مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

روشنایی و جذابیت دکوراسیون با چراغ های دکوراتیو



چراغ ها و روشنایی های دکوراتیو در واقع تکمیل کننده روشنایی های عمومی هستند. این نوع از روشنایی ها حتی در حالت خاموش هم می توانند جزیی از لوازم دکوری منزل محسوب شوند. این نوع روشنایی ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند، می توانند خودشان یک عضو مجزا باشند، یا می توانند با مبلمان ها و لوازم منزل ترکیب شوند، خلاصه این که دنیای شان دنیای متفاوت و گسترده ای است که در این مطلب می خواهیم چشمه ای از این دنیای گسترده را به شما نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

۱. لوستر های دکوراتیو
این نوع لوسترها همان طور که گفتیم حتی در حالت خاموش هم زیبایی و جلوه خاصی به فضا می دهند. شکل ظاهری زیبای شان باعث می شود که به آن ها به چشم یک وسیله تزیینی نگاه شود تا یک منبع برای روشنایی فضای داخلی خانه. این نوع لوسترها می توانند سبک های مختلفی داشته باشند.

روشنایی های دکوراتیو به شکل آویزهای سقفی, لوسترهای دکوراتیو برای خانه های با سبک مدرن

لوستر های دکوراتیو در حالت خاموش هم زیبایی و جلوه خاصی به فضا می دهند


۲. روشنایی های دکوراتیو به شکل آویزهای سقفی
روشنایی های دکوراتیو می توانند رشته های نورانی ای باشند که از سقف ها آویزانند و می توانند به یک لابی یا نشیمن حسی رویا گونه ببخشند، زمان هایی که این فضاها کم رفت و آمدند و یا در شب که لزومی ندارد همه چراغ های فضا روشن باشد این نوع از روشنایی ها می توانند به کمک شما بیایند.

 

روشنایی دکوراتیو برای فضای بیرونی خانه,کاغذ دیواری های تزیین شده با نورهای رنگی

روشنایی های دکوراتیو می توانند با عناصر تزیینی دیگر فضا مانند کاغذ دیواری هم ترکیب شوند


۳. کاغذدیواری هایی با قابلیت نور دهی
روشنایی های دکوراتیو می توانند با عناصر تزیینی دیگر فضا هم ترکیب شوند. مثلا کاغذ دیواری ها. بله کاملا هم درست شنیدید، این روشنایی های دکوراتیو می توانند در غالب کاغذ دیواری های زیبا جلوه گری کنند و هر کسی را که به دکوراسیون داخلی منزل شما می نگرد را شگفت زده کنند.

 

کاغذ دیواری هایی با قابلیت نور دهی,روشنایی های دکوراتیو برای فضای بیرونی

روشنایی های دکوراتیو را می توانید در فضاهای کم رفت و آمد روشن کنید


۴. روشنایی های دکوراتیو برای فضای بیرونی خانه
روشنایی های دکوراتیو فقط مختص فضاهای داخلی خانه نیستند. از آن ها می توان در فضاهای بیرونی خانه مانند تراس، بالکن، حیاط خلوت و حتی در طرحی محوطه بیرونی ساختمان هم استفاده کرد. عکس پایین ایده خوبی به شما می دهد، می توانید تنه درختان خشک شده را ببرید، روی آن ها شیارهایی ایجاد کنید، و داخل آن ها را نورپردازی کنید و از این صندلی های چوبی نورانی در باغ و حیاط خانه تان استفاده کنید.

مدل گلدان های نوری,مدل تابلوهای دکوراتیو

از روشنایی های دکوراتیو می توان در فضاهای بیرونی خانه هم استفاده کرد


۵. گلدان های نوری، روشنایی های دکوراتیو مدرن
مبلمان ها و وسایل تزیینی فضای بیرونی هم می توانند تبدیل به روشنایی های دکوراتیو برای شما شوند. نمونه اش همین گلدان های نوری زیبایی که در عکس زیر می بینید. این نوع گلدان ها هم به محوطه بیرونی خانه شما جلوه و زیبایی می بخشند و هم می توانند بخشی از مسئولیت نورپردازی فضا را هم به عهده بگیرند.

