مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

حمله برندهای تبلیغاتی به جشنواره کن 2013



شصت و ششمین جشنواره فیلم کن امسال نیز همچون سال‌های پیش با زرق و برق فراوان و حضور برندهای مختلف پررنگ‌تر از گذشته برگزار شد، برندهایی که از فرش قرمز و کنفرانس‌های مطبوعاتی گرفته تا کافی‌شاپ و کافی‌نت و حتی صندلی داوران جشنواره را به نام زده بودند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
تبلیغ یک ماهنامه آمریکایی بر صندلی داوران


خبرگزاری رویترز می‌نویسد: برندها جشنواره کن را فرصتی طلایی برای تبلیغات می‌‌دانند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
این خبرگزاری در ادامه گزارش خود می‌نویسد: شاید برای فیلمسازان بردن نخل طلا همه چیز باشد ولی برای شرکت‌ها و کمپانی‌ها، فرش قرمز و  زرق و برق آن برای ارائه محصولاتشان است که بیش از همه اهمیت دارد.

گزارشگر خبرگزاری فرانسه نیز در گزارش خود از کن می‌گوید: حضور تمام قد برندها در جشنواره فیلم کن.

این گزارشگر در ادامه می‌افزاید: در طول جشنواره، برندهای مختلف از ودکا بلودر گرفته تا بستنی مگنوم همه جا حضور دارند. آنها از میزگرد فیلمسازان گرفته تا کیف‌های هدیه‌ را اسپانسر شده‌اند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
منوی آزاد محصولات مگنوم در جشنواره کن

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
بازیگر هالیوود و تبلیغ بستنی مگنوم در جشنواره کن


در گزارش شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن که دو سال پیش برگزار شد، آمده است که در این دوره از رقابت‌ها بیش از 87 برند از بزرگترین‌های بازار مد حضور داشتند، البته در گوشه‌ای از همین گزارش تعداد کلیه برندها چیزی حدود 400 برند برآورد شده است.

هرساله هر یک از این برندها برای آنکه در رقابت با دیگر برنده، پیشتاز باشند نه تنها به دادن هزینه‌هایی بسیار گزاف به جشنواره و ستاره‌ها راضی می‌شوند بلکه دست به اجرای برنامه‌هایی خاص برای ستاره‌ها می‌زنند که از جمله آنها می‌توان به برند شوپارد اشاره کرد که هر سال به دو بازیگر جوان هدیه‌های نفیس اعطاء می‌کند و یا سال گذشته مراسم یادبود «مرلین مونرو» را با زرق و برق فراوان برگزار کرد.

امسال نیز چند برند با اعطاء هدیه‌هایی گران قیمت به «جاستین تیمبرلیک» و «دیوید هاسلهوف»، بازیگران هالیوودی، در واقع در تبلیغ محصولاتشان کوشیدند.

در میان این هدیه‌ها که هزاران دلار ارزش دارند از بسته تعطیلات چهار ستاره گرفته تا عینک‌های آفتابی اسیلور فرانسه. در عوض ستاره‌ها با هدایایی که به آنها داده شده می‌ایستند و در ژست‌های مختلف عکس‌های تبلیغاتی می‌گیرند.

«گی‌بی‌کی»،یک کمپانی بازار‌یابی و برگزاری مراسم‌ها، برندها را به پرداخت رشوه‌هایی از 5 هزار تا 40 هزار دلار برای حضور داشتن در نقاط مختلف جشنواره متهم کرد. از جمله این موارد می‌توان به برندهایی اشاره کرد که همه جا بروی دیوار جشنواره کن چسپیده می‌شوند و سال گذشته یکی از بیشترین قیمت‌ها به «جرمی اروین»، بازیگر فیلم «اسب جنگی» پرداخت شد تا در کنار چنین دیواری عکس بگیرد.

