مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

پله های گرد چشم گیر در دکوراسیون منزل



راه پله ها ساختاری متفاوت تر به نسبت دیگر فضاهای داخلی خانه دارند. خود ساختار وجودی شان علاوه بر کاربرد و کارآیی، می تواند یک المان تاثیر گذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی باشد. راه پله ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها راه پله های گرد است که معمولا در خانه های بزرگ آن ها را می بینیم.

 

طراحی پله های گرد,جدیدترین دکوراسیون پله

نشیمنی دنج برای ملاقاتی کوتاه مدت با یک دوست در کنار منحنی پله های گرد آماده کنید


نشیمنی دنج در کنار منحنی پله های گرد
همه ما به گوشه هایی دنج در خانه نیاز داریم برای وقت هایی که می خواهیم از همنشینی با یک دوست یا عضوی از خانواده لذت ببریم یا حتی یک نشیمن برای ملاقاتی کوتاه مدت با یک دوست. این نشیمن های دنج را می توانید در کنار منحنی راه پله های گرد بیابید. می توانید مبلمانی مطابق با آن قسمت تهیه کنید و دیوار راه پله را هم با تابلو های رنگارنگ و زیبا  تزیین کنید.

 

مدل پله های گرد,دکوراسیون پله های گرد

از دیوار راه پله گرد بهترین استفاده را برای طراحی یک کاناپه متفاوت برای نشستن کنید


کاناپه هایی در کنار راه پله گرد
از دیوار راه پله گرد می توانید بهترین استفاده را برای طراحی یک کاناپه متفاوت برای نشستن استفاده کنید. بیایید طرز فکرمان را نسبت به کاناپه ها تغییر دهیم. کاناپه ها که حتما نباید به صورت مبلمانی با قابلیت جا به جایی باشند، مبلمان ها می توانند از جنس ساختار خود خانه باشند. انجام این کار پتانسیل های فضای داخلی را افزایش می دهد.

 

طراحی راه پله های خانه, زیباترین مدل راه پله های گرد

پله های گرد می توانند بر نمای خارجی ساختمان تاثیر گذار باشند


پله های گرد و نمای خارجی ساختمان
پله های گرد را دست کم نگیرید، آن ها آن قدر قدرتمند هستند که می توانند بر نمای خارجی ساختمان هم تاثیر گذار باشند. اگر این راه پله ها در مکانی درست جانمایی شوند می توانند در نمای خارجی ساختمان حرکتی سیال را به وجود بیاورند و نمای خارجی ساختمان را پویا تر نشان دهند.

 

دکوراسیون و چیدمان پله های گرد,طراحی داخلی خانه

از فضای زیر پله ها هم می توان برای فضاهای عمومی تر مانند آشپزخانه ها استفاده کرد


استفاده از فضای زیر راه پله گرد
چه کسی گفته که راه پله ها فقط مخصوصا خانه های بزرگ و دوبلکس است؟ امروزه می بینیم که در خیلی از فضاهای کوچک از ارتفاع برای حل مشکل کمبود جا استفاده می کنند و خیلی از فضاهای خصوصی مانند اتاق های خواب را در ارتفاع قرار می دهند، همین مساله باعث استفاده از پله ها در دکوراسیون داخلی خانه می شود. از فضای زیر پله ها هم می توان برای فضاهای عمومی تر مانند آشپزخانه ها استفاده کرد و فضای زیر پله های گرد به دلیل فضای حرکتی بیشتر برای این کار مناسب تر هستند.

 

جدیدترین دکوراسیون پله, زیباترین طراحی راه پله

پله ها اجزایی تزئینی در عین حال کاربردی هستند


پله های گرد المانی زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی
همان طور که گفتیم پله ها اجزایی تزئینی در عین حال کاربردی هستند، مصداق واقعی این جمله را می توان در عکس بالا دید که چگونه سادگی و یکنواختی اتاق غذاخوری خانه به واسطه حضور یک راه پله گرد از بین رفته است. راه پله ها می توانند جایی برای خود نمایی چوب در دکوراسیون داخلی برای دوستداران طبیعت باشد.

 

دکوراسیون پله های گرد,طراحی پله های گرد

برای نرده های راه پله می توانید از گیاهان مصنوعی و گیاهان رونده استفاده کنید


تزئینات پله ها
نرده های راه پله می توانند با گیاهان مصنوعی و یا گیاهان رونده تزیین شوند و کف آن ها هم می تواند پذیرای فرش هایی با طرح و نقش های زیبا باشد. گیاهان رونده وقتی با فرم مارپیچ پله ها ترکیب می شوند حال و هوایی متفاوت را در دکوراسیون خانه شما پدید می آورند، رنگ گیاهان و فرش ها باید مطابق با رنگ غالب دکوراسیون داخلی خانه باشد.

 

دکوراسیون داخلی راه پله, طراحی راه پله های خانه

راه پله های گرد به دلیل تفاوتی که با راه پله های معمولی دارند، بیشتر به چشم می آیند


توجه به جزئیات در راه پله های گرد
راه پله های گرد به دلیل تفاوتی که با راه پله های معمولی دارند؛ بیشتر به چشم می آیند، به همین دلیل به تزئینات آن ها باید توجه خاصی داشت از نرده ها و جنس کفپوش های آن ها گرفته تا مبلمانی که در کنار آن ها می خواهید استفاده کنید.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!


