مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

پرفروش‌ترین کیف‌های دنیا



در دنیای طراحی و مد جهانی رسم بر این است که در پایان هر فصل و در نهایت در پایان یک سال بهترین و پرفروش‌ترین طراحی‌ها معرفی می‌شوند؛ در این گزارش هم ما سراغ کیف‌هایی رفته‌ایم که به عنوان بهترین و مهم‌تر از آن پرفروش‌ترین کیف‌های سال گذشته میلادی شناخته شده‌اند.

 

بنابراین دور از انتظار نیست که به همین زودی‌ها سرو کله‌شان از پشت ویترین مغازه‌ها پیدا شود. البته  طبیعی است که نباید انتظار ورود برندهای اصل را داشت که اگر هم بیایند قیمت‌های سرسام‌آورشان اجازه خرید به ما نمی‌دهد! اما یک رسم نانوشته بر این است که اغلب تولیدکنندگان داخلی و حتی خارجی دسته چندم بعد از انتخاب طرح‌های پرفروش در طراحی‌های‌شان سراغ آنها می‌روند و از این طرح‌ها فقط الهام می‌گیرند اصلا هم  پای کپی در میان نیست!

کاملا مجلسی!

 

پرفروش ترین کیف ها,شیک ترین کیف های سال


این کیف با وجود طراحی نوستالژیک خود یکی از طراحی‌های تازه برند دویچه گاباناست.  طراحی اصلی این کیف که یک مدل کاملا رسمی است در پارچه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تکرار شده است اما جالب اینجاست که تنها همین مدل به عنوان پرفروش‌ترین انتخاب شده است!

خزها هم پرفروش می‌شوند!

 

پرفروش ترین کیف ها,شیک ترین کیف های سال


استفاده از خز در طراحی لباس یکی از اتفاق‌هایی بود که سال گذشته دوباره روی کار آمد. طراحان فندی هم این ایده را در طراحی همه محصولات‌شان پیاده کردند؛ از کیف و کفش گرفته تا عینک‌های آفتابی! خلاصه ماجرا هم این شد که از بین همه طراحی‌های فندی این کیف توانست عنوان پرفروش‌ترین را به خود اختصاص دهد.

دسته چوبی

 

پرفروش ترین کیف ها,شیک ترین کیف های سال


 این کیف پوست‌ماری با دسته چوبی‌اش ایده تازه برند گوچی است. اید‌ه‌ای که در میان تمام طراحی‌های این برند توانست عنوان پرفروش‌ترین را از آن خود کند. این طرح غیر از این رنگ در طرح‌های مشکی و قهوه‌ای تیره و روشن هم تکرار شده  اما کمی عجیب است  که رنگ مشکی آن به عنوان پرفروش‌ترین انتخاب شده است؟

نیم‌دایره پرطرفدار

 

پرفروش ترین کیف ها,شیک ترین کیف های سال


برند پرادا در طراحی کیف‌های سال گذشته‌ خود سراغ یک نیم‌دایره رفت با دسته‌های چرمی و این ایده را در پارچه‌هایی با بافت‌ها و طرح‌های مختلف پیاده کرد اما جالب اینجاست که در میان همه پارچه‌های انتخابی پرادا این پارچه چهارخانه قرمز توانست در مقام اول فروش بایستد!

هم‌نشینی جیر و کروکدیل

پرفروش ترین کیف ها,شیک ترین کیف های سال


کیف دیگری که حالا در رده پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد همین کیفی است که می‌بینید. ترکیبی از پارچه جیر که اتفاقا سال گذشته بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته بود و چرم کروکدیل در قالب یک کیف دسته کوتاه و کاملا مجلسی. این کیف از طراحی‌های سال 2013 برند جرجیو آرمانی است.

سیاه و سفید!

 

پرفروش ترین کیف ها,شیک ترین کیف های سال


این هم یک کیف دسته کوتاه مجلسی دیگر دستپخت برند بولگاری. کیفی که با همین شکل و شمایل در پارچه‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف از رنگ نارنجی گرفته تا بنفش و زرد تکرار شده است اما از میان همه آنها این  طرح سیاه و سفید توانست در ردیف بهترین کیف‌ها قرار بگیرد!

