مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل



چوب ها جذاب ترین مواد و مصالحی هستند که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد، آن ها حس خوب طراوت و نشاط طبیعت را مهمان دکوراسیون خانه ها می کنند و وجودشان به فضای داخلی خانه گرما و جذابیت خاصی می بخشند. چوب ها را می توان به انواع و اقسام شکل های مختلف در خانه استفاده کرد، می توان آن ها را در قامت کفپوش هایی زیبا در کف خانه نشاند، یا می توان به آن ها ظاهری شبیه مبل های راحتی داد و آن ها را به عنوان مبلمان استفاده کرد، یا نه می توان آن ها را به صورت لوازم و وسایل دکوری در همه جای خانه استفاده کرد.

 

تزیین دکوراسیون منزل, تزیین خانه با چوب

از سبدهای حصیری چوبی برای نگهداری سیب زمینی و پیاز و ... در آشپزخانه استفاده کنید


سبدهای حصیری چوبی در آشپزخانه
دیوارهایی از جنس کابینت های چوبی! یکی از بهترین راه حل ها برای جا دادن لوازم اضافی است، اما اگر شما به دنبال جایی هستید که خارج از کابینت به وسایل اضافی که جایی در کابینت ندارند یا سیب زمینی و پیازهایشان را سر و سامانی بدهید، خب ما به شما پیشنهاد می کنیم تعدادی سبد حصیری زیبا تهیه کنید، آن ها را به دیوار اشپزخانه تان نصب کنید و یا داخل قفسه ها و شلف های درون آشپزخانه تان بگذارید شان و داخلش را با هر چه می خواهید پر کنید و با یک تیر دو نشان بزنید، هم دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را تحت تاثیر قرار دهید و هم از لوازم دکوری زیبا در خانه تان استفاده کنید.

 

دکوراسیون چوبی,تزیینات چوبی منزل

می توانید روی دیوار اتاق غذاخوری را به جای ظروف چینی از ظرف های حصیربافی و چوبی تزیین کنید


ظرف های حصیری و دیوار اتاق غذاخوری
اتاق غذاخوری یکی از فضاهایی است که دکوراسیون داخلی آن باید شما را وادار به ساعت ها نشستن در آن و با آرامش میل کردن غذایتان کند و در این شما باید از هر آنچه که فکر می کنید مفید و کارساز است، استفاده کنید. می توانید دیوار پشت میز غذاخوری را به جای نصب ظروف چینی قدیمی با ظرف های حصیربافی زیبا تزیین کنید.

 

جا شمعی با تنه درخت, مدل شمعدان های چوبی

با تنه درخت جاشمعی های زیبایی درست کنید


جا شمعی های چوبی
چوب ها وقتی هم با عناصر جذاب و فوق العاده ای مثل شمع ها ترکیب می شوند دیگر نمی توان از کنار آن ها ساده گذشت، اگر هنگام پیاده روی صبحگاه خود تنه درختی را پیدا کردید که می شد به راحتی آن را حمل کرد، حتما آن را با خود به همراه بیاورید، سر راه بازگشت به نجاری محله تان بروید از او بخواهید تا کمی ظاهر آن را برایتان مرتب کند و داخلش حفره ای به اندازه شمع های وارمر در بیاورد. بعد از آن می توانید درست مثل عکس بالا یک شمعدان زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

 

گلدانی از شاخه های خشک و میوه های کاج,درست کردن جا شمعی با شاخه های خشکیده

می توانید با تنه خشکیده درخت یک شمعدان زیبا و منحصر به فرد داشته باشید


شمعدان های چوبی بی نظیر
عکس بالا هم نمونه دیگری از همان جا شمعی هایی که در قسمت قبل به تان گفتیم را نشان می دهد، شما می توانید بسته به مکانی که می خواهید از این جا شمعی ها استفاده کنید، ان ها را تهیه کنید. قبلا هم در مطلب دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت به شما گفتیم با این تنه های درخت چه کار های دیگری می شود کرد.

 

تزیین خانه با چوب, تزیین لوازم دکوری

طناب های حصیری، هم زیبا و هم انعطاف پذیر هستند که می توان از آن ها لوازم دکوری خلاقانه ساخت


ساعت های طنابی حصیری
طناب های حصیری ضخیم هم ظاهری زیبا دارند و هم به دلیل انعطاف پذیری شان می توان از آن ها لوازم دکوری خلاقانه و زیبا ساخت، مثلا عکس بالا را نگاه کنید، مقداری طناب ضخیم تهیه کنید، معمولا این طناب ها در گل فروشی ها یا بازارهای گل پیدا می شوند، تکه ای چوب نازک پیدا کنید و یا با برش دست یا با برش لیزری اعداد و عقربه های آن را در بیاورید، یک موتور ساعت از ساعت فروشی های بخرید و این ساعت زیبا را بسازید. البته باید بگویم که اگر عقربه ها و اعداد را خودتان برش می زنید نباید انتظار داشته باشید تا خیلی منظم به نظر برسند.

ساخت ساعت با طناب,مدل ساعت با طناب ضخیم

گلدانی زیبا با شاخه های خشکیده درختان و میوه کاج بسازید


گلدانی زیبا از شاخه های خشک و میوه های کاج
یک گلدان کریستالی زیبا، تعدادی شاخه خشک و میوه های کاج می توانند گلدانی به زیبایی آنچه که در عکس بالا می بینید را برای شما خلق کنند، درست کردن آن هم کاری ندارد، همه چیز به وضوح در عکس دیده می شود.

