مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!



یک سال دیگر و یکی دیگر از انتخاب های بحث برانگیز شرکت رنگ پانتون در مورد رنگ سال ۲۰۱۶! امسال برای اولین بار در تاریخ ۱۶ ساله انتخاب رنگ سال توسط شرکت رنگ پانتون دو رنگ سال خواهیم داشت. هر دو رنگ پاستیلی هستند، اما در نگاه اول یکی صورتی دخترانه و دیگری آبی پسرانه است!

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016,طراحی خانه های 2016

رنگ سال نشان دهنده یک ترکیب و تاری خطوط جنسیتی و در هم شکستن تعابیر دخترانه و پسرانه است


در واقع انتخاب رنگ آبی ارغوانی (آرامش) و رنگ صورتی لطیف (رز صورتی) به عنوان رنگ سال نشان دهنده یک نوع ترکیب و تاری خطوط جنسیتی و در هم شکستن تعابیر متعارف دخترانه و پسرانه در سال 2016 است.


بسیاری از نقاط جهان ما در حال تجربه یک تاری جنسیت در مد است، که به نوبه خود در انتخاب رنگ ها نیز نهفته است.


یک مدیر اجرایی می گوید: " رویکرد جامعه نسبت به رنگ منطبق است با حرکات اجتماعی نسبت به برابری جنسیتی، افزایش راحتی مصرف کننده با استفاده از رنگ به عنوان یک شکل از بیان، با نگرانی کمتر نسبت به ناهنجار بودن یا مورد قضاوت قرار قرار گرفتن. "


ممکن است در اولین نگاه به نظر برسد این رنگ ها را نمی شود فراتر اتاق کودک، در طراحی داخلی استفاده کرد اما در ادامه این مطلب ما می خواهیم نظر شما را کاملا عوض کنیم.

 

رنگ سال 2016,رنگ سال 2016 چیست

با ترکیب رنگ صورتی و آبی می توان فضایی لطیف و پر از آرامش مناسب اتاق خواب آفرید


از این دو رنگ می توان مانند عکس بالا به شکلی پیچیده در پارچه های پر از طرح و رنگ استفاه کرد و به این ترتیب فضایی لطیف و پر از آرامش آفرید که برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

 

دکوراسیون منزل تازه عروس ها, رنگ دکوراسیون سال 2016

در این خانه ما خودمان هستیم، آزاد و رها از همه ی قید و بندهای دکوراسیون در دنیای امروزی


صورتی و آبی ملایم حسی از سرخوشی کودکانه و راحتی را با خود دارند و بیشتر می توان در دکوراسیون به سبک کلبه ای یا روستایی آنها ر ا پیدا کرد. سبک کلبه ای فروتن، بی تکلف و پر از مهربانی است – ویژگی هایی که زمانی به داشتن آن ها افتخار می کردیم. پارچه ها سخاوتمند اند، مبلمان ما را دعوت به لم دادن می کنند. در این خانه ما خودمان هستیم، آزاد و رها از همه ی قید و بندهای دکوراسیون در دنیای امروزی.

 

رنگ سال 95,رنگ دکوراسیون سال 95

در کنار سایه های سرد خاکستری و سفید یک مبل صورتی ملایم می تواند دکوراسیون فضا را کامل کند


برویم سراغ یک دکوراسیون مدرن ساده با خطوط ساده، صاف و تمیز. در کنار سایه های سرد خاکستری و سفید یک مبل مدرن صورتی ملایم می تواند مانند عکس بالا دکوراسیون فضا را کامل کند.

 

طراحی خانه های 2016,انتخاب رنگ سال 2016

رنگ رز صورتی لطیف به ویژه برای دکوراسیون منزل تازه عروس ها بسیار مناسب است


رنگ رز صورتی لطیف رنگ دکوراسیون سال 2016 به ویژه برای دکوراسیون منزل تازه عروس ها بسیار مناسب است. رنگ پریدگی رز صورتی که دارای ته مایه های سرخ رنگ نیز می باشد انعطاف پذیری این رنگ را در هماهنگی با هر فضایی دو چندان می کند.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون منزل با مبلمان رنگ سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل



مؤسسه ی رنگ پانتون هر سال قبل از شروع سال میلادی رنگ سال را انتخاب کرده و اعلام می کند. روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از نظر اجتماعی و هم از نظر هنری قصدی داشته است. ترکیب سایه ی ملایمی از آبی مایل به ارغوانی (رنگ پسرانه) و صورتی مایل به سرخ (رنگ دخترانه) اشاره ای به محو شدن مرزهای جنسیتی دارد که امروزه در دنیای مد در حال رخ دادن است و حوزه های دیگر طراحی را نیز تحت تأثیر قرار داده است. علاوه بر آن، این دو رنگ هر دو رنگ های آرامش بخش و هماهنگی هستند، چیزی که در دنیای امروز به آن نیاز داریم. طبق گفته ی مدیر اجرایی مؤسسه ی رنگ پانتون این دو رنگ تعادل ذاتی بین رنگ گرم صورتی مایل به سرخ و رنگ سرد آبی ملایم را به تصویر می کشند و اتصال و ارتباط مؤثر را در کنار حس نظم و آرامش منعکس می کنند.