 

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
پرفروش ترین خودروهای لوکس دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌های متفاوت احمدی نژاد/خدا، انسان‌ها را خلق کرده که زندگی کنند و در این دنیا کیف کنند



توصیه‌های متفاوت رییس جمهور به مسوولان گزینش

رییس جمهور گفت: حکومت نباید به گونه‌ای رفتار کند که مردم در برابر آن مجبور به رفتار دوگانه شوند، چون در این صورت کار حکومت تمام می‌شود، یعنی اهدافش در جامعه جلو نمی‌رود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در همایش سی‌امین سالروز تنقیح گزینش به فرمان امام (ره) که با حضور هیات‌های مرکزی گزینش سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید حکومت با مردم و یک‌رنگ، پاک و صادق باشد و پنهان‌کاری بزرگ‌ترین آفت و چالش یک حکومت است.

رییس‌جمهور با تاکید بر اهمیت گزینش در کشور، اظهار کرد: در موضوع گزینش اصل برائت یکی از نکات است، چون به تعبیری همه خوب هستند البته تفاسیر حقوقی از اصل برائت وجود دارد و در واقع باید توجه داشته باشیم که همه در برابر قانون مساوی هستند و از حقوق اجتماعی برخوردارند، مگر این‌که به حکم قانون محروم شده باشند.

وی به اصل جذب انسان‌ها به انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب برای جذب آدم‌ها و نه دفع آنها آمده است و پیامبران برای جذب آمده‌اند و اصلاح و اعتلا و بالا بردن انسان‌ها. و در نهایت خدا انسان را خلق کرده است که بالا رود، نه پایین و در واقع برای کمال انسان‌ها خلق شده‌اند، نه سقوط.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که می‌خواهیم افراد را برای حضور در مناصب تصمیم‌گیری، اداری و اثرگذاری و حکومتی گزینش کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر حقوق و اصول، اصل حق عمومی، بیت‌المال و سرنوشت دیگران مطرح است و ممکن است برخی بگویند چطور سرنوشت یک عده دست یک کارمند باشد، در حالی که یک تصمیم ممکن است سرنوشتی را عوض کند، یعنی کاری که می‌شود انجام شود را جلویش گرفته شود و یا کاری که نباید انجام شود، انجام دهیم که در سرنوشت‌ها تاثیرگذار است و آثار اجتماعی دارد.

رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که کار گزینش سخت است و از یک طرف باید جذب کنیم و حرمت‌ها را نگه داریم و از طرف دیگر باید مراقب باشیم حقوق عمومی و سرنوشت‌ها را زیر پا نگذاریم،‌ اظهار کرد: در اینجا یک مرز باریک وجود دارد، اگر پایمان بلرزد، حقوق عمومی خدشه‌دار می‌شود و یا حق انسان‌ها آسیب می‌بیند، پس یک نوع قضاوت است.

وی با اشاره به این‌که در زمینه گزینش تحولات خوبی اتفاق افتاده است و بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه در طول یک سال درصد افزادی که نتوانستند وارد سیستم شوند، از هشت دهم درصد به شش دهم درصد رسیده است، گفت: آرزوی ما این است که روزی این رقم به صفر برسد و همه‌ی کسانی که وارد می‌شوند، برای ورود به دستگاه اداره کشور صالح باشند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که اکثریت قاطع مردم خوب هستند، توضیح داد: برای آدم‌ها دو حقیقت وجود دارد؛ یکی درون آنها و اعتقادها و باورهای عمیق‌شان و دوم رفتارهای ظاهری که گاهی این دو با هم ارتباط ندارد، به طور مثال در طب سنتی داریم گاهی در سر افراد بلغم زیاد می‌شود، خواب‌آلوده می‌شوند و پرت و پلا می‌گویند، در حالی که آن فرد خوب و مومنی است، اما پرت و پلا می‌گوید و گاهی اگر مواد دیگر در بدن زیاد شود فرد خیلی زود عصبانی می‌شود، پس باید رفتار ظاهری را با حقیقت وجودی افراد تفکیک کنیم و البته کم هستند کسانی که اصل‌ و باورشان خراب شده باشد و از درون پوسیده باشند که سخت می‌شود برایشان کاری کرد و فرصت داد که به سیستم بیایند.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: کسی که به تبع شرایط طبیعی خطا کرده است، با کسی که باورش خراب است، باید تفکیک شود، چون اگر غذایش عوض شود، اخلاقش خوب می‌شود، پس رفتارش اعتقادی نیست.