«گاوین کیلی»، مدیر عامل کمپانی «گی‌بی‌کی» درباره تبلیغات تجاری در جشنواره کن می‌گوید: برای کسانی که می‌خواهند هرچه بیشتر در عرصه بین‌الملل مطرح شوند، به نظر می‌رسد که جشنواره کن یکی از بهترین سکوهای درخشش است، در این جشنواره هزاران رسانه و مطبوعات از سراسر جهان حضور دارند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
بر فرش قرمز کن 2013


وی می‌افزاید: در مراسم اهدای هدایا به ستاره‌ها، هدف اصلی این است که عموم مردم تصویر و محصول یک برند را در کنار ستاره‌ها ببینند و برای خرید آن محصول قانع شوند، بازگشت سرمایه در تبلیغات برای برندها هزاران دلار در ازای هر دلار از هدایای اعطاء شده است و کمپانی ما که برگزارکننده این مراسم‌هاست به ازای برگزاری هر مراسم از 5 تا 25 درصد سهیم خواهد بود.

برند آرایشی «رویتالاش» سال 2011 در ازای اعطاء چند بسته هدیه و پرداخت دستمزد کمپانی «گی‌بی‌کی» که جمعا 50 هزار دلار برای او هزینه در بر داشت، بیش از 2 میلیون و 300 هزار دلار سود به جیب زد.

در کنار اعطاء بسته‌های هدیه فرصت‌های دیگری نیز برای برندها وجود دارد، به عنوان مثال بستنی مگنوم که یک برند یونیلور است، در یکی از جشن‌هایی که امسال در حاشیه جشنواره کن در ساحل برگزار شد، استفاده و میکس هر نوع بستنی با این برند به هر میزان را برای حضار آزاد گذاشت، حتی پس از اکران فیلم‌هایی چون «مهاجر»، محصولات خود را به طور رایگان در اختیار علاقمندان قرار داد.

امسال همچنین کمپانی اتومبیل‌سازی لکسوس نیز یکی از برندهایی بود که حضور آن در بسیاری از لحظات برگزاری جشنواره فیلم کن احساس می‌شد، از جمله در نشست مطبوعاتی «هاروی وینستین»، تهیه‌کننده و «تیم برتون»، کارگردان هالیوودی.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
تبلیغ لکسوس در نشست خبری تیم برتون


همچنین هرساله برندها علاوه بر بازکردن بوتیک محصولات خود، در هتل‌های مجلل کن مستقر شده و با اعطاء هدیه‌های گران‌بها به ستاره‌ها، تبلیغ محصولات خود را می‌کنند، از جمله برند «جیمی چو» که کیف و کفش ستاره‌هایی چون «فان بینگ‌بینگ» از سینمای چین را بر فرش قرمز کن امسال تأمین کرد.

رنو یکی دیگر از برند‌های مشهوری است که پیشینه حضورش در جشنواره کن به 30 سال گذشته باز می‌گردد.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
وودی آلن در حال پیاده شدن از اتومبیل رنو

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
استیون اسپیلبرگ‌ در حال سوار شدن به اتومبیل رنو


این کمپانی فرانسوی هر ساله با اتومبیل‌های جدید و مشکی‌اش میهمانان جشنواره کن را از سویی به سوی دیگر جابجا می‌کند و در جشنواره 2013 نیز حضور پررنگی داشت.

«مرسدس بنز» نیز یکی دیگر از کمپانی‌های اتومبیل سازی است که تاکنون طی چند سال در جشنواره فیلم کن حضور داشته از جمله سال گذشته که در شصت و پنجمین دوره جشنواره با خدمات رسانی به میهمانان در واقع در همه جا از جلوی دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا در کنار فرش قرمز جشنواره حضور داشت.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
تبلیغ مرسدس بنز در جشنواره کن


کمپانی‌های اتومبیل‌سازی پورشه، مرسدس بنز، لکسوس و فراری نیز از دیگر برندهای صنعت اتومبیل هستند که تاکنون بارها طرف قرارداد جشنواره کن بوده‌اند.

«نیکول کیدمن» و رقابت برندها برای بستن قرداد با او
صاحبان برندها همواره برای تبلیغ محصولاتشان به دنبال ستاره‌هایی هستند که در بین دیگر ستاره‌ها بیش از بقیه بدرخشند.

