مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

ست هایی برای خوش پوشی خانم ها و آقایان در تابستان



این لباس‌ها هستند كه روز ما را می‌سازند، ما را پشت تعریف خودشان پنهان می‌كنند و حتی گاهی به رفتار و كردارمان جهت می‌دهند. اگر روزی یك ست لباس تابستانه بپوشید، بی‌شك رفتارهایی سریع‌تر و شادتر خواهید داشت اما اگر لباسی رسمی یا نیمه رسمی تن كنید، فكرشده‌تر رفتار می‌كنید و از شیطنت‌تان كم می‌كنید. با هر كدام از این انتخاب‌ها می‌توان خوش‌پوش بود. مهم است انتخاب‌هایی خاص و كلیدی داشته باشید.

دوستداران كالج

KEYWORDS

یك کفش کالج، كلید طلایی ست لباس تابستانه شماست

 

ست لباس تابستانه یا زمستانه فرقی نمی‌كند. آقایان در میان انبوه كفش‌های‌شان همیشه به یك كالج نیاز دارند. پیشنهاد ما به شما كالج‌ برند «zara» است. این كالج به دلیل طرح كلاسیك می‌تواند همراه خوبی تا سال‌های بعد با شما باشد. از آن طراحی‌هایی كه در اوج سادگی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.


بالا بلند شوید

KEYWORDS

یك شلوار سورمه‌ای یا دودی، كلید طلایی ست لباس تابستانه شماست

 

یك شلوار سورمه‌ای یا دودی، كلید طلایی ست لباس تابستانه شماست؛ شما با انتخاب این رنگ‌ها، به سمت ستی شیك و فاخر پیش می‌روید. انتخاب این شلوار به شما كمك می‌كند، بلندتر و كشیده‌تر به نظر برسید. تضاد رنگی این كت و این شلوار به شما كمك می‌كند تا ظاهری چشمگیرتر داشته باشید.

تیپ خود را تكمیل كنید

KEYWORDS

در یك ست مناسب همیشه ساعت حرف اول را می‌زند

 

ساده بودن این ست لباس تابستانه دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از یك ساعت با بند خردلی هم استفاده كنید كه با رنگ كمربند و كفش شما هماهنگی دارد. در یك ظاهر مناسب و شیك، همیشه یك ساعت خوب حرف اول را می‌زند و به ‌اصطلاح تكمیل‌كننده مجموعه شماست.

چهارشانه‌تر شوید

KEYWORDS

ساده بودن این ست لباس تابستانه دست شما را باز می‌گذارد

 

پوشیدن یك بلوز نازك یقه گرد ظاهر مناسب‌تری با حال و هوای تابستانی به شما می‌دهد. بلوز با بافت ریز و با رنگ آبی آسمانی انتخاب خوبی برای آقایان خوش‌اندام است؛ به خصوص آقایانی كه دوست دارند چهارشانه‌تر از آنچه هستند به نظر برسند.

خوش لباس شوید

KEYWORDS

برای ست لباس تابستانه سراغ یك كمربند با رنگ خردلی بروید

 

برای ست لباس تابستانه مردانه سراغ یك كمربند با رنگ خردلی بروید؛ كمربندی اسپرت كه این بار می‌خواهید با رنگ كفش و ساعت خود ست كنید. این یك كمربند ساده و البته اسپرت ویژه آقایانی است كه به بستن كمربند اصرار دارند. در حالی كه اگر شكم صافی دارید، نیازی به استفاده از كمربند نیست و فقط نقش كامل‌كننده ست را دارد.


تابستانی شوید

KEYWORDS

پیشنهاد ما برای ست لباس تابستانه كفش‌های «zara» است

 

این هم پیشنهاد ما برای آقایانی كه طرفدار راحتی كفش‌های «zara» هستند. این كفش یك انتخاب مناسب برای استفاده روزمره شماست. یك كفش پارچه‌ای با كفی‌های مخصوصی كه امكان گردش هوا در داخل كفش را حتی در طولانی‌مدت فراهم می‌كنند. اگر شما هم دنبال كفشی هستید كه ساعت‌های طولانی بتوانید با آن كنار بیایید در انتخاب این مدل شك نكنید!

