مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

جنیفر لارنس چهره جدید تبلیغاتی برند دیور



جنیفر لارنس Jennifer Lawrence یکی از بازیگران هالیوودی است که در طول فعالیتش موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است. این بار جنیفر لارنس Jennifer Lawrence چهره جدید تبلیغاتی برند دیور Dior برای کیف و لوازم آرایش اش شده است.

 

جنیفر لارنس و تبلیغات برند دیور,جنیفر لارنس و برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 1


کریستین دیور Christian Dior متولد ژانویهٔ ۱۹۰۵ یک طراح مد فرانسوی بود، که به‌عنوان یکی از معروفترین بنیانگذاران خانهٔ مد در دنیا شناخته می‌شود و با نام «دیور» نیز معروف است. او در تاریخ ۲۳ اکتبر ۱۹۵۷ درگذشت.


کریستین دیور در گرانویل، یک شهر ساحلی در سواحل نرماندی فرانسه به‌عنوان دومین فرزند از پنج فرزند موریس دیور به دنیا آمد. پدرش ثروتمند و یک تولید کننده کود بود و همسر او، ایزابل کاردامونه نام داشت.


دیور پس از تولد تا سن ده سالگی در نورماندی فرانسه ماند و در ده سالگی به همراه والدین خود به پاریس رفت. او پس از تحصیل در علوم سیاسی، در ارتش به خدمت پرداخت. او طراحی لباس را تا سال ۱۹۳۵ شروع نکرده بود، در این سال او به پاریس برگشت و شروع به فروش طرحهای اولیه خودش کرد. رابرت پیگرت، طراح لباس، او را در سال ۱۹۳۸ استخدام کرد.


در طول جنگ جهانی دوم، دیور در جنوب فرانسه خدمت می‌کرد. سپس در سال ۱۹۴۱ دوباره به پاریس بازگشت و در سالن طراحی بزرگتری برای لوسین للونگ مشغول به کار شد. دیور در سال ۱۹۴۶ با پشتیبانی مارشال بوشاک، صاحب کارخانهٔ منسوجات، سالن مد خود را افتتاح کرد.

جنیفر  لارنس Jennifer Lawrence متولد ۱۵ اوت ۱۹۹۰ بازیگر آمریکایی است. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد. سپس در فیلم‌هایی چون دشت سوزان و زمستان استخوان‌سوز توجه منتقدان را به خود جلب کرد و برای اولین بار توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. در زمان نامزدی‌اش برای دریافت این چایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوان‌ترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شده است.


زمانی که ۲۲ سال داشت، همپای کوپر، در فیلم دفترچه امیدبخش به کارگردانی دیوید او. راسل ظاهر شد. ظاهر شدن در این فیلم برایش نامزدی و دریافت چندین جایزه مشهور بین‌المللی را رقم زد که از جمله این جوایز می‌توان به جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن اشاره نمود. همچنین با بازی در فیلم دیگری راسل به نام حقه‌بازی آمریکایی موفق به دریافت چندین جایزه دیگر این بار به عنوان بهترین نقش مکمل زن شد. این جوایز شامل جایزه بفتا و جایزه گلدن گلوب و همچنین نامزدی‌اش برای سومین بار برای جایزه اسکار بود.


جنیفر لارنس را همچنین بخاطر نقشش در فیلم مردان ایکس: کلاس اول، محصول سال ۲۰۱۱ می‌شناسند. او در فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده ۲۰۱۴ نیز نقش‌آفرینی کرد. از دیگر فیلم‌های بسیار موفق وی می‌توان به عطش مبارزه اشاره نمود که قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۲ و قسمت دومش در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. همچنین بخش اول و بخش دومِ قسمت سوم به ترتیب در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴ و ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ اکران خواهد شد. در اوت ۲۰۱۵ مجله فوربز اعلام کرد که لارنس با ۵۲ میلیون دلار پردرآمدترین هنرپیشه زن دنیا در سال ۲۰۱۵ بوده است.

جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی برند دیور,تبلیغات برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 2

 

جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی دیور, اخبار مد و ستاره ها

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 3


درباره جنیفر لارنس,عکس های تبلیغاتی برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 4

 

جنیفر لارنس و برند دیور, جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 5


اخبار مد و ستاره ها,درباره جنیفر لارنس

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 6

 

تبلیغات برند دیور, جنیفر لارنس و تبلیغات برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 7


تصاویر جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی برند دیور,جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ کیف های برند دیور Dior - عکس شماره 8


درباره جنیفر لارنس,جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ لوازم آرایش برند دیور Dior - عکس شماره 1


عکس های تبلیغاتی برند دیور,تصاویر جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ لوازم آرایش برند دیور Dior - عکس شماره 2


جنیفر لارنس و تبلیغات برند دیور,جنیفر لارنس و برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ لوازم آرایش برند دیور Dior - عکس شماره 3

 

جنیفر لارنس چهره تبلیغاتی برند دیور,تبلیغات برند دیور

جنیفر لارنس Jennifer Lawrence در تبلیغ لوازم آرایش برند دیور Dior - عکس شماره 4


منبع : seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
جنیفر لارنس:عطش مبارزه اشتعال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیوگرافی جنیفر لارنس + تصاویر جنیفر لارنس