«نیکول کیدمن» که یکی از مشهورترین چهره‌هاست و امسال نیز با قرار گرفتن در جمع اعضاء هیأت داوران جشنواره کن، از اولین تا آخرین لحظه اعلام جوایز در معرض دید رسانه‌ها و عموم مردم بود، باعث می‌شد تا برندها بیش از گذشته برای بستن قرارداد با او ترغیب شوند، «جیمی چو» و «دیور» از جمله این برندها بودند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
نیکول کیدمن با لباسی از برند والنتینو در جشنواره کن


«ساندرا چوی»، رئیس کمپانی «جیمی چو» درباره انتخاب «نیکول کیدمن» برای تبلیغ این برند در جشنواره امسال گفت: «جیمی چو» به دنبال زنانی فریبنده و در عین حال قدرتمند است که البته «کیدمن» تمام این ویژگی‌ها را با هم دارد. «نیکول» یکی از بهترین بازیگران زن جهان است، من می‌دانم که او قادر است به خوبی درخشش این مارک را به مخاطب منتقل کند.

در کنار «نیکول کیدمن»، «جنیفر لارنس»، «گری مولیگان»، «رونی مارا» و «ماریون کوتیلارد» از جمله بازیگران زنی بودند که امسال با مارک «دیور» قرارداد داشتند.

همچنین امسال «جسیکا چاستین»  با مارک «ورساچه»، «کایلی مینوگ» با مارک «روبرتو کاوالی» و «لانا دل ری» با مارک «ورونیکا لیک» بر فرش قرمز در برابر دیدگان کنجکاو رسانه و عکاسان ظاهر شدند.

شخصیت‌ها و مطبوعات درباره جنبه تجاری جشنواره کن چه می‌گویند؟
«اگر تصور کنید که جشنواره کن تنها جشنواره‌ای درباره فیلم‌هاست معلوم است که در بلوار کروزآت (محل برگزاری بازار فیلم کن) پنهان شده‌اید.» این جمله‌ای است که نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر در گزارش اخیر خود از جشنواره کن به چاپ می‌رساند.

اگر چه سالیان سال مراسم‌هایی چون «اسکار» و «مت بال»  محل تاختن برندها بوده‌اند ولی سال‌های اخیر جشنواره کن به محلی برای رسیدن صاحبان برندها به سودهای کلان میلیونی و میلیاردی تبدیل شده است.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
بهار 2013 تبلیغ مد جدید شانل

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
میلا جوویچ، بازیگر و خواننده هالیوودی بر فرش قرمز کن 2013



«سحر سانجار» از کمپانی برند «الی صعب»در این‌باره می‌گوید: کن در واقع معادل دو هفته مراسم اسکار است. در جشنواره امسال کن، روزنامه‌نگاران بسیاری بودند که خواستار پوشیدن لباس‌هایی از برندها «گوچی»، «آرمانی»، «لوئیس ویتون»، «دیور»، «جیمی چو» و «بولگاری» و ... بودند، بازیگران نیز در میان این برندها به دنبال بهترین‌ها هستند تا بهتر بدرخشند. جشنواره کن نه تنها دنیا را با این برندها آشنا می‌کند، بلکه فروش خوبی را از آن آنها می‌کند، در یک کلام همه برندها می‌خواهند که اینجا باشند، این را از من بپذیرید.

«کارلوس سوزا» از برند «ولنتینو» نیز بر این عقیده است که فرش‌های قرمز بر عصر امروز حکمفرمایی می‌کنند و در واقع فرش قرمز کن بر تمام دنیا حکمفرمایی می‌کند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
«هالیوود ریپورتر» نیز در گزارش خود از فرش قرمز کن می‌نویسد: جشنواره کن برندها را با مخاطبان جهانی مرتبط می‌کند از جمله مخاطبان در بازارهای آسیا. در واقع ستاره‌هایی چون «فان بینگ‌بینگ» و «لی بینگ‌بینگ» از چین، «آیشواریا رای»، «سونام کاپور» و «فریدا پینتو» از سینمای هند، سفرای این برندها در آسیا خواهند بود.

