مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

مناسب ترین کفپوش های خانه



یک طراحی داخلی موفق تنها وابسته به مبلمان و دیوارها نیست، بلکه از طراحی و تدبیر کفپوش آغاز می شود. در اینجا نمونه هایی از بهترین و زیباترین کفپوش ها تدارک داده شده که با توجه به سبک دکور و کارکرد مورد نظرتان می توانید مورد استفاده قرار دهید.


بامبو (Bamboo): بامبو مدت هاست که در ساخت کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت، تنها در رنگ و استایل آن هاست. بامبو از نظر تکنیکی جزو محکم و مقاوم ترین چوب هاست. این کفپوش را می توانید برای سطوح گسترده مورد استفاده قرار دهید.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


چوب بازیافته (Reclaimed Wood): این نوع کفپوش جلوه ای کلاسیک دارد، اما با تکنولوژی جدیدی عرضه می شود.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


کاشی سایز بزرگ (Large-Format Tile): در دنیای کاشی و سرامیک، اندازه، فرم، متریال، طرح و نقش تنوع بالایی یافته است. کاشی های بزرگ علاوه بر جلوه و ابهت بیشتر، زحمت شما را برای تمیز کردن خطوط درزی کم تر میکند. ضمنا این کاشی به نصب حرفه ای تر نیاز دارد.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


چوب پنبه (Cork): امتیاز اصلی این نوع کفپوش عایق صوتی بودن آن است. همچنین قدم برداشتن بر کفپوش چوب پنبه ای حس بسیار راحت تری در مقایسه با پارکت و سرامیک دارد.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


موکت پرز دار: امروزه در صنعت موکت سازی به لحاظ تنوع و کیفیت پیشرفت چشمگیری ایجاد شده است.
ویژگی ممتاز موکت ها حس گرمی و لطافت آن است.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


پارکت آمریکایی: این کفپوش های کلاسیک آمریکایی مجددا رواج یافته، و نسبت به بامبو و چوب پنبه، دسترسی به آن آسان تر است.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


کفپوش بتنی (Concrete): از مهم ترین امتیازات کفپوش بتنی استقامت زیاد، پایداری در برابر زلزله و جلوه منحصربفرد آن است.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش

 

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


سرامیک طرح چوب (Wood-Look Ceramic Tile): بسیاری افراد برای آشپزخانه کفپوش چوبی بکار می گیرند، ولی بدلیل احتمال نشت آب از ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر و مواردی از این قبیل چوب و پارکت های چوبی توصیه نمی شود. اما اگر به بافت چوب علاقه مندید می توانید از سرامیک های طرح چوب استفاده کنید.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


کاشی آجری (Terra-Cotta Tile): این متریال کلاسیک گرما و زیبایی بخصوصی دارد و مناسب سبک روستیک است.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش


مرمر: مزیت اصلی این متریال زیبایی و دوام آن است. در مورد زیبایی سنگ مرمر می توان گفت که تاریخ مصرف ندارد.

دکوراسیون کفپوش,مناسب ترین کفپوش

 

منبع : bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
دستگاه اسکرابر مناسب برای نظافت کفپوش های اپوکسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حس گرما و صمیمیت در خانه با انتخاب کفپوش های مناسب


بیشتر اوقات، افراد برای چیدمان خانه بیشتر به وسایل تزئینی همچون پرده و مبلمان توجه می کنند در صورتی که طراحی داخلی ساختمان همچون انتخاب رنگ مناسب و زیبای دیوارها و البته کفپوش منزل بسیار اهمیت دارد.

هفت صبح: انتخاب کفپوشی مناسب برای خانه بسیار مهم است، زیرا کفپوش علاوه بر زیبایی، نقش زیادی در راحتی و آسایش افراد خانه دارد. از نظر طراحان چیدمان خانه، کفپوش مناسب می تواند حس گرما و صمیمیت را به افراد خانه انتقال دهد.