بیوگرافی جنیفر لارنس,جنیفر لارنس, جنیفر شریدر لارنس

 بیوگرافی Jennifer Lawrence ( جنیفر لارنس )
جنیفر لارنس : 1Jennifer Lawrence
تاریخ تولد : 15 آگوست 1990 در کنتاکی، ایالات متحده
معرفی کوتاه جنیفر لارنس :
جنیفر لارنس با نام کامل " جنیفر شریدر لارنس " در شهر لوئیزویل از توابع ایالت کنتاکی چشم بر جهان گشود. وی در سن 14 سالگی به شهر بزرگ نیویورک مسافرت کرد تا بتواند آینده اش را در این شهر رقم بزند. در ابتدا او به مانند بسیاری از دختران نوجوان آمریکایی ، حرفه مدلینگ را پیش گرفت اما پس از مدتی متوجه شد که نمی تواند در این شغل موفق باشید چراکه آرزوی او بازیگری بود.

جنیفر پس از ترک حرفه مدلینگ، مصرانه به دنبال جلب نظر مساعد نمایندگان استعداد یابی بود و برای تست بازیگری به استودیوهای مختلفی مراجعه کرد که در اکثر موارد درتست بازیگری رد می شد! اما بالاخره به نحوی عجیب موفق به جلب نظر یک نماینده استعداد یابی شد.

جنیفر در این تست متنی را از روی کاغذ روخوانی کرد که به گفته نماینده استعداد یابی " بهترین روخوانی بود که در تمام مدت کاری اش دیده بود!" پس از این، جنیفر به پروژه های مختلف تلویزیونی معرفی شد و سرانجام برای حضور مستمر در هالیوود به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد.

در لس آنجلس، جینفر ابتدا کارش را با نقشهای کوتاه در پروژه های تلویزیونی آغاز کرد اما خیلی طول نکشید که با نقش ری دالی در فیلم تحسین شده « استخوان های زمستان » به شهرت جهانی برسد. « استخوان های زمستان » یکی از موفق ترین فیلمهای سال 2010 بود که جدای از جوایز گوناگونی که از جشنواره های مختلف بدست آورد، برای جنیفر لارنس نیز بسیار حائز اهمیت بود چراکه توانست کاندیداتوری اسکار بهترین بازیگری نقش اول زن را به ارمغان بیاورد.

جنیفر لارنس پس از « استخوان های زمستان » ، در پروژه های مهمتری ایفای نقش کرده که از جمله آنها می توان به « مردان ایکس : درجه یک » اشاره کرد و بزودی هم فیلم « عطش مبارزه » از وی به نمایش در خواهد آمد که این یکی می تواند جنیفر لارنس را تبدیل به یک ستاره دست نیافتنی کند.
نکاتی که احتمالاً درباره جنیفر لارنس نمی دانید :
چپ دست هست.
وی توسط یک عکاس در نیویورک کشف و به یک نماینده استعداد یابی معرفی شده بود
یکی از طرفداران پرو پا قرص جف بریجز است
رابطه ای را با نیکلاس هولت آغاز کرده، این دو در جریان فیلمبرداری فیلم « مردان ایکس : درجه یک » با یکدیگر آشنا شدند.
برای بازی در فیلم « استخوان های زمستان » مجبور شد تا چوب بری را فرا بگیرد
گیتار را به خوبی می نوازد
یکی از خوش اقبالان دنیای بازیگری می باشد چراکه تنها به فاصله 2 سال از فارغ التحصیلی اش از دبیرستان موفق شد تا بازیگری را آغاز کند.
در جایی گفته بود که خیلی هیجان زده می شود که مردم او را دختر جذابی می خوانند اما علاقه ای ندارد که به او لقب های زشت بدهند!
در 2 فیلم موفق جشنواره ساندنس حضور پیدا کرده و یکجورایی شهرت اش را مدیون این جشنواره است؛ اولی « استخوان های زمستان » و دیگری هم « شبیه دیوانه » بود.
گفته که مریل استریپ ، کیت بلانشت و لورا لینی الهام بخش او در بازیگری بوده اند.
پدرش یک شرکت بتن سازی به نام " لارنس و شرکا » را اداره می کند.
یکبار جمله ای عجیب گفته بود که چندان به مزاق بازیگران خوش نیامد، او گفته بود : «من کارهایی که عاشقش هستم رو انجام می دم و بعدش هم ماه ها استراحت می کنم چراکه کلی پول گیرم میاد که برای یک دختر 21 ساله زیادی هم هست، من نمی دانم چرا بازیگران همیشه از حقوقشان ناراضی هستند!»
دومین بازیگر جوان زن تاریخ سینماست که موفق به کاندیداتوری در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. اولی کیشا کستل – هیوز بود که در سال 2002 برای فیلم Whale Rider کاندید شده بود
جنیفر لارنس از جمله بازیگرانی هست که هیچ دوره بازیگری را نگذرانده است.3
مهمترین فیلمهای جینفر لارنس :
The Beaver
X-Men: First Class
Winter's Bone
Like Crazy
The Hunger Games
Devil You Know

تصاویر جنیفر لارنس

بیوگرافی جنیفر لارنس,جنیفر لارنس, جنیفر شریدر لارنس

  جنیفر لارنس

بیوگرافی جنیفر لارنس,جنیفر لارنس, جنیفر شریدر لارنس

  جنیفر لارنس

بیوگرافی جنیفر لارنس,جنیفر لارنس, جنیفر شریدر لارنس

  جنیفر لارنس

منبع:moviemag.ir