مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

حال و هوای آشپزخانه‌ را متحول کنید



1. تنگ‌های بلوری كوچك و بزرگ در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود. با كمی خلاقیت می‌توانید در این تنگ‌ها شاخه‌های‌گل یا برگ‌های سبز قرار دهید. به همین سادگی، به همین زیبایی!

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


2. كابینت‌های شما پر است از بشقاب‌های چینی كه به دلیل استفاده همیشگی رنگ و روی روزهای اول را ندارند. سراغ این ظرف‌ها بروید و با رنگ مخصوص ظروف چینی طرح و نقش دلخواه‌تان را روی آنها پیاده كنید، آن وقت خواهید دید كه همین ظرف‌های قدیمی می‌توانند جای خالی كریستال‌ها را در آشپزخانه شما پر كنند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


3. به كاسه‌های چوبی فكر كنید. كاسه‌های چوبی هم چیدمان آشپزخانه شما را متفاوت می‌كنند، هم انتخاب مناسب و متفاوتی  برای میوه‌های تابستانی شما هستند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


4. فنجان‌های رنگی را فراموش نكنید، این فنجان‌ها روح و طراوت را به آشپزخانه شما بازمی‌گردانند. كافی است امتحان كنید.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


5. یك قوری قدیمی ترجیحا نقره‌ای در وسایل همه مادربزرگ‌ها پیدا می‌شود، حتی می‌توانید در میان عتیقه فروشی‌های جمعه بازار دنبال مدل‌هایی از این دست بگردید؛ اما دقت كنید كه این ظرف قرار است نقش یك گلدان را در آشپزخانه شما بازی كند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


6. دیدن یك قابلمه رنگی روی اجاق گاز، نه تنها حس و حال كدبانوی خانه را برای پخت‌وپز بیشتر می‌كند بلكه اشتهای همه اهالی خانه را هم برای خوردن برمی‌انگیزد.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه

 

منابع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:حال و هوای این روزهای بازار سکه و ارز


بالاخره قیمت ها تکانی خوردند و بالا و پایین شدند. گزارش زیر نگاهی دارد به حال و هوای این روزهای بازار سکه و ارز. تابناک: بالاخره قیمت ها تکانی خوردند و بالا و ژایین شدند. گزارش زیر نگاهی دارد به حال و هوای این روزهای بازار سکه و ارز.