مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

مناسب ترین مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل شما



مبلمان ها به راحتی می توانند بر احساس و تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشند، آن ها می توانند به شما حس راحتی بدهند یا برعکس وادارتان کنند تا رسمی و خشک رفتار کنید. همه ما مبلمان ها را به چشم عناصری که به یک فضا جان می دهند و به آن روح و عینیت می بخشند می شناسیم. اما این عناصر جلوه بخش همان قدر که می توانند در زیبایی یک فضا تاثیر گذار باشند به همان اندازه هم می توانند در جهت عکس آن عمل کنند، البته اگر در انتخاب آن ها نکات مهم را در نظر نگیریم، این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که چگونه می توانید دکوراسیون داخلی زیباتری به واسطه انتخاب درست مبلمان ها داشته باشید پس این مطلب جذاب را از دست ندهید.

نحوه انتخاب مبلمان مناسب, انتخاب مناسب ترین مبلمان

با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون مبلمان خود را انتخاب کنید


توجه به تزیینات فضا برای انتخاب مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی
برای این که شاهد هماهنگی خوبی میان تمام اجزای دکوراسیون داخلی خانه مان باشیم باید در هنگام انتخاب مبلمان کلیت فضا و تزیینات آن را نیز در نظر بگیریم. به طور مثال اگر در خانه تان گچبری های زیبا و پر جزییات، وسیله های دکوری چوبی و آینه های قدی یافت می شود به این معنا است که فضای داخلی شما سبک کلاسیک دارد و بنابراین باید مبلمان هایی که انتخاب می کنید هم سبکی کلاسیک داشته باشد. مبلمان با سبک مدرن هماهنگی فضا را از بین می برد و باعث بر هم خوردن نظم دکوراسیون داخلی فضایتان خواهد شد.

مبلمان مناسب خانه,مناسب ترین مبلمان خانه

سبک مدرن به شما خواهد گفت که مبلمان ها باید دارای چهار چوب های زاویه دار باشند


کمک گرفتن از سبک دکوراسیون داخلی فضا برای طراحی دکوراسیون داخلی
برای این که بتوانید مبلمان مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان را بیابید باید به سبک دکوراسیون داخلی خانه تان توجه کنید، خود آن ها به شما کمک خواهند کرد و تا بهترین مبلمان را انتخاب کنید، مثلا سبک کلاسیک به شما می گوید که مبلمان ها باید قرینه باشند و همین شما را از سردرگمی برای انتخاب کاناپه ها و تعداد مبل ها بی نیاز خواهد کرد، یا سبک مدرن به شما خواهد گفت که مبلمان ها باید دارای چهار چوب های زاویه دار باشند. به همین راحتی از خود سوال می توانید به جواب آن برسید.

هماهنگ کردن مبلمان با چیدمان, هماهنگی رنگ مبلمان در دکوراسیون

بافت مبلمان رابطه مستقیمی با ایجاد حس راحتی و آرامش در فضا دارد


توجه به بافت مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی
بافت مبلمان ها نیز یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که شما باید به آن توجه کنید تا بتوانید نتیجه مطلوبی بگیرید، بافت مبلمان رابطه مستقیمی با ایجاد حس راحتی و آرامش در فضا دارد، اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از وسیله های دکوری چوبی زیاد استفاده کرده اید، بهتر است که دیگر مبلمان های تان چوبی نباشد تا دکوراسیون داخلی خانه تان سنگین و تیره نشود، بهتر است در کنار این وسیله های چوبی از مبلمان های تمام پارچه با رنگ های روشن استفاده کنید چرا که چوب به طور ذاتی جاذب نور است و این رنگ های روشن این کمبود نور را در فضای داخلی خانه جبران خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی,ترکیب چند مبلمان در دکوراسیون

اگر فضای خانه تان روشن است، مبلمانی که در آن از چوب استفاده شده به فضا گرمی و انرژی می بخشد


بر عکس این قضیه نیز صادق است، یعنی اگر فضای داخلی خانه تان روشن، یکدست و یکنواخت و کسل کننده است، مبلمانی که در طراحی آن از چوب استفاده شده است می تواند به فضا گرمی و انرژی بخشد. ترکیب چوب و پارچه هم می تواند نتیجه خوبی را رقم بزند، فقط کافی است تا به سبک طراحی دکوراسیون تان توجه کنید. برای این که با انواع سبک های طراحی داخلی آشنا شوید سری به قسمت انواع سبک های طراحی دکوراسیون داخلی بزنید.

انتخاب مناسب ترین مبلمان, آشنایی با ترفندهای دکوراسیون

اول ببینید که به چند دست مبلمان احتیاج دارید، بعد از آن ببینید که چه نوع مبلمانی را احتیاج دارید


ترکیب چند مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی
اگر قصد دارید تا چند دست مبلمان را با یکدیگر ترکیب کنید، بهتر است اول قابلیت های فضای تان را بشناسید. در مرحله اول باید ببینید که به چند دست مبلمان احتیاج دارید. بعد از آن باید ببینید که چه نوع مبلمانی را احتیاج دارید، مبلمانی که برای جلوی تلویزیون و به اصطلاح نشیمن خانوادگی در نظر می گیرید با مبلمان اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری متفاوت است، بنابر این اول تکلیف تان و خواسته تان از فضا را مشخص کنید، برای فضاهای خانوادگی می توانید از مبلمان های مدرن تر و برای فضای پذیرای از مهمان از مبلمان های معاصر یا مبلمان هایی که سبک تلفیقی دارند می توانید استفاده کنید.