لوسترهای دکوراتیو برای خانه های با سبک مدرن, نحوه نورپردازی خانه

مبلمان ها و وسایل تزیینی فضای بیرونی می توانند تبدیل به روشنایی های دکوراتیو برای شما شوند


۶. مجسمه های مدرن یا روشنایی های دکوراتیو
در راستای این صحبت که گفتیم این نوع از روشنایی ها می توانند با اکثر لوازم و مبلمان های منزل ترکیب شوند، می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه یک مجسمه می تواند تبدیل به یک روشنایی دکوراتیو شود. خب انجام این کار بسیار ساده است، مجسمه مورد علاقه تان را بردارید، دور قسمت بالایی آن را یک پارچه که کمی قابلیت عبور نور داشته باشد بکشید، حالا تنها چیزی که نیاز دارید، یک رشته سیم و سر پیچ و لامپ و دو شاخه است. به همین راحتی می توانید خودتان یک آباژور زیبا و در عین حال دکوراتیو برای خانه تان بسازید.

کاغذ دیواری های تزیین شده با نورهای رنگی,روشنایی های دکوراتیو به شکل آویزهای سقفی

شما به راحتی می توانید مجسمه مورد علاقه تان را بردارید و به روشنایی تبدیل کنید


۷. تابلوهای دکوراتیو، روشنایی های مدرن
تابلوهای روی دیوارهای خانه تان هم می توانند روشنایی های دکوراتیو زیبا باشند. چند عدد قاب تابلو را که پشت آن ها و یا داخل خودشان نورپردازی شده است، انتخاب کنید و آن ها را به جای تابلو روی دیوار نصب کنید، لزومی ندارد که درون این قاب ها حتما پر باشد، این قاب ها می توانند به صورت خالی هم روی دیوار های خانه جلوه گری کنند.

 

تکنیک های نورپردازی خانه,کاغذ دیواری هایی با قابلیت نور دهی

تابلوهای روی دیوارهای خانه تان هم می توانند روشنایی های دکوراتیو زیبا باشند

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
تکنیک پورپشنگ تولید کننده پایه چراغ روشنایی برج روشنایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوار دکوراتیو با سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی حمام!



سنگ آنتیک نوعی سنگ است که از بقایا و خرده های سنگ های طبیعی و چسباندن آنها به یکدیگر توسط ملات و چسب تهیه می شوند. این سنگ ها امروزه کاربرد زیادی در نمای خارجی و دیوارهای دکوراتیو در فضاهای داخلی مختلف دارند. یکی از فضاهای داخلی برای نمایش این سنگ های زیبا و جذاب حمام است. ظاهر و حس طبیعی سنگ های آنتیک در حمام های امروزی بسیار خیره کننده است. این سنگ ها در شکل، اندازه، رنگ و انواع مختلفی موجود اند. گرچه خرید و نگهداری آنها تا حدودی هزینه بر است اما ظاهری که آنها به دکوراسیون داخلی منزل شما می دهند بسیار چشم گیر است. قبل از انتخاب این سنگ ها، نکاتی است که باید بدانید. با ما همراه باشید تا شما را با این نکات بیشتر آشنا کنیم.


منشأ سنگ آنتیک
این سنگ ها معمولا از سنگ های طبیعی مانند سنگ لوح یا سنگ چینی ساخته می شوند که اغلب به صورت قطعات مستطیلی نازک با ارتفاعات مختلف بریده می شوند. این دیوارهای سنگی یک بافت نمایشی و نقطه ی کانونی جذاب در حمام شما ایجاد می کنند.