تا به حال به این فکر کرده اید که چشم نظرها این عناصر زیبا را به چه روش های مختلف دیگری می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید؟

وب سایت چیدانه: بدون شک اگر قرار باشد معماری هر کشوری رنگ خاص به خود بگیرد، تنها رنگی که برازنده قد و بالای معماری ایرانی است، رنگ آبی لاجوردی است که در مکان های با ابهت و پرشکوه مان مثل در و دیوار مسجد ها و در کنار کاشی های آبی فیروزه ای که آوای عشق را طنین انداز می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد، زیبایی اش را نمی توان منکر شد، حتی نمی توان از آن به سادگی گذر کرد.

۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

 اما این رنگ فقط در مسجد ها و در و دیوار بنا استفاده نمی شد، این رنگ کمی هم با فرهنگ و اعتقادات مردم عجین است، اگر می پرسید چگونه؟ باید بگویم که جواب را می توانید در چشم نظرهایی که در خانه تان دارید بیابید. چشم نظرها را در هر خانه ایرانی می توان یافت، و علاوه بر باوری که مردم به آن ها دارند، از زیبایی چشم نواز خاصی هم برخوردار هستند، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چشم نظرها این عناصر زیبا  را به چه روش های مختلف دیگری می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید؟

خب اگر این مطلب را تا انتها بخوانید ما به شما می کوییم که می توانید نسبت به دیگر دوستانتان خلاق تر باشید و چشم نظرهای دوست داشتنی را با روح خانه تان پیوند بزنید. پس تا آخر این مطلب همراه چیدانه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



مجتمع مسکونی هم سایه ، آپارتمانی بی نظیر در محمد شهر کرج


۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

خانه ای می خواهم سایبانش همه سبز...! خانه ای می خواهم پر ز همسایگی باغ و درخت...! خانه آن جاست که آرامش را بشود از پس هر بنجره دید...! داستان "هم سایه" را کارفرمای روشن ضمیری آسان کرده است که روح معمارش طالب کیفیت بود.

بی‌شک حضور سازنده‌ی آگاه سید نوید امامی در کنار اعضای گروه دفتر معماری رازان مسیر دشوار رسیدن به زبان مشترک بین طراح و سازنده را هموار کرده است که این هم سایه ی سفید پوش در دل شهر رنگ و وارنگ محمد شهر خوش نشسته است، و رتبه سوم مشترک جایزه معمار در بخش مسکونی آپارتمانی سال ۹۴ را از آن خود کرده است. با چیدانه همراه باشید خانه ی "هم سایه" دعوت داریم!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



انواع بازشوها و جک های درب کابینت


۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

هنگامی که دست به طراحی یک آشپزخانه می زنیم قبل از هر چیز باید بدانیم که  این مدل و سبک درب های کابینت ها هستند که در نگاه اول نظر ها را به سوی خود جذب می کنند و کاملا در معرض دید بیننده قرار دارند، پس اهمیت بیشتری نسبت به سایر عناصر به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه خواهند داشت. امروز در چیدانه به بررسی مکانیزم های مختلف بازشوهای کابینت ها می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



فضاهای خصوصی و عمومی در معماری داخلی


مهمانان وارد خانه شده اند و در سالن پذیرایی نشسته اند. تازه از خواب بیدار شده ای و در حالی که در اتاق خوابت هستی صدای اعضای خانواده را می شنوی که به آنها خوش آمد می گویند.

۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

بلند می شوی و ظاهر خواب آلود و نامنظم ات را در آینه ورانداز می کنی، بلافاصه ابروهایت را در هم میکشی و کسل تر می شوی، چون به یاد می آوری، برای اینکه آبی به سر و رویت بزنی و مسواک بکنی، راه حلی نداری جز اینکه در مقابل چشمان مهمانان فاصله بین اتاقت و سرویس بهداشتی را طی کنی! در ضمن در اتاق خواب را که باز کنی درست مانند این خواهد بود که آنها را به فضای نامنظم و به هم ریخته اتاقت دعوت کرده باشی! اینجاست که با خودت می گویی کاش در خانه دیگری زندگی می کردم!

درست است که خانه ما فضایی شخصی و در مالکیت ماست، اما باید بدانیم که دیر یا زود مهمانی در خانه را می زند و ما باید پذیرای حضورش در کنار خودمان باشیم. این موقعیت و ده ها اتفاق شبیه به آن روزانه در خانه های ما قابل مشاهده است. سوال این است که چطور باید چنین مشکلاتی را رفع کرد؟! چیدانه قصد دارد که در این مطلب نکات مهمی که توجه به آنها در مرحله طراحی معماری داخلی از این مشکلات جلوگیری می کند را به شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دکوراسیون حمام کوچک با ایده های ساده اما متفاوت!


۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

در دنیای امروز همه به نحوی در جست و جوی آرامش و آسایش هستند و هر کدام از ما به طریقی کسب آرامش می کنیم گاهی با یک موسیقی آرام، گاهی با دیدن یک منظره ی دل انگیز و گاهی حتی با یک دوش آب گرم! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مورد آخر آرامش میگیرید، باید بگوییم موارد بسیاری هستند که می توانند تجربه ی یک حمام دوست داشتنی را برای ما ناخوشایند کنند و ما امروز در چیدانه می خواهیم برای آن ها راه حل هایی بیابیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...