به روز باشید

KEYWORDS

شلوار اسپرت گت‌دار برای ست لباس تابستانه مردانه مناسب است

 

شلوار پیشنهادی ست لباس تابستانه مردانه ما برای این مجموعه، شلوار اسپرت گت‌دار است كه به علت رنگش كه با ست ما هماهنگی جالبی دارد، جلوه زیبایی به این مجموعه می‌دهد و این روزها زیاد به چشم می‌آید. این تركیب با این شلوار اسپرت و راحت حس متفاوت بودن را به شما می‌دهد. این مدل شلوار بخشی از مد امسال است که در فروشگاه‌های اسپرت و مردانه به راحتی پیدا می‌كنید.


طرح دار بیندازید

KEYWORDS

برای ست کردن رنگ شال گردن‌تان می‌توانید سراغ رنگ‌های خاكی و طوسی بروید

 

برای ست کردن رنگ شال گردن‌تان می‌توانید سراغ رنگ‌های خاكی و طوسی بروید كه در مایه همین ست باشد ولی سادگی ست شما را بشكند. این شال‌های نخی برای روزهای سرد نیست و برای خوش‌پوشی در روزهای تابستانی بهترین انتخاب است.


پسرهای جوان بخوانند

KEYWORDS

تی‌شرت سفید برای ست لباس تابستانه لازم است

 

به پیشنهاد ما پسرها برای ست لباس تابستانه همیشه باید یك تی‌شرت سفید در كمد خود داشته باشند؛ رنگی كه با دیگر رنگ‌ها هماهنگی خوبی دارد. چنین رنگی را لازم نیست با شلواری به رنگ خودش ست كنید. شلواری با تركیب رنگ مشكی یا خاكستری، تضاد خوبی با این رنگ دارد و جلوه خاصی به ست شما می‌دهد.

پرطرفدار و جوان پسند

KEYWORDS

با یك كلاه نقاب‌دار و اسپرت ست شما كامل می‌شود

 

حالا که یك ست لباس تابستانه و جوان‌پسند را كنار هم چیدید، با یك كلاه نقاب‌دار و اسپرت ست شما كامل می‌شود. به خصوص اگر اهل استفاده از عینك آفتابی نیستید، در این روزها از عینك استفاده كنید تا چشم‌های شما در برابر شدت نور محافظت شود.


چشم نوازی در میهمانی

حالا دیگر تابستان است و ما می‌خواهیم برای شما از فوت‌و فن خوش‌پوشی در  تابستان بگوییم؛برای ست كردن لباس تابستانه مردانه از پوشش‌هایی كه به شما اجازه می‌دهند در روزهای تابستانی هم مثل همیشه متفاوت، مناسب و زیبا باشید و البته با حساب و كتاب!

مجذوب می‌شوید

KEYWORDS

رنگ بژ در ست های تابستانه جدید كاربرد زیادی دارد

 

یك رنگ خاص و شیك برای خانم‌هایی كه متفاوت بودن را دوست دارند. این كفش طلایی- بژ در ست های تابستانه جدید كاربرد زیادی دارد و نمونه آن را می‌توانید درفروشگاه‌های برشكا پیدا كنید. رنگ خاص این كفش امكان ست شدن با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد.


با رنگ سال بدرخشید

KEYWORDS

انتخاب یک رنگ خاص  زیباترین ست تابستانه را برای شما می‌سازد

 

این هم یك انتخاب برای خاص طلبان! رنگ خاص این پیراهن انتخاب ویژه‌ای برای تابستان است و بهترین و زیباترین ست های تابستانه را برای شما می‌سازد. رنگ این پیراهن از رنگ‌های سال است كه با اضافه شدن كمربند با رنگ بژ خاص‌تر شده است.


كلاسیك و فانتزی

KEYWORDS

این كیف كه هارمونی زیبایی با ست كفش‌ها دارد

 

با انتخاب این كیف بژ- طلایی ظاهر شما به هماهنگی و آراستگی كه باید دست پیدا می‌كند. این كیف كه هارمونی زیبایی با كفش‌ها دارد، با دسته‌های كوتاهش تیپ شما را به یك تیپ رسمی و كلاسیك تبدیل می‌كند.

خرابكاری نكنید

KEYWORDS

ست لباس تابستانه برای انتخاب سایر بخش‌ها محسوب می‌شود

 

حالا كه پیراهن‌تان را به رنگ سبز انتخاب كرده‌اید، بهتر است اكسسوری شما هم سبز باشد تا با رنگ ست شما هماهنگ باشد چون پارچه‌ای كه در پیراهن به كار رفته سبز و بژ است؛ پس به فكر دستبندی باشید كه زیاد شلوغ نباشد زیرا كلاسیك بودن ست را زیر سوال می‌برد.

