مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

پیشنهادات زیورآلات پاییزی



 تنوع در طرح و رنگ زیورآلات آنقدر زیاد است كه گاهی انتخاب را با همه زیبایی‌هایش سخت می‌كند اما همیشه یك راه ساده برای رسیدن به انتخاب بهتر در میان این همه طرح و نقش وجود دارد؛ البته قبل از آنكه ظرافت و زیبایی آنها شما را مبهوت خودشان  كند!

 

آن هم اینكه قبل از انتخاب، تناسب و هماهنگی را در نظر بگیرید مثلا اینكه انواع و اقسام گردن‌آویزهای بلند یا كوتاه برای كدام چهره‌ها مناسب‌ترند یا حتی اینكه گوشواره‌های آویزی با چه مدل صورت‌هایی سازگارترند اما در کنار در نظر گرفتن همه این قواعد بعضی زیورآلات هستند که فارغ از هر قاعده‌ای جای‌شان در کمد شما خالی است یعنی شما بخواهید یا نخواهید به آنها نیاز پیدا می‌کنید. در پیشنهادهای این شماره  نگاهی داریم به همین زیورآلات، پس دست به کار شوید و از همین حالا در جعبه زیورآلات‌تان جایی برای‌شان باز کنید!

 

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


مروارید را فراموش نکنید
در میان زیورآلات‌تان به یک جفت گوشواره مروارید هم فکر کنید. مروارید‌ها از آن انتخاب‌هایی هستند که همیشه به کارتان می‌آیند چون وقار و زیبایی را با هم دارند. اگر می‌خواهید با مد روز همراه باشید بد نیست سراغ مدل‌های بزرگ بروید چون این روزها گردنبندها و گوشواره‌های بزرگ  درست و حسابی روی کار آمده‌اند.

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


حس پرواز
اگر سراغ طرحی غیر از همه اتفاق‌های معمول هستید حتما به این مدل فکر کنید. طراحی این گردنبند  اجازه می‌دهد حس پرواز را همیشه و همه جا با خودتان همراه داشته باشید... 

 

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


وقتی اهل زیورآلات نیستید!
اگر اهل زیورآلات نیستید می‌توانید به این مدل و نمونه‌های مشابه آن فکر کنید. استفاده از چرم در طراحی زیورآلات به آنها ظاهری کم و بیش اسپرت می‌دهد؛ بنابراین حتی وقتی قرار است اسپرت بپوشید هم می‌توانید روی آن حساب کنید.

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


با شکوه و امروزی
گردنبندهای طوقی‌شکل دوباره روی کار آمده‌اند! پس همین حالا دست به کار شوید  و  در میان زیورآلات ریز و درشت‌تان جایی هم برای این گردنبندهای کوتاه و اتفاقا پرزرق و برق باز کنید. بزرگی این گردنبندها حتی ساده‌ترین لباس‌ شما را هم با شکوه‌تر جلوه می‌دهد!

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


هماهنگ با رنگ لباس‌تان!
اگر  با ساعت میانه چندانی ندارید، می‌توانید به النگوهای بزرگ هم فکر کنید و آنها را با رنگ لباس‌تان هماهنگ کنید. حتی می‌توانید به نمونه‌ای مثل مدل پیشنهادی ما فکر کنید که رنگ چرمی فضای داخلی آن قابل تغییر است و دقیقا می‌تواند با رنگ لباس شما هماهنگ شود!

 

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


کمی خلاقیت
با انتخاب یک دستبند شبیه مدل پیشنهادی ما شما فقط به کمی خلاقیت نیاز دارید، آن هم اینکه با انتخاب روبان‌های رنگی، رنگ غالب دستبندتان را به دلخواه خودتان تغییر بدهید. می‌بینید که به همین سادگی می‌توانید چند نشان را هدف بگیرید!

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


یک پیشنهاد ویژه!
یک پیشنهاد ویژه برای شما که اهل دوخت و دوزید. شما می‌توانید سراغ تکه‌‌های پارچه‌ای بروید و روی آنها را به سلیقه خودتان منجوق‌دوزی کنید و گردنبندی داشته باشید که علاوه بر اینکه ساخت خودتان است، می‌تواند نقش یک یقه را هم برای لباس شما بازی کند.

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


خودش به تنهایی کافی است!
بد نیست درمیان انگشترهای‌تان جایی هم برای یک انگشتر بزرگ باز کنید. البته اگر   انگشت‌های ظریف و کشیده‌ای داشته باشید ‌ بیشتر می‌توانید روی این ایده مانور بدهید. یادتان باشد وقتی یک انگشتر بزرگ را انتخاب می‌کنید خودتان را از قید و بند دستبند و ساعت رها می​کنید چون این انگشتر خودش به تنهایی  جلوه لازم را به شما می‌دهد!

 

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


با شکوه انتخاب کنید
اگر اهل تجملات هستید حتما به یک گردنبند جید فکر کنید. رنگ سبز سنگ جید به شرط آنکه در انتخاب آن حوصله و سلیقه به خرج داده باشید می‌تواند درست مثل یک زمرد روی گردن شما بدرخشد و همان شکوه و جلوه را برای شما به ارمغان مـی‌آورد کــه لایقش هستید!