احمدی‌نژاد با طرح این پرسش که در مساله گزینش باید بر مساله دینداری و یا نتیجه دینداری حساس بود؟ گفت: کسب دینداری کار سختی است و آسان نیست و این کار در یک مصاحبه انجام شدنی نیست که بگوییم کسی دیندار است یا خیر.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از سال 63 که از او دعوت برای حضور در هسته‌ مرکزی گزینش شده بود پرداخت و به مزاح گفت: ما از اول هم هسته‌یی بوده‌ایم و تازه هسته‌یی نشده‌ایم.

رییس‌جمهور ادامه داد: در این جلسه پرونده‌هایی برای تجدیدنظر آمده بود که در آن پرونده‌هایی از دختر و پسرهای 16 ساله که قرار بود به دانش‌سرا بروند، مورد بررسی قرار می‌گرفت و به طور مثال در مورد برخی از آنها اخبار غیرموثق رسیده بود که انحرافات فکری دارند و آقایی به عنوان مصاحبه‌گر با آنها مصاحبه می‌کرد تا بفهمد که آیا انحراف فکری دارند یا خیر؟ و من در آن جلسه تعداد زیادی را دیدم که به طور مثال از دختری 16 ساله در رابطه با مراحل ماتریالیسم تاریخی سوال می‌کردند و آن دختر جوابی برای پاسخ دادن نداشت و در نهایت در پرونده او نوشته می‌شد، سوال کردم می‌دانست و کتمان کرد و صلاحیت آن رد می‌شد و در ادامه همین‌طور تعدادی افراد صلاحیت شان رد می‌شد و شاید برخی موارد پیدا می‌شدند که مطالعه می‌کردند و می‌آمدند و در پرونده آنها نوشته می‌شد سوال کردم، توضیح داد و مسلط بود پس معلوم است که صلاحیت ندارد و من اینها را با چشم خود دیدم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: به طور مثال می‌دیدیم کسی به خاطر این‌که در خیابان با آقا پسری خوش و بش کرده و یا روسری‌اش یک میلی‌متر عقب رفته است رد می‌شد، برخی از آنها پدر و مادرشان می‌آمدند، خانواده خوب، موجه و محترمی داشتند و خود آن فرزند هم بچه خوبی بود، اما حالا در خیابان حرفی زده بود یا احوال‌پرسی کرده بود، پس کافر نشده است و اساس و انسانیتش ساقط نشده است و با نصیحت درست می‌شود، پس باید مراقب باشیم که گاهی ابعاد و حجم کار دیگران را نمی‌ترساند و یا ناراضی نمی‌کند، بلکه کیفیت کار مهم است.

وی همچنین به سهمیه ایثارگران برای ورود به دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: به طور مثال جوانی را دیدم که شکایت می‌کرد با رتبه 65 هزار نتوانسته است، وارد دانشگاه شریف شود و مقصر را سهم ایثارگران می‌دانست، در حالی که در کل سهم ایثارگران شاید دو درصد یا سه درصد باشد، اما آن جوان با این طرز فکر قبول نشدن خود را به علت سهم ایثارگران می‌دانست، در صورتی که در دانشگاه شریف رتبه زیر 500 یا هزار ورود پیدا نمی‌کند، اما این تصور برای او ایجاد شده بود که حقش ضایع شده است پس باید توجه داشته باشیم که اگر گاهی یک نفر که دیگران آن را دارای صلاحیت می‌دانند بر اثر بی‌دقتی رد شود، تبعات اجتماعی زیادی دارد.

