مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

نحوه آماده سازی منزل برای شروع مدرسه



اگر در خانه فرزندی دارید که به مدرسه می رود، این روزها، روزهای شلوغ و مهمی برای شما به حساب می آید. با تمام شدن تابستان و نزدیک شدن به روزهای شروع مدرسه، دغدغه ی والدین نیز برای آماده سازی فرزندان و شرایط منزل آغاز می شود. شاید مهم ترین دغدغه حفظ نظم و آرامش منزل در این روزها باشد.

آماده سازی منزل برای مدرسه,دکوراسیون منزل برای مدرسه ها

برای برقراری نظم در کل منزل تان، باید یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید


اگر می خواهید نظم را در کل منزل تان برقرار سازید، باید یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. اکنون بیایید به چیزهایی که در روزهای مدرسه با آن ها سر و کار داریم بپردازیم:

    کت ها، کوله پشتی ها و کیسه های ناهار
    کفش ها یا چکمه ها، دستکش ها و کلاه ها (برای روزهای سرد)
    دفتر ها و کتاب ها
    مکانی برای انجام تکالیف کودکان

شاید در نگاه اول زیاد به نظر برسد، اما اگر آنها را تقسیم بندی کنید، برای رفت و آمد آسان فرزندتان و آسایش خودتان کار چندانی لازم نیست انجام دهید.

 

نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه,چیدمان خانه برای شروع مدرسه ها

وجود یک فضای تقسیم یا ارتباطی دوست داشتنی و مناسب در خانه شما


شاید یک فضای تقسیم یا ارتباطی دوست داشتنی و مناسب، بهترین پاسخ به دغدغه های شما در مورد وسایل فرزندان تان باشد. ممکن است همه ی خانه ها این فضا را نداشته باشند، اما این نباید معجزه نظم در زندگی شما را خدشه دار کند.

 

نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه, چیدمان خانه برای شروع مدرسه ها

در یک فضای تقسیم بزرگ می توانید روی دیوار کنار درب ورودی برای آویزان کردن کوله پشتی استفاده کنید


در اینجا یک فضای تقسیم بزرگ را می بینید که با وجود کمد های دیواری که در دو طرف آن تعبیه شده، دیوار کنار درب ورودی برای آویزان کردن کوله پشتی ها استفاده شده است.

دکوراسیون و چیدمان خانه برای مدارس,چیدمان پاییزی خانه

به کودکان خود آموزش های لازم را بدهید


فضا را هر گونه طراحی می کنید، مهم ترین چیز این است به کودکان خود آموزش دهید که:

    کت و کوله پشتی خود را آویزان کنند.
    کیسه های ناهار خود را خالی کنند.
    کفش ها و دفتر و کتاب شان را در جای خود قرار دهند.
    تکالیف شان را زود انجام دهند.

وظیفه ی شما این است که برای همه ی این ها مکانی مناسب بیابید.

 

دکوراسیون منزل برای مدرسه ها, نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه

پشت درب ها مکانی مناسب برای آویزان کردن کیف و لباس است


مثلا پشت درب ها مکانی مناسب برای آویزان کردن کیف و لباس است. هرچند ممکن است شما در منزل تان فضاهای دیگری نیز بدین منظور کشف کنید.

 

چیدمان خانه برای شروع مدرسه ها,دکوراسیون و چیدمان خانه برای مدارس

قلاب ها در ارتفاعی نصب شوند که برای فرزندان کوچک تر قابل دسترسی باشند


بسیار مهم است قلاب ها در ارتفاعی نصب شوند که برای فرزندان کوچک تر قابل دسترسی باشند. در اینجا گوشه ای در آشپزخانه به صورت تو کار با قلاب هایی برای کت، کوله پشتی و سبد ها تعبیه شده است. با وجودی که از درب ورودی دور است اما به هر حال در نظم بخشی منزل شما بسیار مؤثر است.

 

نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه,آماده سازی منزل برای مدرسه

مکان های مناسب برای هر وسیله را تهیه کنید


به این مکان چند منظوره دقت کنید: قلاب هایی برای کوله پشتی ها، پوشه هایی برای کاغذ ها و ورقه ها و یک تقویم بزرگ.