طراحی دیوار حمام,طراحی و چیدمان حمام

این دیوارهای سنگی یک بافت نمایشی و نقطه ی کانونی جذاب در حمام شما ایجاد می کنند


مزایای سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی
سنگ آنتیک یک بافت بسیار زیبا دارد که می تواند با انواع سبک های دکوراسیون ست شود. سنگ آنتیک در بیشتر حمام ها فقط در یک دیوار تک به کار می رود و به ندرت برای کل دیوارهای حمام استفاده می شود. بسیاری از طراحان داخلی روی این دیوارهای سنگی را نورپردازی می کنند تا بافت سنگ و سایه های ایجاد شده توسط آن را برجسته سازند.

استفاده از سنگ آنتیک در حمام,دکوراسیون حمام

سنگ آنتیک در بیشتر حمام ها فقط در یک دیوار تک به کار می رود و روی آن نورپردازی می کنند


معایب سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی حمام
از آنجایی که این سنگ ها از سنگ های طبیعی ساخته می شوند، معمولا سنگین هستند و ممکن است در هنگام نصب به قطعاتی مثل روشویی، آینه و تجهیزات جانبی حمام شما آسیب بزنند. نصب لب به لب سنگ با آینه خطرناک است و اگر آینه آسیب ببیند، تعویض یا تعمیر آن آسان نیست.

 

آشنایی با سنگ های آنتیک, نگهداری از سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی

نصب لب به لب سنگ های آنتیک با آینه خطرناک است و اگر آینه آسیب ببیند، تعویض آن آسان نیست


هم چنین باید به امنیت نیز توجه کرد، به ویژه در خانواده هایی که فرزند خردسال یا نوجوان دارند. برخورد با این سطوح سخت در حمام ممکن است آسیب رسان باشد.

 

نحوه تمیزکاری سنگ های آنتیک,راهنمای استفاده از سنگ های آنتیک در خانه

برخورد کودکان با این سنگ های آنتیک در حمام ممکن است آسیب رسان باشد


نگهداری از سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی
اگر به تمیزی حساس هستید، این سنگ ها شاید انتخاب خوبی برای شما نباشند. تمیز کردن برآمدگی ها و فرورفتگی ها، شکستگی ها و بافت های سنگ زمان بر است. بنابراین از این نظر هم بهتر است این سنگ ها را برای حمام اتاق مهمان یا فقط دیوار دکوراتیو بیرون از فضای دوش استفاده کنید.

 

طراحی و چیدمان حمام,کاربرد سنگ آنتیک در حمام

اگر به تمیزی حساس هستید، استفاده از سنگ های آنتیک انتخاب خوبی برای شما نیست


اگر می خواهید تمیز کاری برایتان راحت تر شود، بهتر است دقت کنید که این سنگ ها در هنگام نصب به دقت درزگیری شوند و منافذ بین سنگ ها را با دوغاب پر کنید. البته شما می توانید یک سطح صاف با این سنگ ها طراحی کنید که دارای برآمدگی و فرورفتگی نباشد و در عین حال تو هم بافت سنگ آنتیک را ایجاد کند تا تمیز کردن آن آسان باشد، مانند نمونه ای که در تصویر می بینید.

دکوراسیون حمام,طراحی دیوار حمام

برای تمیز کاری راحت تر بهتر است که این سنگ ها در هنگام نصب به دقت درزگیری شوند


مقاومت سنگ آنتیک در ساختمان
چون بیشتر قطعات سنگ آنتیک از بقایای سنگ موجود در سایت های صنعتی ساخته می شود، یک انتخاب مناسب برای دوستداران محیط زیست است. با این وجود به خاطر داشته باشید هر سنگی که از منابع محلی نباشد یا از سایت های غیر معتبر نشأت گرفته باشد، ارزش مقاومتی خود را از دست خواهد داد.

 

معایب سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی حمام, آشنایی با سنگ های آنتیک

از مکان های معتبر سنگ های آنتیک را خریداری کنید

 

منبع : chidaneh.com