این نشریه سینمایی در ادامه این گزارش می‌افزاید: نکته جالب توجه این است که هرساله بیش از آن چیزی که بر دنباله لباس‌های بازیگران زن بر فرش قرمز افزود می‌شود، بر تعداد مراسم‌ها و جشن‌هایی که هر یک از این برندها برای پیشی گرفتن از دیگر برندها برگزار می‌کنند، افزوده می‌شود.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
برند مشهور گوچی برای مؤسسه فیلم اسکورسیزی جشن‌های مفصل می‌گیرد و برای دو سال پیاپی «کالوین کلین» میزبان جشن «زنان در فیلم» بوده و سال گذشته نیز از «جسیکا چاستین» و «نوامی واتز» به عنوان میهمانان افتخاری این جشن دعوت کرد.

روزنامه ایندیا تودی در انتقاد از افزایش بُعد تجاری جشنواره کن می‌نویسد: در جشنواره کن مد بر فیلم‌ها سایه انداخته است.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
آیشواریا رای
بر فرش قرمز کن 2013


این روزنامه هندی می‌افزاید: بار دیگر امسال در معرض پارادوکس جشنواره کن قرار گرفتیم، همچون هر سال مغزمان از اور دوز نمایش مدها و برندها هنگ کرد. چه کسی نخل طلا را از آن خود می‌کند؟ امروز دیگر داستان به طور کلی فرق کرده است. به نظر می‌رسد امروز دیگر حتی خبرنگاران و روزنامه نگاران بیش از آنکه دغدغه آنچه که اکران می‌شود را داشته باشند، نگران پوشش ستاره‌ها بر فرش قرمزند.

این روزنامه در ادامه متذکر می‌شود: باید بدانیم که کن یک هفته مد نیست، بسیاری از ستاره‌ها سینمای ما (بالیوود) فیلمی در خور جشنواره امسال کن نداشتند، بلکه آنها با پوشیدن محصولات برندهای مختلف و قدم زدن بر فرش قرمز به نظر می‌رسید که زیر هر یکی از این برنده‌ها را ظُهر نویسی می‌کنند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
ویدا بالان، ستاره هندی و یکی از اعضاء هیأت داوران جشنواره کن



سایت شبکه چین نیز درباره سلطه جنبه تجاری و تبلیغاتی جشنواره کن بر جنبه هنری آن می‌نویسد: برای فیلمسازان چینی جشنواره کن یک شوی تبلیغاتی و بازاری است برای به فروش رساندن محصولاتشان، محصولاتی که بسیاری از آنها استانداردهای لازم برای جشنواره‌ای بین‌المللی چون کن را ندارند، فیلمسازان چینی می‌گویند، کن هر سال بیش از گذشته تبلیغاتی می‌شود. در این شو لباس‌ها و جواهرات پرزرق و برق توجه جمع کثیری از مردم و رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند و هیچ‌کدام از برندها نمی‌خواهند این موقعیت درخشان را از دست بدهند.

این سایت می‌افزاید: بدیهی است که این شرایط برای فیلمسازان چینی درد آور است، با احترام و عشقی که برای هنر فیلم قائلند ، شاهد آن هستند که نه تنها هیچ‌گونه خلاقیت و نوآوری در زبان فیلم و بالا بردن سطح کیفی هنر مشاهده نمی‌شود بلکه استفاده ابزاری از ستاره‌ها در قالب تجارت به یک ارزش تبدیل شده است، آنچنان‌که چنین فضایی بر استانداردهای هنری فیلم‌های چینی نیز اثر مخربی به جا گذاشته است.
سایت شبکه چین در پایان متذکر می‌شود: ما باید احترام بیشتری برای هنر فیلم قائل شویم و تا جایی که می‌توانیم این تبلیغات متحرک انسانی را از کن دور نگاه داریم.

آمریکن پاویلیون و تبلیغ برندها
در حاشیه جشنواره کن مکانی به نام «آمریکن پاویلیون» وجود دارد که قریب به 24 سال از افتتاح آن می‌گذرد، در این مکان اسپانسرهای جشنواره کن از اینتل، اپل، کوکا کولا، اورئال، بریتیش ایرویز، ری‌-بن و ... همواره به صورت‌های مختلف به تبلیغ محصولات خود می‌پردازند.

