مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

رازهای بلند قد به نظر رسیدن برای آقایان



بهترین لباس پوشیدن آقایان,نحوه لباس پوشیدن آقایان

پوشیدن لباس های تک رنگ با سایه روشن های متفاوت، بدن را بلندتر نشان می دهد


بلند قد به نظر رسیدن یکی از آرزوهای هر مرد کوتاه قدی است. شما به راحتی با ترفندهای زیر می توانید یک مرد بلند قد به نظر برسید.

 

با ترفندهای زیر یک مرد بلند قد شوید
مردان بسیاری با کوتاهی قد خود درگیرند که دلایل زیادی می تواند داشته باشد اما چیزی که مهم است مشکلی است که وجود دارد و برای آن باید به دنبال راه حل بود. شما می توانید با کمک ترفندهایی بلندتر از آنچه هستید، خود را نشان دهید. ما در اینجا تعدادی از این ترفندها را برایتان آورده ایم.


درست ایستادن می تواند قد شما را بلندتر کند
باور کنید یا نه، شما چند سانتیمتر قد پنهان دارید که با درست ایستادن می توانید آن را نشان دهید. در کنار مصرف یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و 8 ساعت خواب در شب، صاف ایستادن یکی از راههای طبیعی برای بلندتر نشان دادن قد شما است. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما شما را راهنمایی می کنیم. سر خود را بالا بگیرید، پشت خود را صاف نگه دارید و سینه هایتان را به سمت جلو هل دهید و این قوانین را در کل روز رعایت کنید.

لباس های تک رنگ شما را یک مرد قد بلند می کند
پوشیدن لباس های تک رنگ با سایه روشن های متفاوت، بدن را بلندتر نشان می دهد. با این روش چشم ها بدون لحظه ای مکث به سمت بالای بدن جذب می شود. هر چه این رنگ ها تیره تر باشد، بهتر است.


سایز مناسب لباس تان شما را بلند قدتر نشان می دهد
انتخاب لباس هایی با سایز مناسب از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر بلندی قد شما خواهد بود. شما باید سایز خود را بدانید (بسیاری از مردان لباس های بزرگ تر از خود می خرند) و لباس هایی تهیه کنید که کاملا روی بدن شما می نشیند. از پوشیدن لباس های گشاد و شلوارک های کوتاه نیز خودداری کنید و به خیاط خود بگویید که متناسب با اندام و خواسته شما لباسی برازنده برایتان بدوزد.

لباس هایی با راه راه عمودی به قد بلند شدن تان کمک می کند
این قانون را هیچگاه فراموش نکنید، لباس هایی با طرح راه راه افقی اندام را چاق تر و پهن تر نشان می دهد، بنابراین خلاف آن که راه راه عمودی است بپوشید تا بلندتر و لاغرتر به نظر آیید. می خواهید دلیل آن را بدانید؟ زیرا راه راه عمودی چشم را به سمت بالا می کشد به همین دلیل بدن شما کشیده تر به نظر می آید.

برای بلند قد به نظر رسیدن لباس هایی با جزئیات کم بپوشید
علاوه بر کلیات لباس، شما باید به جزییات آن نیز توجه کنید. همان گونه که لباس تان نباید گشاد و بزرگ باشد، جزییات زیادی هم نباید داشته باشد. یقه، عرض کروات، دستمال گردن یا حتی سر آستین باید کوچک و باریک تر از حد معمول انتخاب شود. با این روش قد شما بلند تر از قبل به نظر می آید.

بالاتنه در بلند قد به نظر رسیدن تان موثر است
حتما این را می دانید که برای بلندتر نشان دادن قدتان باید توجه را به بالا تنه جلب کنید طوری که چشم در نگاه اول به سمت بالا کشیده شود. برای این کار می توانید از اکسسوری هایی مانند کلاه، دستمال جیبی، سوزن کراوات و عینک استفاده کنید.

انتخاب یقه هم در نشان دادن قد شما موثر است
تمام افرادی که لباس هایی با یقه V شکل به تن کرده اند می دانند که چقدر بر ظاهرشان تاثیرگذار است. این نوع یقه باعث می شود که چشم ها به سمت بالا کشیده شوند و شانه ها بیشتر به چشم آیند.


نکته :
_ از گذاشتن کمربند به خصوص در رنگ هایی متضاد با لباس تان خودداری کنید زیرا با ایجاد یک خط افقی در مرکز بدن تان، چشم ها را از حرکت به سمت بالا منع می کنید.

