) عیادت كردند.


دكتر وفایی نژاد به تعداد تلفات این حادثه اشاره ای نكرد.


آتش سوزی در خط لوله سرخس- مشهد بر اثر برخورد بیل مكانیكی رخ داد.../ایرنا