«اورئال» برندی آرایشی که در جشنواره کن 16 ساله شد

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
کمپانی آرایشی اورئال که امسال برای شانزدهمین سال پیاپی در جشنواره کن حضور دارد، با ستاره‌های زیادی از سینماها فرانسه، هند، چین و ایالات متحده آمریکا قرارداد داشت.

این برند در پایان جشنواره کن در سال 2007 طی گزارشی اعلام کرد که برای تبلیغ محصولات خود تیمی متشکل از 25 آرایشگر حرفه‌ای به جشنواره فرستاده تا بیش از 600 ستاره مورد قردادشان را برای نمایش بر فرش قرمز جشنواره بیارایند.

«اورئال» امسال نیز «باربارا پالوین»، مدل 19 ساله لهستانی را به عنوان سخنگوی خود در جشنواره کن انتخاب کرده بود، «پالوین» پیش از این مارک‌هایی چون «پارادا»، «وستوود»، «میو میو» و «لوئیس ویتون» و ... را بر فرش قرمز کن تبلیغ کرده بود.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
باربارا پالوین 19 ساله


کمپانی جواهر سازی «شوپارد»، از ساخت نخل طلا تا درخشش بر فرش قرمز
سال 1954، «سوزان لازون»، جواهرساز پاریسی به برگزارکنندگان جشنواره کن پیشنهاد کرد که نخل که سمبل شهر کن بود را به عنوان نماد جایزه کن استفاده کنند، از آن پس از سال 1955 با طرحی از «ژان‌ کوکتو»، جایزه نخل طلا جایگزین جایزه بزرگ جشنواره شد.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
البته سال 1997 تندیس نخل طلا براساس طرحی  از «کارولین شوفل _ گروزی»، مدیر کمپانی جواهرسازی شوپارد، کمی تغییر کرد. این کمپانی همچنین چند دهه است که وظیفه ساخت تندیس نخل طلا را به عهده گرفته است.

«شوپارد» علاوه بر ساخت جوایز این جشنواره، هرساله کلکسیونی جدید از جواهرات ارزنده و زیبا را برای اجاره به ستاره‌ها برای حضور بر فرش قرمز اجاره می‌دهد که در هر دوره سود‌های کلانی را راهی جیب دارندگان خود می‌کند.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
محصولی آمده شده برای نمایش در جشنواره کن



با این حال امسال سرقت‌هایی که در طول برگزاری جشنواره کن برای جواهرات شوپارد روی داد، سالی نه چندان خوب را برای این جواهرسازی رقم زد، اگر چه خود این سرقت‌ها نیز تبلیغی برای شوپارد محسوب می‌شد، آنچنان‌که تا مدت‌ها تیتر بسیاری از مطبوعات و رسانه‌های جهان شده بود.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
بازیگر چینی در کنار جواهرات شوپارد



جواهر سازی «شوپارد» همچنین هر ساله در جشنواره کن جشن‌هایی بزرگ برگزار می‌کند و در مراسم سنتی «تروفی شوپارد» از دو بازیگر جوان تقدیر می‌کند.

البته علاوه بر شوپارد هر ساله چندین چند جواهر‌سازی مشهور دیگر جهان نیز در جشنواره کن حضور دارند.

دستمزد سر به فلک کشیده ستاره‌ها و گلایه جواهری‌ها
شاید به نظر برسد که صنعت جواهر سازی لوکس، عرصه‌ای کاملا آرام و شیک باشد ولی مدیران بازاریابی جواهرات در جشنواره امسال کن از دندان گردی ستاره و افزایش بی‌حد و حصر دستمزدهایشان برای تبلیغ محصولات آنها گلایه‌مند بودند.

«فاواز گروسی»، مؤسس و مدیر خلاقیت جواهرسازی  «گریسوگونو»  در این‌باره گفت: این یک جنگ تمام عیار است. پیش از این هرگز مرسوم نبوده که ستاره‌های برای استفاده از جواهرات بر فرش قرمز پولی دریافت کنند، این چیزی است که اخیرا در حال باب شدن است.