رییس‌جمهور همچنین با اشاره به خاطره‌ای از سال 63 که دانشجویان گزینش می‌شدند، اظهار کرد: از میان 700 هزار نفر، یک درصد رد می‌شد ،اما در همان زمان یک شب خانواده‌ای به خانه ما آمد که پسر آن خانواده را می‌شناختم و جوان خوبی بود ولی در گزینش رد شده بود و در همین راستا نامه‌نگاری کردم تا در مورد او بررسی‌های لازم انجام شود و پذیرفته شد و امروز در دانشگاه تهران به عنوان استاد مشغول به تدریس است.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه باورها را به سادگی و مصاحبه و تحقیق محلی نمی‌توان کشف کرد، خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر یک آقا که او را می‌شناسید، روحانی در حد اجتهاد است و دکترا دارد و بارها تایید شده است که آدمی فداکار و جبهه رفته و جانباز است و زندگی پاک دارد برای بررسی صلاحیتش به محل زندگی‌اش رفته بودند و همسایه او که مشهور به لااوبالی‌گری بود گفته بود که در مورد نماز خواندن و یا نماز نخواندن او اطلاعی ندارم پس نمی‌شود دینداری را با برخی کارها کشف کرد، اما آثار دینداری را می‌توان کشف کرد از جمله امانتداری، شناختن حرام و حلال و حق مردم و حق‌الناس.

وی با بیان این‌که ما فردی را می‌خواهیم که کارش را درست انجام دهد، وظیفه‌شناس باشد و حلال و حرام را بشناسد که همه اینها از آثار دینداری است، اظهار کرد: اگر سراغ دینداری رویم دچار اشتباه می‌شویم، چون در مصاحبه، دینداری افراد قابل کشف نیست.

رییس‌جمهور ادامه داد: به طور مثال شاید بتوان گفت اگر در مصاحبه از افراد سوال شود که آیا مشروب خورده‌اند خب فرد چه پاسخی خواهد داد اگر نخورده باشد که می‌گوید نخورده‌ام، اما این موضوع تبعات بدی دارد مثلا کسی که اصلا در این فضاها نباشد می‌گوید به من توهین شده است و چرا اینقدر به من بدبین هستید و البته اگر هم فردی خورده باشد آیا خواهد گفت که مشروب خورده‌ام؟

احمدی‌نژاد اضافه کرد: اگر بخواهید قایم موشک بازی در بیاورید یاد می‌گیرند که سر شما کلک بگذارند به طور مثال این‌که سوال شود آیا تا به حال با نامحرم ارتباط داشته‌اید؟ صرف‌نظر از نتیجه، شاید سوالی خلاف شرع باشد.

وی با تاکید بر این‌که کار اداره حکومت برای کمال انسان‌هاست و چرخه کار اداری باید کمال‌آفرین باشد که بخشی از آن به گزینش مربوط می‌شود، تصریح کرد: باید وزن بیشتری به آموزش اختصاص داده شود.

رییس‌جمهور تصریح کرد: خیلی‌ها را می‌شناسم که امتحان کرده‌ام و آدم‌های پاکی هستند که در مرام‌شان حرام خوردن نیست، اما ظواهر را بلد نیستند که باید یادشان داد البته نه با بخشنامه و دستور بلکه با بیدار کردن، چون دستور ممکن است اثرات منفی داشته باشد و به طور مثال در برخی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی که تاکید می‌شود همه با چادر بیایند شاهدیم گاهی طوری چادر سر می‌کنند که بدتر از نپوشیدن آن است پس باید به نحوی رفتار کنیم تا افراد خودشان انتخاب کنند و به آنها تحمیل نشود.