 

تزیینات چوبی منزل,گلدانی از شاخه های خشک و میوه های کاج

شمعدان هان بلوری ساده تان را با شاخه های خشک درختان تزیین کنید


شاخه های خشک درخت و شمعدان های زیبا
از شاخه های خشک درختان هم می توان استفاده های زیادی کرد، آنچه که در عکس بالا می بینید هم یکی دیگر از این استفاده ها است، شمعدان هان بلوری ساده تان را با شاخه های خشک درختان تزیین کنید تا هنگامی که شمع ها درون آن روشن می شوند حس رویا گونه آن تحت تاثیر قرارتان بدهد. تزئین قاب با شاخه های خشکیده می تواند در کنار این جمع هماهنگی خوبی ایجاد کند.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
وسایل دکوری دست ساز برای تزیین و دکوراسیون منزل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوری های چوبی برای تزئین منزل


چوب ها جذاب ترین مواد و مصالحی هستند که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد، آن ها حس خوب طراوت و نشاط طبیعت را مهمان دکوراسیون خانه ها می کنند و وجودشان به فضای داخلی خانه گرما و جذابیت خاصی می بخشند.





وب سایت چیدانه: چوب ها جذاب ترین مواد و مصالحی هستند که می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد، آن ها حس خوب طراوت و نشاط طبیعت را مهمان دکوراسیون خانه ها می کنند و وجودشان به فضای داخلی خانه گرما و جذابیت خاصی می بخشند.

۷ دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

چوب ها را می توان به انواع و اقسام شکل های مختلف در خانه استفاده کرد، می توان آن ها را در قامت کفپوش هایی زیبا در کف خانه نشاند، یا می توان به آن ها ظاهری شبیه مبل های راحتی داد و آن ها را به عنوان مبلمان استفاده کرد، یا نه می توان آن ها را به صورت لوازم و وسایل دکوری در همه جای خانه استفاده کرد. چیدانه امروز می خواهد تعدادی لوازم دکوری به شما نشان دهد که یا از چوب ساخته شده اند یا از مشتقات آ ن.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



با این راهکارهای ضد حساسیت در منزل یک نفس راحت بکشید!


فصل هایی مانند پاییز و بهار در کنار همه ی زیبایی های افسون کننده شان، برای برخی از افراد چندان خوشایند نیستند. چون می دانند با رسیدن این فصل ها، عطسه ها، آبریزش ها و خارش های آزاردهنده ی گلو نیز فرا می رسند. بله، درست حدس زدید! منظورم دردسر بزرگ آلرژی و حساسیت است. اما این را نیز می دانیم هیچ چیز غیر ممکن نیست، جز غیرممکن. پس این دردسر هم راه حل هایی دارد.

دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

شما می توانید با یک برنامه ی مداوم منزل تان را از موادی که باعث ایجاد حساسیت می شوند، گرد و خاک و قارچ ها پاک کنید. تمیز کردن ریخت و پاش، مکان یابی نواحی مسئله دار و استفاده از مواد مشخص می تواند خانه ی شما را از گرده ها و مواد حساسیت زا حفظ کند. با خواندن این مطلب شما با بهترین روش های زدودن مواد حساسیت زا از تک تک اتاق های خانه تان آشنا می شوید. با چیدانه همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



جواهرفروشی گلستان، طراحی داخلی ساده و مدرن در زعفرانیه


طراحی های داخلی خاص همواره مورد های پر چالشی در معماری فضاهای داخلی محسوب می شوند، چالش هایی که اگر به خوبی در آن دقت کنیم به راه حل های ساده و در عین حال شگفت انگیز و خارق العاده خواهیم رسید.

دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

طراحی داخلی جواهر فروشی گلستان از دفتر معماری کارناکو یکی از همان طرح های چالش برانگیز و خاص است که توانسته رتبه دوم گروه تجاری هشتمین جایزه معماری داخلی ایران (۱۳۹۴) از آن خود کند، با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این طراحی بی نظیر سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



موکت و تاثیر شگفت انگیز آن در دکوراسیون داخلی!


گذاشتن پا روی سرامیک های سرد، آن هم در یک صبح سرد بارانی، شاید بدترین تجربه ای باشد که می توان داشت، خب پوشیدن دمپایی شاید یک راهکار عملی خوب به نظر برسد، اما اگر مثل من ترجیح می دهید تا بافت های مختلف را حس کنید، مسلما به دنبال یک راه حل دیگر خواهید گشت، آن هم یک راه حل کاربردی.

دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

خب به نظرم رسید که چرا از موکت ها در سرتاسر خانه استفاده نکنیم؟ وقتی این موضوع را با مادرم در میان گذاشتم به من گفت با چند دلیل خوب من رو قانع کن تا کل خانه را موکت کنیم، به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم تا دلایلم را در قالب یک مطلب در چیدانه ارائه کنم، اگر شما هم احتیاج به قانع شدن برای استفاده از موکت ها در دکوراسیون داخلی خانه تان دارید، پیشنهاد می کنم خواندن این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.  

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۸ ایده برای داشتن رو مبلی گرم با پتو!


پنجره را نبند... بگذار باد پاییز را با خودش بیاورد... عجب هوای خوشی است... سرد و دل چسب.... جان می دهد برای یک عصر دوست داشتنی... یک فنجان چای گرم... شاید هم یک لیوان شیر که گرم کرده ای با عسل... یک مبل راحتی.... و آن کتاب تازه که به امانت گرفته ای... و یک پتوی پشمی نرم، خوش آب و رنگ که گوشه ی مبل جا خوش کرده است... عجب خاصیتی دارد این پاییز.... سراسر لذت است و بس! 

دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل

امروز در چیدانه، به سراغ یکی از آن جزییات دل انگیز عصر پاییزی خواهیم رفت ، پتوی روی مبلی! با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...