ریزه‌میزه‌های دوست داشتنی

 

KEYWORDS

بهتر است به این ست لباس تابستانه، یك گوشواره ظریف اضافه كنید

 

حالا بهتر است به این ست لباس تابستانه، یك گوشواره ظریف اضافه كنید و خود را در آینه تماشا كنید. پیشنهاد ما به شما برای این ست یك گوشواره ساده با سنگ‌های سبز است چون علاوه بر زیبایی، هارمونی جالبی را با ست ایجاد می‌كند. دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند، به‌طور حتم همه به انتخاب‌تان آفرین خواهند گفت.


اگر به دنبال ظرافت هستید

KEYWORDS

برای ست لباس تابستانه ساعت نگین‌دار با رنگ بژ را پیشنهاد می‌كنیم

 

برای اینكه رنگ سبز یكدست این ست لباس تابستانه بیش از حد جلب‌توجه نكند، دنبال ساعتی باشید كه رنگ سبز با رنگی دیگر همراه باشد. ما برای این ست یك ساعت نگین‌دار با رنگ بژ را پیشنهاد می‌كنیم. رنگ بژ در كنار سبز همنشینی زیبایی پیدا می‌كند و زیبایی و وقار را در كنار هم به ظاهر شما می‌دهند.


سفید و مشكی ادامه دارد

KEYWORDS

عینك گربه‌ای هارمونی زیبایی را با این ست لباس تابستانه ایجاد می‌كند

 

ست كردن این عینك راه‌راه نشان از خوش‌سلیقگی شما دارد. پیشنهاد ما به شما برای این ست یك عینك گربه‌ای است كه هارمونی زیبایی را با این ست لباس تابستانه  ایجاد می‌كند. این عینك كه یكی از عینك‌های جدید بازار است، می‌تواند انتخاب خانم‌های مشكل پسند باشد.

از سادگی دربیایید

KEYWORDS

ست لباس تابستانه همراه با گوشواره ساده

 

اگر چنین گوشواره‌ای را به شما پیشنهاد می‌كنیم به دلیل ساده بودن بقیه ست لباس تابستانه است. این گوشواره می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شكستن سادگی تیپ شما باشد. برای چنین هدفی می‌توانید سراغ گوشواره با طرح‌های شلوغ و رنگی بروید.


برای خانم‌های آرام

KEYWORDS

كیف مشكی و سفید جلوه و زیبایی خاص خود را دارد

 

اگر در میان كیف‌های دوشی دنبال كیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، كافه‌نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده كنید، این مدل كیف اسپرت را به شما پیشنهاد می‌كنیم. این كیف مشكی و سفید علاوه بر ست بودن با كفش، جلوه و زیبایی خاص خود را دارد.


یك پیشنهاد ساده

KEYWORDS

پیشنهاد ما به شما برای این ست لباس تابستانه شومیز جین كلید است

 

از این ساده‌تر نمی‌شود ولی به اندازه سادگی‌اش، زیباست. خانم‌هایی كه به جین علاقه دارند، با یك شومیز جین كه مد امسال است، می‌توانند صاحب تیپی خاص و متفاوت شوند. این شومیز جین كلید این ست لباس تابستانه برای انتخاب سایر بخش‌ها محسوب می‌شود.


تیپ خاص

KEYWORDS

ست لباس تابستانه با یك شلوار جین همراه با برش آزاد است

 

این هم یك پیشنهاد برای دختر خانم‌های جوان كه علاقه‌مند شلوار جین هستند. پیشنهاد ما به شما برای این ست لباس تابستانه یك شلوار جین با برش آزاد است كه پیشنهاد امسال طراحان محسوب می‌شود. برای به‌روز بودن‌تان بهتر است شلوار از پایین تا بخورد كه البته شلوارهای میدی مد امسال است.


زارا با راه‌راه می‌آید!

KEYWORDS


این هم یك طراحی ویژه و جدید برای خانم‌های اسپرت‌پوشی كه طرفدار طراحی‌های برند «zara» هستند. تركیب پارچه و لژ كنفی آن هم طرح راه‌راه ابتكار تازه‌ای است كه برند زارا برای راضی نگه داشتن طرفدارانش در طراحی‌های تابستان امسال به خرج داده است.