 

آماده سازی منزل برای مدرسه,دکوراسیون منزل برای مدرسه ها

با کارهای ساده می توانید به کاغذها و مدارک و برنامه هایتان نظم دهید


گاهی به سادگی با نصب دو پوشه و یک تقویم بر دیوار مانند آنچه در تصویر می بینید، می توانید به کاغذها و مدارک و برنامه های تان نظم دهید. به خاطر داشته باشید عملکرد بر شکل و زیبایی اولویت دارد. پوشه های زیبا خوب اند اما محلی امن برای کاغذها در اولویت قرار دارد.

 

نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه, چیدمان خانه برای شروع مدرسه ها

برنامه های هفتگی فرزندان تان را در تقویم های دیواری ثبت کنید


استفاده از تقویم های دیواری که می توانید برنامه های هفتگی فرزندان تان را در آنها ثبت کنید و استیکرهای یادداشت، به نظم فکری شما و انجام به موقع کارهایتان بسیار کمک می کند. ضمنا گاهی در خانه تخته سیاه هم لازم می شود!

 

دکوراسیون منزل برای مدرسه ها, نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه

پشت درب ها مکانی مناسب برای آویزان کردن کیف و لباس است


زیر محلی که قلاب ها را نصب کرده اید، سبدها یا جعبه هایی قرار دهید و هر یک از آنها را به هر نفر اختصاص دهید. حتی می توانید زیر قلاب ها صندلی یا چهارپایه ای قرار دهید و روی آن یک سبد بگذارید. فرزند تان هنگام بازگشت از مدرسه، کت و کلاهش را به قلاب آویزان می کند، کفشش را زیر صندلی می گذارد و کوله پشتی و وسایل دیگرش را در سبد می گذارد. این بهترین راه حل برای کودکان بی نظم است.

 

چیدمان خانه برای شروع مدرسه ها,دکوراسیون و چیدمان خانه برای مدارس

قلاب ها در ارتفاعی نصب شوند که برای فرزندان کوچک تر قابل دسترسی باشند


ناهار و تغذیه ی کودکان را فراموش نکنید. ظروف و وسایل مخصوص آنها باید بعد از بازگشت کودک از مدرسه تخلیه شوند و در جایی مناسب قرار داده شوند.

نحوه آماده سازی خانه برای مدرسه,آماده سازی منزل برای مدرسه

مکانی برای انجام تکالیف فرزندانتان فراهم کنید


در نهایت فرزندان به مکانی برای انجام تکالیف شان نیاز دارند. به این بیندیشید که بهترین مکان برای مطالعه و انجام تکالیف فرزند تان کجا می تواند باشد. روی میز آشپزخانه؟ کف نشیمن؟ یک گوشه ی دنج؟ اگر بیش از یک فرزند دارید، می توانند در یک مکان با هم تکالیف شان را انجام دهند؟ با فرزند تان تصمیم بگیرید کجا برای انجام تکالیفش مناسب تر است؟

اکنون که چند روز بیشتر به شروع مدارس نمانده، آماده سازی های لازم را انجام دهید و روزهای پایانی تابستان را با خیال راحت سپری کنید و از اندک تعطیلات باقی مانده لذت ببرید. اگر قصد دارید در دکوراسیون داخلی منزل تان کمد یا طبقه بندی هایی برای قرارگیری وسایل فرزندان تان فراهم کنید.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
نحوه تشکیل جنین بعد از لقاح و نحوه شروع بارداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه


اگر در خانه فرزندی دارید که به مدرسه می رود، این روزها، روزهای شلوغ و مهمی برای شما به حساب می آید. با تمام شدن تابستان و نزدیک شدن به روزهای شروع مدرسه، دغدغه ی والدین نیز برای آماده سازی فرزندان و شرایط منزل آغاز می شود.