این دو رنگ جهشی اساسی از خاکستری ها، سفید ها و رنگ های قوی ای هستند که پانتون در سال های اخیر انتخاب می کرده است. اگر می خواهید این دو رنگ ملایم را به دکوراسیون منزل خود بیاورید.

 

دکوراسیون آبی و صورتی,دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016

هر دو رنگ های سال 2016 یک حال و هوای آرامش بخش را در فضا ایجاد می کنند


به تأثیرات دو رنگ آبی و صورتی پانتون توجه کنید!
قبل از انتخاب مکان و چگونگی استفاده از رنگ های سال ۲۰۱۶ پانتون، اثر روانشناختی هر رنگ بر ساکنین خانه را در نظر بگیرید.


هر دوی این رنگ ها یک حال و هوای آرامش بخش را در فضا ایجاد می کنند – صورتی رنگی رمانتیک و زنانه است که به اعتقاد پانتون در بر دارنده ی حس مهربانی و خونسردی است؛ آبی رنگی سبک و روحانی است که به آسمان صاف آبی تشبیه شده است.


از آن جایی که این رنگ ها آرامش بخش اند، از آن ها در فضاهای استراحت خود مانند اتاق خواب ها و نشیمن استفاده کنید.

 

رنگ دکوراسیون 2016,دکوراسیون به رنگ 2016

به کلیشه های رنگ های 2016 اهمیتی ندهید


به کلیشه ها درباره رنگ های صورتی و آبی اهمیتی ندهید!
بعضی از دکوراتور ها و طراحان داخلی یا حتی خود شما ممکن است تصور کنید این رنگ ها در دکوراسیون مدرن امروزی دیگر جایی ندارند و صورتی و آبی رنگ های مورد علاقه ی نوجوانان در دهه های پیش بوده اند. بله درست است، این رنگ ها از مد افتاده به نظر می رسند ولی اگر توصیه های زیر را به کار ببرید، این تصور را فراموش می کنید.

 

انتخاب رنگ سال 2016, معرفی رنگ 2016 پنتون

رنگ های 2016 برای متریال های نرم و سخت و در انواع پرداخت ها قابل استفاده هستند


انتخاب رنگ های مناسب در کنار رنگ های سال پانتون
رنگ های صورتی و آبی را در کنار هم می توان به زیبایی به کار برد. آن ها برای متریال های نرم و سخت سطوح و در انواع پرداخت ها قابل استفاده هستند.

ترکیب این دو رنگ را در کنار رنگ هایی مانند خاکستری ها، سفید ها، سیاه، زرد، طلایی یا رنگ های میانی دیگر از جمله سبز و بنفش به کار ببرید. ضمنا برای سرزنده کردن اشیا می توانید رگه هایی از نقره ای یا رنگ های درخشان تند اضافه کنید یا به جای آن با رنگ های تیره تری مثل آبی تیره، سیاه یا قهوه ای غلیظ به فضا عمق و جذابیت بدهید.

این رنگ ها را در کوسن ها، شمع ها و اکسسوری های دیگر بیاورید یا اگر بودجه تان اجازه می دهد یک قطعه ی جدید بخرید، مبل راحتی یا صندلی تک تان را روکش تازه کنید یا پرده های متفاوت تهیه نمایید.

 

دکوراسیون و چیدمان خانه,چیدمان خانه به رنگ سال 2016

در به کار بردن رنگ های 2016 اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و ... ایجاد کنید


در به کار بردن رنگ صورتی و آبی اغراق نکنید!
حتما برای اکثر ما پیش آمده که در خانه هایی کاملا یکنواخت و تک رنگ زندگی کنیم، فضاهایی که از سقف گرفته تا کف و حتی قاب پنجره ها و همه ی جزییات به یک رنگ در آمده اند و گاهی فقط حضور مبلمان و آثار دکوری تا حدودی آن ها را از دل زدگی و ملالت آور بودنشان نجات داده است.