البته بیشتر اوقات، افراد برای چیدمان خانه بیشتر به وسایل تزئینی همچون پرده و مبلمان توجه می کنند در صورتی که طراحی داخلی ساختمان همچون انتخاب رنگ مناسب و زیبای دیوارها و البته کفپوش منزل بسیار اهمیت دارد.



اهمیت پوشش کف مناسب برای خانه به اندازه ای است که می توان گفت اولین چیزی که نگاه افراد را هنگام ورود به خانه جذب می کند کف منزل است که در دیدگاه میهمان نسبت به سلیقه صاحب خانه تاثیر می گذارد. بنابراین بهتر است در انتخاب کفپوش بسیار دقت کنید و از یاد نبرید که کف را مانند پرده و مبلمان و حتی رنگ دیوارها نمی شود به راحتی تغییر داد زیرا علاوه بر هزینه، فضای خانه برای چند روزی بی سر و سامان و به هم ریخته می شود و افراد خانه هم به دردسر می افتند.

بهتر است قبل از انتخاب رنگ کفپوش ها، ابتدا نوع آن را انتخاب کنید. سعی کنید اگر هر نوع و رنگی از کفپوش را انتخاب می کنید فقط جنس مرغوب و با کیفیت آن را خریداری کنید اگرچه کفپوش مرغوب گران تر است ولی دارای دوام و عمر بسیار بالایی است.

بهتر است استفاده و کارکرد هر نوع کفپوش را قبل از خرید برای هر یک از مکان های خانه در نظر بگیرد. به عنوان مثال آشپزخانه و حمام از جمله مکان هایی هستند که باید دارای کفپوشی مقاوم و در عین حال زیبا باشند. اتاق خواب و اتاق نشیمن به دلیل رفت و آمد زیاد و نوع کاربری در این مکان ها باید کفپوشی گرم، مقاوم و قابل شست و شو داشته باشند.

1) استفاده از موکت هایی با رنگ های ملایم و پرزهای نرم گزینه مناسبی برای خانه هایی با کف ناهموار است. موکت علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به سایر کفپوش ها دارد به خانه شما رنگ، بافت و نقش می دهد و در ضمن عایقی در برار سرما و صداست. استفاده از موکت زمانی در خانه زیباتر به نظر می رسد که روی آن، قالی و قالیچه هایی در اندازه های کوچک قرار بگیرد که در این صورت خانه ای با فضایی شرقی و سنتی خواهید داشت.



2) کفپوش های چوبی که دارای طرح و رنگ های مختلف هستند امروزه به دلیل زیبایی، کاربرد و نصب آسان و بدون استفاده از هیچ گونه مصالح، بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. علاوه بر محاسن زیاد، امکان لیز خوردن در آنها به حداقل می رسد و در صورت افتادن، فرد آسیب جدی نمی بیند. البته کفپوش های چوبی تیره گزینه مناسب تری برای خانه هستند زیرا کثیفی کمتر به چشم می آید و به گرمی و صمیمیت فضا نیز کمک می کند.



3) با آمدن کفپوش های چوبی، استفاده از کفپوش پارکت کمتر شده است زیرا این نوع پوشش کف، لیز است و هر چند وقت یک بار باید به آن واکس مخصوص زده شود تا براق بودن خود را از دست ندهد. به هر حال پارکت هم طرفداران خودش را دارد!

4) این روزها سرامیک و سنگ به دلیل تنوع در طرح و رنگ، دوام، شست و شوی آسان و قیمت مناسب بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته و جوابگوی هرگونه سلیقه و سبکی برای چیدمان خانه است. بهتر است سرامیک و سنگ دارای رنگ های نه چندان روشن را در کف منزل نصب کنید تا در تمیز کردن آن دچار مشکل نشوید. نکته آخر اینکه هنگام شست و شوی اینگونه کفپوش ها در رفت و آمد خود احتیاط کنید تا دچار حادثه نشوید.