زیور آلات مناسب پاییز, زیور آلات پاییزی


یک انتخاب فیروزه‌ای
اگر به طرح‌های سنتی و به خصوص رنگ آبی فیروزه‌ای علاقه ‌دارید، می‌توانید به انتخاب این گوشواره‌ها فكر كنید. ضمن اینكه این مدل به دلیل حالت بیضی مانند آن چهره شما را كشیده‌تر نشان می‌دهد. فیروزه هم از آن سنگ‌هایی است که حتما باید در میان زیورآلات شما جایی داشته باشد چون همیشه، چه هنگامی که قرار است اسپرت بپوشید و چه زمانی که کاملا رسمی به نظر می‌آیید، می‌توانید روی آن حساب کنید.

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
پیشنهادات رسیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به جای پیشنهادات سیاسی تغییر رفتار دهند







پیشنهادات سیاسی



یك نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: كنار گذاشتن رفتارها و رویكردهای رقابتی از الزامات وفاق و همبستگی پس از انتخابات است و مردم با مختومه شدن فرآیند انتخابات، رفتارهای رقابتی را نمی‌پسندند.

رضا طلایی‌نیك در گفت‌وگو با ایسنا تصریح كرد: در فضای پس از انتخابات باید گفتمان خدمت، پیشرفت و حمایت از دولت منتخب ملت حاكم شود.

وی با بیان این‌كه " دولت منتخب اكثریت ملت پس از هر انتخاباتی نیاز به حمایت و نقد سازنده دارد" اظهار كرد: برخی از سیاسیون باید به جای ادامه‌ رفتارهای رقابتی به رفتارهای حمایت از دولت، نقد سازنده و حفظ منافع ملی اهتمام ورزند. متناسب با شرایط داخلی و خارجی كشور، گفتمان خدمت، پیشرفت و مقاومت متحد در برابر دشمنان و جبران رفتارهای غلط گذشته، انتظار به حق مردم از برخی سیاسیون است؛ بنابراین به جای طرح مسایل سیاسی باید به اصلاح رفتارها و تحقق همه ابعاد رهنمودهای رهبر انقلاب و اجرای قانون اهتمام ورزید.

وی افزود: رسیدگی عادلانه و بدون تاخیر به قانون‌شكنی‌ها و آشوب‌گری‌های پس از انتخابات از یكسو و حمایت از جریان خدمت و پیشرفت و تحكیم مقاومت در برابر دشمنان از سوی دیگر، بیش از سایر موضوعات اهمیت دارد، همه‌ جریانات درون نظام باید تعامل و قانون‌مداری با محوریت رهبری و حمایت از دولت توام با نقد سازنده را اولویت كاری خود قرار دهند.

این نماینده پیشین مجلس، با بیان این‌كه " بدون تغییر رفتارها و گفتارها و انطباق آن با قانون و ولایت فقیه هیچ طرح سیاسی قابلیت اجرایی نخواهد داشت" خاطرنشان كرد: به جای همبستگی شكلی باید به انسجام رفتاری نهادمند اهتمام ورزید. مردم جلوتر از برخی سیاسیون در جناح‌های گوناگون به مختومه كردن رفتارهای ضد وحدت و پایان دادن به فصل رقابت در نهم دی و ۲۲ بهمن عمل كردند؛ لذا در بستر اجتماعی و مطالبات مردمی، زمینه‌ انسجام ملی وجود دارد.

وی تاكید كرد: باید با توجه به تداوم توطئه‌های خارجی و برخی زمینه‌های فتنه‌گری داخلی همانند مردم به گفتمان عدالت، خدمت و وحدت در برابر دشمنان در رفتارها اولویت داد؛ چراكه شعار بدون عمل به وفاق و همبستگی منجر نمی‌شود. كشور و مردم با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و مطالبات سیاسی - اجتماعی به گفتمان خدمت، پیشرفت و عدالت و رفتارهای غیررقابتی در حوزه‌ سیاسی نیاز دارند.

وی با تاكید بر این‌كه " رفتارهای رقابتی باید فقط به فصل انتخابات موكول شود" تصریح كرد: بدین ترتیب انتظار مردم از هر شخص حقیقی و حقوقی متناسب با قدرت و مسوولیت مربوطه، رفتارهای قانونمدارانه و مبتنی بر خدمت و پیشرفت است.

طلایی‌نیك با اشاره به برخی پیشنهادهای مطرح شده برای رسیدن به وفاق و همبستگی در جامعه، اظهار كرد: به جای صرف فرصت‌ها و انرژی‌ها برای ارائه پیشنهادات سیاسی، باید فرآیند اصلاح رفتارها و حمایت از گفتمان مبتنی بر منافع مردم همت گماشت، طرح‌ها و پیشنهادات خاص سیاسی بدون بروز رفتارهای شفاف مبتنی بر قانونمداری و ولایت‌محوری راه به جایی نخواهد برد.