 

مناسب ترین مبلمان خانه,نحوه انتخاب مبلمان مناسب

اگر در دکوراسیون خانه تان از یک دست مبل بهره می برید، بهتر است از مبل های L شکل صرف نظر کنید


مبلمان L شکل در طراحی دکوراسیون داخلی
بر خلاف تصور خیلی از مردم که فکر می کنند مبل های L شکل نجات بخش دکوراسیون داخلی خانه آن ها است، اما همیشه هم این طور نیست، اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از یک دست مبل بهره می برید، بهتر است از این مبل ها صرف نظر کنید چرا که این کار فضای تان را خالی نشان می دهد و باعث بر هم خوردن نظم و تقارن دکوراسیون داخلی خانه تان خواهد شد و بر عکس اگر از دو دست یا تعداد بیشتری مبلمان بهره می برید، این مبل های  L شکل به شما در تفکیک فضایی کمک خواهند کرد.

هماهنگی رنگ مبلمان در دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی

مبلمان های چند تکه برای فضاهای بزرگی مناسب هستند


استفاده از مبلمان چند تکه در طراحی دکوراسیون داخلی
مبلمان های چند تکه برای فضاهای بزرگی مناسب هستند که شما می خواهید در هر گوشه خانه تان هماهنگی و نظم پیوسته میان مبلمان های تان را پیاده کنید، این مبلمان ها که معمولا دارای چند صندلی هستند بیشتر در فضاهایی که طراحی دکوراسیون داخلی آن ها به سبک معاصر یا تلفیقی است استفاده می شوند. شما می توانید هر تکه آن ها را در یک گوشه خانه استفاده کنید و به آن جذابیت ببخشید.

ترفندهای دکوراسیون, هماهنگ کردن مبلمان با چیدمان

اگر مبل L شکل در خانه تان دارید برای اطراف آن چند صندلی قدیمی تهیه کنید


صندلی ها قدیمی در طراحی دکوراسیون داخلی
اگر فقط قصدتان این است که تغییراتی که ایجاد می کنید کم اما بسیار پر رنگ و خیره کننده باشند، پیشنهاد می کنم برای خاص ترین مبلمان خانه تان چند صندلی قدیمی تهیه کنید، مثلا اگر مبل L شکل در خانه تان دارید برای اطراف آن چند صندلی قدیمی از سمساری ها پیدا کنید و آن ها را کمی سر و سامان دهید و جذابیت را به دکوراسیون داخلی خانه تان برگردانید، ترکیب این صندلی ها با کاناپه ها و مبل های L شکل بسیار جذاب می شود.

مناسب ترین مبلمان خانه,طراحی دکوراسیون داخلی

اگر در طول روز مرتب از مبلمان تان استفاده می کنید، آن ها باید خیلی راحت باشند


راحتی با مبلمان ها در طراحی دکوراسیون داخلی
باید یادمان باشد که مبلمان ها مقدم بر هر چیزی، وسیله هستند برای راحتی و استراحت، پس شما هم به این نکات توجه کنید، اگر قرار است تا در طول روز مرتب از مبلمان تان استفاده کنید، پس آن ها باید خیلی راحت باشند، مبلمان های رسمی تر را بگذارید برای مهمان های تان و مواقعی که خیلی کم از آن ها استفاده می کنید، پس برای مصرف روزمره تان از مبلمان های مدرنی که راحت تر و زیبا تر و در عین حال متنوع تر هستند استفاده کنید.

ترکیب چند مبلمان در دکوراسیون,مبلمان مناسب خانه

اگر خانه کوچک یا کم نوری دارید بهتر است قید مبلمان های پارچه ای پفکی و بزرگ تیره رنگ را بزنید


هماهنگی رنگ مبلمان در دکوراسیون داخلی
اگر خانه کوچک یا کم نوری دارید بهتر است قید مبلمان های پارچه ای پفکی و بزرگ تیره رنگ را بزنید و خانه تان را تبدیل به یک سمساری نکنید. سعی کنید مبلمان های ظریف با ابعاد کوچک و از رنگی هایی که با هر دکوراسیونی ست می شوند استفاده کنید. در خانه های بزرگ دستتان در انتخاب رنگ مبلمان بازتر است و می توانید از مبلمان هایی با چند رنگ و پارچه متفاوت برای تنوع بخشیدن به فضایتان استفاده کنید.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدلهای دکوراسیون داخلی منزل جدید



 

ما در این مجموعه برای شما کاربران گرامی مدلهای دکوراسیون داخلی منزل جدید را جمع آوری کردیم که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید.

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

 

مدل دکوراسیون

 

منبع:pcparsi.com