داریم از تعادل حرف می زنیم؛ بنابراین حتی اگر عاشق رنگ صورتی، آبی یا هر دوی آن ها هستید و تصمیم دارید دیوار های تان را به این رنگ ها در آورید، اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و تجهیزات دیگر ایجاد کنید. ما قبلا گفته ایم چگونه از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنید تا منزل تان زیبا و جذاب به نظر برسد.

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016, رنگ سال 2016

استفاده از سایه ای از رنگ صورتی باعث می شود دکوراسیون فضای شما مانند اتاق دختران نشود


از سایه مناسب رنگ صورتی و آبی پانتون استفاده کنید!
اگر می خواهید از این رنگ ها استفاده کنید، توجه کنید سایه ای از رنگ صورتی به کار ببرید که آرام تر یا متمایل به هلویی باشد. این کار باعث می شود دکوراسیون فضای شما مانند دکوراسیون اتاق کودک دخترانه نشود. به همین صورت در هنگام انتخاب رنگ آبی سراغ سایه های گرم تر یا آبی دودی بروید تا فضا بالغ تر و در سطح بالا به نظر برسد و بتوانید آرامش را با رنگ آبی به خانه خود بیاورید.

 

دکوراسیون به رنگ 2016,دکوراسیون آبی و صورتی

برای رنگ آمیزی راهرو های طویل و ورودی های باریک از آبی و صورتی پانتون دقت کنید


در راهرو های طویل و ورودی های باریک از آبی و صورتی پانتون استفاده نکنید!
درباره ی رنگ آمیزی راهرو و ورودی ها با هر کدام از این دو رنگ دقت کنید. چون آبی کم رنگ حس پیش روندگی دارد، ممکن است این احساس را ایجاد کند که فضا خیلی طویل است. در حالی که صورتی مایل به سرخ در یک ناحیه ی بسته می تواند تهدیدآمیز و بازدارنده به نظر برسد. با افزودن یک سایه ی خنثی یا سفید رنگ به مسیریابی افراد در این فضاها کمک کنید.

 

رنگ سال 2016 چیست, انتخاب رنگ سال 2016

ارتباط شخصی شما با رنگ ها مهم ترین عنصر در فضای زندگی تان است


از رنگ های سال پانتون فقط به دلیل مد بودن استفاده نکنید!
با وجودی که گرایش های مد در روحیه و طرز تفکر هر دوره جایگاه ارزشمندی دارند، اما اگر رنگ های صورتی یا آبی پانتون به فضای شما نمی خورند یا محبوب تان نیستند، از آن ها استفاده نکنید. ارتباط شخصی شما با رنگ ها مهم ترین عنصر در فضای زندگی تان است، زیرا در این فضا است که شما ذائقه ی شخصی خود را در رنگ و سبک به نمایش می گذارید و به همین دلیل باید با انتخاب های خود احساس راحتی و صمیمیت کنید.

به هر حال اگر این رنگ ها را دوست دارید، آن ها را به کار ببرید. بسیاری از کارشناسان معتقدند تأثیر تغییر در زندگی مانند تأثیر تعطیلات است و پانتون امسال با این تغییر بزرگ خواسته بیشترین تأثیر را ایجاد نماید. پس اگر این رنگ ها می توانند تغییر مثبتی در دکوراسیون منزل و حال و هوای شما ایجاد کنند، هر چه زودتر دست به کار شوید.

ضمنا اگر تنها یکی از این دو رنگ را می پسندید، مختارید یکی از آن ها را انتخاب کنید و در کنار رنگ های دیگری که پیشنهاد شد مطابق سلیقه و فضای خودتان به کار ببرید - مثلا شاید مثل من عاشق ترکیب صورتی و خاکستری باشید.

 

معرفی رنگ 2016 پنتون,دکوراسیون و چیدمان خانه

رنگ های صورتی و آبی پانتون رنگ های کاملا آرامش بخشی اند که در خانه از آن لذت ببرید


و در نهایت... از رنگ های سال ۲۰۱۶ پانتون لذت ببرید!
به یاد داشته باشید این فضا متعلق به شما و خانواده تان است و نیاز دارید که در آن زندگی کنید. رنگ های صورتی و آبی پانتون رنگ های کاملا آرامش بخشی اند که از رنگ هایی که در دهه ی اخیر بیشتر استفاده شده اند دور هستند. اما با تنش های دنیای امروز در اطراف مان، شاید زمان آن رسیده که رنگ های آرامش بخش بیشتری به فضای زندگی مان تزریق کنیم تا در نتیجه خود نیز به آرامش برسیم.

 

منبع : chidaneh.com