_ از پوشیدن تی شرت های آستین کوتاه تا حد امکان خودداری کنید زیرا شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد.

_ اگر پایین لباس تان از استخوان لگن پایین تر آمد، آن را داخل شلوارتان قرار دهید یا تی شرت دیگری بپوشید زیرا پاهای شما را کوتاه تر از قبل نشان می دهد.

منبع : زندگی ایده آل - bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
دختر فوق العاده بلند قد با 206 سانتی متر قد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدمهای قد بلند موفق ترند یا قد کوتاه ؟!!




 

قد بلند


بسیاری از افراد بر این باورند كه افراد كوتاه قد در مقایسه با بلندقدها درآمد كمتری دارند و اغلب روسای این گروه از افراد قدبلند هستند.بررسی‌های انجام شده حاكی از آن است كه بیش از نیمی از افراد در كشور آمریكا به عنوان سرپرست ادارات و سازمان‌ها منصوب می‌‌شوند و بیش از 183 سانتی‌متر قد دارند.

 


اگر تاكنون از شنیدن این همه نتایج غم ‌انگیز درباره عاقبت زندگی افراد كوتاه‌ قد نا امید نشده‌اید،این را هم بدانید كه براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه جان‌هاپكینز،در قدبلندها بویژه زن‌های قد‌‌بلند در مقایسه احتمال ابتلا به بیماری‌های ناشی از زوال عقل كمتر است.  

 


همان طور كه محققان دانشگاه جان‌هاپكینز اعلام كرده‌اند، آنچه در ابتدا بیان شد موضوعی است كه تحقیقات علمی نیز آن را مورد تایید قرار داده‌اند.در‌صورتی‌كه تغذیه فرد در دو سال اول تولد مناسب نباشد،توانمندی‌های ذهنی و جسمی او در زندگی آینده به شدت تحت تاثیر قرارگرفت.بر این اساس به ازای هر 5/2 سانتی‌متر افزایش طول زانو احتمال زوال عقل و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر آلزایمر 16 درصد كاهش خواهد یافت،گر چه در مردان نیز احتمال ابتلا به این گروه از بیماری‌ها با افزایش قد،كاهش خواهد یافت اما با توجه به این‌كه مردان و زنان از نظر رژیم غذایی بهینه با هم متفاوت هستند،كاهش میزان ابتلا به بیماری‌ها در میان آنها متفاوت خواهد بود.

 


جالب است بدانید كه افرادی كه حتی در سن نوجوانی در مقایسه با دیگر همسالان خود،كوتاه قد‌تر بوده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.بنابراین اگر دو فرد هم قد را مورد مقایسه قرار دهیم متوجه می‌شویم كه درآمد یكی از آنها كه در سن نوجوانی كوتاه‌قدتر بوده است 5/1 تا 2 درصد كمتر از دیگری خواهد بود.شاید این طور به نظر برسد كه معمولا افراد كوتاه قد كمتر در فعالیت‌های اجتماعی مشاركت داشته و بنابراین مهارت‌های اجتماعی كمتری را كسب خواهند كرد.

 

 


اما باید پذیرفت كه علی‌رغم وجود شواهد علمی برای تایید این نـظـریـه، راهـكـارهـای مـخـتـلـفی نظیر رژیم غذایی مناسب،فعالیت‌های فیزیكی و برقراری روابط اجتماعی در زندگی وجود دارند كه می‌توان از آنها برای كاهش خطر احتمال ابتلا به بیماری‌های ذهنی و آلزایمر استفاده كرد.این در حالی است كه در برخی از افراد كوتاه‌ قد،جهش ژنتیكی نادری رخ می‌دهد كه منجر به افزایش طول عمر آنها خواهد شد. این ناهنجاری روشی كه سلول‌های بدن آن را برای استفاده از عامل رشد هورمون شبیه به انسولین به كار می‌برند تحت تاثیر قرار می‌دهد.در حالی كه این عامل رشد،نقش بسیار مهمی در رشد فرد در دوران كودكی داشته و از آن به عنوان یك راهكار منحصر به فرد برای افزایش حجم ماهیچه‌ها و عضلات بدن، جلوگیری از مرگ سلول‌ها و كاهش تجمع چربی در بدن استفاده می‌كنند.