وب سایت چیدانه: اگر در خانه فرزندی دارید که به مدرسه می رود، این روزها، روزهای شلوغ و مهمی برای شما به حساب می آید. با تمام شدن تابستان و نزدیک شدن به روزهای شروع مدرسه، دغدغه ی والدین نیز برای آماده سازی فرزندان و شرایط منزل آغاز می شود.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه؛ بوی ماه مدرسه

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

شاید مهم ترین دغدغه حفظ نظم و آرامش منزل در این روزها باشد. چیدانه این بار نیز می خواهد با ارائه ی نکاتی آسان و کاربردی اندکی از دغدغه ی شما مخاطب های چیدانه ای را که در خانه فرزند مدرسه ای دارید، بکاهد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بازسازی آپارتمان مدرن در خیابان زعفرانیه تهران

 ایجاد تغییر و تحول در فضای داخلی خانه باعث می شود تا ما حس بهتری را در فضا داشته باشیم و فضا نیز پتانسیل های لازمش را برای جلوه گری بیشتر به دست بیاورد. اما خیلی مهم است که این فضا به وسیله یک گروه متخصص طراحی شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. طراحی فضای منزل کاری نیست که بتوان به هر کسی سپرد پس چه بهتر وقتی تصمیم به بازسازی و طراحی دوباره خانه خود می گیرید در انتخاب طراح و یا پیمان‌کار مورد نظر خود نهایت دقت را انجام دهید.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

چیدانه قبلا هم در مطلب طراحی داخلی آپارتمانی رویایی و مدرن در برج های دوقلوی الهیه نمونه ای از بازسازی موفق یک آپارتمان توسط شرکت طراحی معماری دکوکو که یکی از تیم های موفق در این زمینه است را به شما نشان داده است. اما در این مطلب به سراغ یکی دیگر از پروژه های این تیم رفتیم تا با نحوه کار آن ها و نکات لازم برای موفقیت یک پروژه بیشتر آشنا شویم پس باما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


به استفاده از چمن مصنوعی در فضای سبزتان فکر کرده اید؟

امروزه از چمن مصنوعی بیش از پیش استفاده می‌شود و دیگر مانند گذشته این نوع چمن‌ها غیرواقعی و بی‌کیفیت نیستند. امروزه این نوع چمن‌ها از زمین‌های فوتبال و باشگاه‌های گلف فراتر رفته و از آن‌ها در طراحی منظره بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود و این امر کاملا تبدیل به موضوعی رایج و متداول شده است.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

در این مطلب می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه به خوبی می‌توان از چمن مصنوعی در فضای بیرونی خانه استفاده کرد و با استفاده از آن بسیاری از مشکلات طراحی منظره خانه را حل کرد. مشکلاتی که بسیاری از مار را کلافه و بی‌حوصله کرده است. در روزها که هوا رو به خنکی گذاشته و کم کم طبیعت نیز حال و هوای پاییزی می گیرد، اگر فکر می‌کنید چمن مصنوعی می‌تواند عنصر مفیدی برای سبز نگاه داشتن فضای بیرونی خانه شما باشد، حتما این مطلب را بخوانید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مجتمع مسکونی سحر در کیش، معماری هماهنگ با ساحل

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که سالانه مقصد عده ای از گردشگران و پذیرای تعداد بسیار زیادی از آنهاست. عده ای از مردم در فصل هایی که با توجه به آب و هوای آن منطقه امکان سکونت در کیش وجود دارد، مدت زمانی را در آنجا خواهند گذراند. مجتمع مسکونی سحر توسط گروه معماری پادیاو پارت و بهرام شکوهیان طراحی و اجرا شد تا بتواند فضایی مناسب برای این گونه اقامت ها را فراهم کند. همراه با چیدانه با معماری این مجتمع مسکونی آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۶ نکته برای خرید مبلمان مناسب دکوراسیون منزل

وسایل و مبلمانی که دکوراسیون داخلی منزل را شکل می دهند، این قدر متنوع شده اند که هر کسی را در انتخاب سردرگم می کنند. کاناپه ها و مبل های راحتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما ممکن است تصور کنید دقیقا می دانید چه می خواهید، اما به محض اینکه وارد فروشگاه مبل فروشی می شوید یا تصاویر اینترنتی را می بینید، سبک ها، شکل ها و گزینه های سفارشی فراتر از حد انتظار اند.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

در این مطلب برای صرفه جویی در زمان، پول و آسان کردن انتخاب برای شما، نکاتی را پیشنهاد می دهد که با کمک آنها می توانید تصمیم بگیرید دقیقا چه می خواهید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...