برندهای تبلیغاتی در جشنواره کن, تصاویر برندها در جشنواره کن
نمایش یک ستاره در کنار جواهرات گریسوگونو در حاشیه جشنواره کن


«کورین آواکیان»، مدیر بازاریابی جواهرات نسل سوم آواکیان گفت: «شوپارد»، یکی از مهمترین اسپانسرهای جشنواره کن، امسال (2013) بیش از آن میزانی که از او سرقت شد، بودجه صرف پرداخت دستمزد به ستاره‌ها کرده است.
منبع : farsnews.com


ویدیو مرتبط :
آگهی تبلیغاتی که ۸ جایزه در جشنواره کن برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله ی ناجا به لیلا حاتمی: لباس زن بازیگر ما در جشنواره کن مستهجن بود؛ او با مردان دست داد؛ اخر این می شود الگو؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به فضای فعلی سینما معترض هستیم؛

حمله ی ناجا به لیلا حاتمی: لباس زن بازیگر ما در جشنواره کن مستهجن بود؛ او با مردان دست داد؛ اخر این می شود الگو؟

معاون اجتماعی نیروی انتظامی امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمایی پلیس اظهار داشت از این پس هر جشنواره و جشنی كه در كشور مغایر با ارزش‌ها باشد همانند نمایشگاه مواد غذایی بسته می‌شود.

انتخاب : معاون اجتماعی نیروی انتظامی امروز در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس و انجمن سینمایی پلیس اظهار داشت از این پس هر جشنواره و جشنی كه در كشور مغایر با ارزش‌ها باشد همانند نمایشگاه مواد غذایی بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، سردار بهمن كارگر امروز در این مراسم كه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن ولایت برگزار شد، همچنین اظهار داشت: كسی نباید در عرصه سینما ادای اپوزیسیون را درآورد.

عضو شورای فرهنگ عمومی كشور همچنین افزود: ما همانقدر كه با فساد در سینما مخالفیم با انحراف در سینما هم مخالفیم و كسانی كه در وزارت ارشاد ادعای مسلمانی دارند باید با این امر برخورد كنند.

كارگر اذعان داشت: ما به عنوان نیروی انتظامی به وضع فعلی سینما معترضیم چرا كه سینمای ما نباید ترویج بدپوششی و بدحجابی كند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تصریح كرد: وزارت ارشاد جلوی برخی از سایت‌هایی كه در فضای مجازی توسط بازیگران ترویج بدحجابی و فساد می‌كنند را بگیرد.

كارگر تاكید كرد: وقتی زن بازیگر ما در جشنواره كن با یك لباس بد و مستهجن حاضر می‌شود و با مردان نامحرم دست می‌دهد، این می‌شود الگو؟ چرا صدای سینماگران ما درنمی‌آید. آن وقت یک هنرمند وقتی راجع به زن در سینما اظهار نظر می کند کلی سر و صدا ایجاد شده و صدای خیلی از این افراد در می آید اما چرا این زن که با این قیافه در جشنواره های خارجی حاضر می شود صدای هیچ سینماگری در نیامد. دختران ما باید از این افراد الگو بگیرند؟

به گفته  سردار کارگر سینماگران باید خودشان در میدان حاضر شوند تا جلوی افراط و تفریط گرفته شود. البته ما اعتقاد نداریم که کسی بیاید و مدعی شود سینمای ما فاسد است. همان قدر که با فساد در سینما مخالف هستیم با انحراف در سینما نیز مخالفیم . با دست کثیف نمی توان به دنبال تمیزکاری بود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از وزیر ارشاد و معاونانش خواست تا با این وضعیت برخورد کنند و گفت: واقعا جای تاسف است که زن هنرپیشه ای برای اینکه در خارج مورد قبول قرار گیرد به هر شکلی دربیاید در حالی که زن بوسنیایی که در قلب اروپا زندگی می کند با حجاب در همان جشنواره حاضر شود. باید از این موارد جلوگیری کنیم . به جای پرداختن به اختلافات باید به دنبال اصلاح امور باشیم، جناح بازی می تواند سینما را نابود کند.

چندی پیش برخی از غرفه‌های نمایشگاه مواد غذایی به دلیل بدحجابی غرفه‌داران توقیف شد./انتخاب



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

لیلا حاتمی در جشنواره کن