 

منبع : مجله زندگی ایده آل / bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
خانم ها آقایان به ایران آینده خوش آمدید. قسمت سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ست هایی برای خانم های خوش پوش



اینکه بدانید دقیقا دنبال چه لباسی هستید، به شما کمک می‌کند تا با درایت بیشتری خرید کنید. در این صورت می‌دانید برای شلوار راسته مشکی‌تان دنبال یک کت گلبهی هستید و برای پیراهن زردتان دنبال یک کت سبز! بنابراین در دام خرید لباس‌های دیگر، هرقدر هم که زیبا باشند، نمی‌افتید. ما هم  به شما ایده‌های کوچکی می‌دهیم تا همیشه تصویری روشن در ذهن‌تان برای خرید داشته باشید و با درایت انتخاب کنید.

مادرانه!
در انتخاب رنگ جسارت داشته باشید. فارغ از بازی‌های سن و سال بروید سراغ رنگ‌هایی که به شما روحیه می‌دهند. مثلا یک کت قرمز درست مثل کت پیشنهادی ما! نگران تندی رنگ هم نباشید با انتخاب یک بلوز مثل مدل پیشنهادی ما یعنی ترکیبی از رنگ سفید و مشکی می‌توانید رنگ کت‌تان را ملایم کنید! برای هماهنگی با زمینه اصلی بلوزتان به یک شلوار راسته سفید رنگ فکر کنید.  یک گردنبند بلند قرمز و انتخاب یک کیف کوچک به همین رنگ هم اجازه بازی رنگ قرمز در ظاهرتان را به شما می‌دهد.

ایده آل ترین ست ها, ست های شیک و ساده


سدری بپوشید
سدری از رنگ‌هایی است که می‌توانید در پاییز و حتی زمستان پیش‌رو کلی روی‌ آن حساب باز کنید.  رنگی که رسمی بودن را در ذات خودش دارد و این شما هستید که با ترکیب آن با رنگ‌های دیگر به این رنگ جهت می‌دهید.اگر دنبال ظاهری آرام و کمی تا قسمتی رسمی  هستید می‌توانید به ترکیب آن با رنگ طوسی و سفید فکر کنید. برای غلبه بر سردی رنگ کت طوسی‌ و شومیز سفیدتان  می‌توانید در انتخاب رنگ کمربند و کیف‌تان به رنگ قهوه‌ای فکر کنید. یادتان باشد در این ترکیب رنگ کفش شما  نباید از 2 حالت خارج باشد، قهوه‌ای و ترجیحا سدری!

ایده آل ترین ست ها, ست های شیک و ساده


یک شومیز ساده
به ترکیب شومیز ساده  با دامن فون فکر کنید. این ترکیب ظاهری ساده و در عین حال تعریف شده به شما می‌دهد که هم می‌توانید در مجالس نیمه‌رسمی آن را بپوشید، هم  مهمانی​های زنانه. در انتخاب کمربند دقت کنید. کمربندهای پهن وقتی به کار شما می‌آیند که قدی بلند یا بالاتنه کشیده‌ای دارید. در غیر این صورت حتما به کمربند‌های ظریف فکر کنید.  در این ترکیب هماهنگی رنگ کمربند با کیف و کفش، توجه شما به جزئیات پوشش را نشان می‌دهد!

ایده آل ترین ست ها, ست های شیک و ساده


ساده اما تاثیرگذار!
ترکیب رنگ سفید با تمام  رنگ‌ها جواب می‌دهد و اتفاقا سرمه‌ای هم از این قاعده مستثنا نیست؛ بنابراین یکی از انتخاب‌های ساده و اتفاقا تاثیرگذاری که نباید از نظر دورش کنید همین ترکیب سفید و سرمه‌ای است.

ایده آل ترین ست ها, ست های شیک و ساده


رنگ سفید شما را درشت‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد پس یادتان باشد  برای پوشاندن اختلاف سایز در قسمت بالاتنه و پایین‌تنه این رنگ را در قسمتی به کار بگیرید که باید بزرگ‌تر دیده شود. به دلیل خاصیت فراگیر رنگ سفید یعنی هماهنگی با همه رنگ‌ها در ترکیب این رنگ  با سرمه‌ای در انتخاب رنگ کیف و کفش و زیورآلات‌تان کاملا آزادید!

 

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir