مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب



در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها توجه به ترکیب رنگ دیوار ها، لوازم و مبلمان فضای داخلی آن، نکته بسیار مهمی است که باید توجه ای ویژه به آن داشت. عوامل و شرایط مختلفی در این انتخاب تاثیر گذارخواهند بود. علاقه و سلیقه شما، صاحب خانه و یا اجاره نشین بودن و هزینه ای که برای این موضوع در نظر می گیرید. گاهی نیز با توجه به شرایطتان شاید ترجیح بدهید از وسایل قدیمی خود استفاده کنید و قصد خرید کردن نداشته باشید.

 

نکاتی برای چیدمان اتاق خواب, طراحی داخلی اتاق خواب

با انتخاب رنگ های مناسب،رنگ و رویی شاداب را به اتاق خواب تان هدیه دهید


۱. ایده ای برای اتاق خواب خانه اجاره ای با دیوار سفید
اگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید و دیوارهای اتاق خواب شما سفید رنگ است، با توجه به اینکه امکان رنگ آمیزی دیوارها وجود ندارد ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اضافه کردن رنگ به فضا روی مبلمان اتاق خوابتان برنامه ریزی کنید. با انتخاب رنگ های مناسب و با توجه به علایقتان رنگ و رویی شاداب را به اتاق خواب تان هدیه دهید. همانطور که در تصویر می بینید ترکیب رنگ سبز مغز پسته ای با قرمز آب اناری توانسته اتاق خواب زیبا را به وجود آورد.

ست کردن رنگ اتاق خواب,نکاتی برای ست کردن رنگ اتاق خواب

در انتخاب رنگ روتختی و حتی بدنه تخت خواب هم هماهنگی را با رنگ دیوارها برقرار کنید


۲. ترکیب رنگ سفید با کاغذ دیواری در اتاق خواب
دیوار های سفید خانه خود را با انتخاب یک کاغذ دیواری متحول کنید. رنگ ارغوانی می تواند همنشینی زیبایی در کنار رنگ سفید داشته باشد. اما تنها به این نکته اکتفا نکنید و در انتخاب رنگ روتختی و حتی بدنه تخت خواب هم هماهنگی را با رنگ دیوارها برقرار کنید.

ترکیب رنگ, ترفندهای دکوراسیون

با کف پوش چوبی با رنگ گرم، فضای اتاق خواب را از یکنواختی خارج کرده


۳. استفاده از کف پوش های چوبی با رنگ گرم
یک کف پوش چوبی با رنگ گرم نیز می تواند تغییری مناسب برای اتاق خواب شما باشد. این کار فضای اتاق خواب را از یکنواختی خارج کرده و با توجه به حالت طبیعی چوب احساسی خوشایند را به شما منتقل می کند.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب,ترکیب رنگ اتاق خواب

یک رنگ آمیزی ساده برای سقف تغییری چشمگیر است


۴. رنگ آمیزی سقف اتاق خواب، ایده ای ارزان
اگر به دنبال تغییری در دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و قصد ندارید هزینه زیادی بکنید، بهتر از سقف غافل نشوید یک رنگ آمیزی ساده برای سقف تغییری چشمگیر است. شاید تا به حال به رنگ های خنثی برای سقف عادت داشته اید. حالا نوبت آن است که دیدی متفاوت داشته باشید و با یک طراحی مقرون به صرفه رنگی جذاب را به فضا اضافه کنید.

نکاتی برای چیدمان اتاق خواب, طراحی داخلی اتاق خواب

هماهنگی وسایل دکوری با دیگر مبلمان اتاق خواب نکته بسیار مهمی است


۵. ترکیب رنگ مبلمان با وسایل دکوری در اتاق خواب
استفاده از وسایل دکوری و تزئینی، کتابخانه ها، قفسه های نگهداری وسایل و کمد لباس به زیباتر شدن فضای اتاق خواب شما کمک خواهد کرد. با توجه به نیازهایتان این وسایل را انتخاب کنید. در جنس، بافت و رنگ آنها دقت لازم را به کار ببرید. هماهنگی وسایل دکوری با دیگر مبلمان اتاق خواب نکته بسیار مهمی است.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
ایده هایی برای رنگ اتاق خواب شما | CHIPOOSH.COM

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب رنگ‌ها در اتاق خواب


ترکیب رنگ تیره و روشن در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند تضادی زیبا به وجود آورد و بهره‌گیری از این تضاد ایده بسیار مناسبی برای چیدمان اتاق خواب فراهم می‌آورد. اما شاید اجرا و پیاده‌سازی چنین ایده‌ای کمی مشکل به نظر بیاید.

مجله منزل:  ترکیب رنگ تیره و روشن در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند تضادی زیبا به وجود آورد و بهره‌گیری از این تضاد ایده بسیار مناسبی برای چیدمان اتاق خواب فراهم می‌آورد. اما شاید اجرا و پیاده‌سازی چنین ایده‌ای کمی مشکل به نظر بیاید. در این مطلب نمونه‌ای از خلق چنین فضایی با ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای،‌ سفید و سبز و چگونگی به‌کار بردن این ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق خواب را بررسی می‌کنیم. در این ترکیب، رنگ سبز به عنوان رنگی متمایز و چشم‌گیر در قالب جزئیات مکمل دکوراسیون اتاق خواب استفاده می‌شود.

ترکیب رنگ‌ها در اتاق خواب

1. سه دیوار اتاق را با رنگ سفید و یک دیوار را با رنگ قهوه‌ای رنگ‌آمیزی کنید. نقاشی یک دیوار اتاق خواب با رنگ قهوه‌ای می‌تواند آن دیوار را به فضایی برجسته و متمایز در خانه تبدیل کند.

2. برای رنگ‌آمیزی جزئیات دکوراتیو دیوارها و گچبری‌های موجود در اتاق خواب نیز از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

3. برای چیدمان اتاق خواب ترکیبی از وسایل قهوه‌ای و سفید را انتخاب کنید. برای وسایل بزرگ، رنگ قهوه‌ای تیره و برای وسایل کوچک‌تر از رنگ سفید استفاده کنید تا هماهنگی کافی میان این اجزا و ترکیب رنگی دیوار ایجاد کنید.

4. تابلوهای هنری که برای دیوارها انتخاب می‌کنید باید به رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و سبز باشد. ترکیب رنگی تصویر تابلوهای هنری مورد استفاده نیز باید دارای این ترکیب رنگی باشد تا هماهنگی کافی را با دکوراسیون اتاق داشته باشد.

5. برای تخت‌خواب خود دامنی به رنگ سبز در نظر بگیرید و برای ملحفه و روبالشی از پارچه قهوه‌ای ساده استفاده کنید. روتختی در این حالت باید از پارچه‌ای با ترکیب رنگی قهوه‌‌ای و سبز شکل گیرد تا به تکمیل جلوه دامن تخت‌خواب کمک کند.

6. به افزودن لوازم جانبی و دکوراتیو مثل آباژور، کوسن‌ و ... با ترکیب رنگی سبز و سفید و قهوه‌ای دکوراسیون اتاق خواب خود را کامل کنید.

7. برای تکمیل چیدمان این اتاق خواب می‌توانید دسته گلی تازه و زیبا شامل گل‌های چای و برگ‌های سبز و تازه را در دکوراسیون اتاق جای دهید.