احمدی‌نژاد در جواب صحبت‌های حاضرین در مورد تحت فشار بودن آنها به لحاظ مادی، اظهار کرد: درست است امسال بودجه تحت فشار است ،اما درست می‌شود و تا ابد آمریکا و غرب نمی‌توانند فشار بیاورند و بالاخره یک روز از این موضوع عبور می‌کنیم و وضع پولی خوب می‌شود و در رابطه با این‌که برخی می‌گویند قدر وضع خوب را نشناختیم بالاخره پول می‌رسد پس مهم ایده است.

وی با بیان این‌که اگر کاری که ممنوع است بر اساس تشخیص اشتباه، آزاد شود، تبعات منفی‌اش کمتر از آن است که کاری که مجاز است را ممنوع کنیم ، گفت: دومی منجر به بی‌دینی می‌شود، اما اولی نه چون در مورد اول، فرد مرتکب به کار غیردینی نمی‌شود، اما در مورد دوم، وقتی از حرف ما عبور کند احساس می‌کند که از مرز دین عبور کرده است و به مرور زمان دین بی‌ارزش می‌شود پس درست است که بگوییم اگر کسی مانع از ورود کسی که حق اوست وارد شود، بشویم خسارتش بیشتر از آن است که شاهد ورود کسی باشیم که حقش نیست.

رییس‌جمهور با بیان این‌که اصل بر این است که همه می‌توانند و خیلی‌ها را باید کمک کرد، گفت: می‌توان ضوابط شش ماهه برای گزینش گذاشته شود و بعد از آن ورود به اداره را داشته باشیم.

احمدی‌نژاد با تاکید بر این‌که دین آسان و ساده است، خاطرنشان کرد: گاهی شاهدیم وقتی افراد موفق در دینداری را معرفی می‌کنند، او را بسیار پیچیده نشان می‌دهند به طوری که انگار غیرقابل دستیابی است، در حالی که دین بسیار آسان است و خدا، انسان‌ها را خلق کرده که زندگی کنند و در این دنیا کیف کنند البته کیف سالم و تعالی‌بخش که ما اسمش را مشروع می‌گذاریم.

وی در ادامه با مزاح با اشاره به این‌که برخی خلاصه توضیح‌المسائل را چنین عنوان می‌کنند که اگر طوری بشود که آدم خوشش بیاید، حرام است، اظهار کرد: انسان باید بتواند حرفش را بزند، سوال کند و جواب بشنود و آگاه شود تا به مرحله بالاتر برود پس باید اینقدر با مردم رو راست بود که هیچ کس از اظهار عقاید خود ابا نکند و فرهنگ دینی ما آنقدر غنی است که همه‌ی سوال‌ها را پاسخ دهد و ما ایمان داریم که دین‌مان کامل است و با چهار مساله زمین نمی‌خورد.

رییس‌جمهور ضمن سخت دانستن کار گزینش، گفت: در گزینش در مورد سرنوشت کشور و آدم‌ها تصمیم گرفته می‌شود، پس باید خودمان سیم‌مان وصل باشد وگرنه خسرالدنیا و الاخرت می‌شویم، پس کسی که در منصب گزینشی است خودش باید اصلح باشد.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به اهمیت نحوه اعلام نتایج گزینش به افراد، گفت: اگر کسی در گزینش رد شود باید چطور به او نتیجه را گفت و این خود یک پروژه است چون می‌توان به نحوی گفت که او از همه چیز بریده شود و یا جوری گفت که علاقه‌مند شود و در مرحله بعدی و یا حتی در جای دیگر موفق شود و نقص خود را برطرف کند، اما نسبت به سیستم بدبین نشود چون گزینش جای انتقا‌م‌کشی نیست و ما نمی‌خواهیم کسی را له کنیم.

وی با بیان این‌که باید مردم را دوست داشته باشیم، خاطرنشان کرد: جذب و گزینش را باید مدنظر قرار دهیم و جذب عام به نظام، انقلاب، صراط مستقیم و راه خدا باید اتفاق افتد، مگر اندک افرادی که نمی‌خواهند به این راه بیایند./ایسنا