مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

لوسترهای عجیب و غریب (+ تصاویر)



لوسترهای عجیب و غریب
دنیای زیر آب

 

لوسترسازی در کنار اینکه یک صنعت محسوب می شود، به صورت پایه ای جزء هنر محسوب می شود. هنری که سعی می کند با ترکیب مواد و نور و خلاقیت، زیبایی بصری ایجاد کند.

بی شک هر جا که پای هنر در میان است نوآوری و ساختارشکنی نیز رخ می نماید. روح ما در بسیاری از شرایط نیاز دارد که قواعد حاکم بر ذهن را شکسته و از قالب همیشگی بیرون بیاید. بسیاری از ما طالب تنوع و یگانگی هستیم. طالب متفاوت بودن و این روحیه سبب شده که افراد خلاقی در عرصه لوستر هم خیال خود را پرواز داده و به خلق لوستر هایی عجیب و بعضا شگفت انگیز بپردازند. دکورشاپ، به عنوان مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای شما در این صنعت، از این سلسله مباحث نیز غافل نمانده و سعی می کند به صورت مرتب شما را در جریان بهترین طرح های ساختارشکن قرار دهد.

لوستر اختاپوس نامنظم

 

لوستر اختاپوس نامنظم

 

لوستر صدفی

شاخه ها و لاله های این لوستر تماما با صدف، ستاره دریایی و مروارید پوشیده شده و با توجه به رنگ کرم آن برای فضاهای رسمی بسیار زیباست. ترکیب بندی استفاده شده در این لوستر آنرا برای هر محیطی مناسب کرده است.

 

لوستر صدفی

 

لوستر اختاپوسی
شاخه های این لوستر به صورت پاهای اختاپوس طراحی شده و سر هر شاخه، یک صدف قرار گرفته که به جای مروارید نور لوستر در آن طراحی شده است.

 

لوستر اختاپوسی

 

لوستر مارماهی
شاخه های این لوستر به صورت مارماهی ها ترسناک طراحی شده و نور از دهان این مارماهی خارج می شود؛ این مارماهی از نوع نادر و ترسناک است که با رنگ استفاده شده در دیوار و خود لوستر، حس این را می دهد که در ته اقیانوس با چند مارماهی روبرو شده اید.

 

لوستر مارماهی

 

لوستر کشتی بادبانی
این لوستر از فریم طلایی آبکاری شده و تعداد زیادی کریستالی مسطح درست شده است که با نورهای کارشده درون آن تلالو بالایی دارد. این لوستر برای کسانی که علاقه به دریا و کشتی دارند بسیار الهام بخش و زیباست.

 

لوستر کشتی بادبانی

 

اختاپوس واژگون
این لوستر یک هشت پا را به نمایش گذاشته که به صورت واژگونه قرار گرفته است. رنگ استفاده شده در این لوستر عجیب و قرار گرفتن چشم ها در سر بازوهای اختاپوس چهره ای فانتزی به لوستر اختاپوسی داده است.

 

لوستر اختاپوس واژگون

 

مدل لوستر آویز عروس دریایی
این لوستر برای تزیین فضای کنار سالنی بسیار مناسب است. نوری که در قسمت بالایی این لوستر روشن می شود کنتراست شیشه را بالا برده و جلوه بسیار زیبایی ایجاد می کند.

 

مدل لوستر آویز عروس دریایی

 

دکورشاپ، به صورت مرتب، اطلاعات کامل و به روزی از لوستر و لوازم دکوری و تزیینی برای شما فراهم می آورد. از محصولات به روز گرفته تا مطالب جذاب و مفید از انواع لوستر و لوازم دکوری است. کافی است به سایت دکورشاپ سر بزنید و یا در اینتستاگرام #decorshop.ir رو دنبال کنید.

 


ویدیو مرتبط :
مراسمی عجیب و غریب + تصاویر...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر دوچرخه های عجیب و غریب!


 

 


تصاویر دوچرخه های عجیب و غریب!