مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

برای دفتر کار خود رنگی مناسب انتخاب کنید



دکوراسیون دفتر کار, اصول چیدمان دفتر کار
اگر می‌خواهید انرژی و اشتیاق ایجاد کنید، رنگ‌های گرم قرمز تا سبز را از چرخه رنگ که شامل قرمز، نارنجی، زرد و سبز هستند، انتخاب کنید.

انتخاب رنگ دفتر کار کاملا به خصوصیات و روحیات شما بستگی دارد تا احساس رضایت کرده، کارایی بهتری داشته باشید.

بررسی ویژگی‌های خاص و برنامه‌ریزی در رسیدن به نتیجه مورد نظر، مرحله انتخاب رنگ را آسان‌تر می‌کند. قبل از انتخاب رنگ، در نظر گرفتن عوامل مختلف دارای اهمیت است. با انتخاب صحیح، فضای مورد نظر را کوچک‌تر، بزرگ‌تر، گرم‌تر یا سردتر نشان دهید.

قبل از هر چیز :

1 - اندازه دفتر کار را در نظر بگیرید
 اگر می‌خواهید اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد، از سفید، کرم و رنگ‌های روشن استفاده کنید. سقف سفید نیز اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. اگر فضا خیلی بزرگ و سرد است، رنگ‌های تیره آن را گرم‌تر نشان می‌دهند.

2 -  به احساس درونی خود توجه کنید
 اگر می‌خواهید انرژی و اشتیاق ایجاد کنید، رنگ‌های گرم قرمز تا سبز را از چرخه رنگ که شامل قرمز، نارنجی، زرد و سبز هستند، انتخاب کنید. اگر احساس آرامش را ترجیح می‌دهید، رنگ‌های سرد از آبی تا بنفش را انتخاب نمایید.

3 - به مقدار نور دفتر کار توجه کنید
 رنگ‌های روشن در جایی که نور طبیعی خیلی زیاد است، بیش از حد خیره‌ کننده خواهد بود.

4 - به رنگ سایر قسمت‌ها دقت کنید
باید رنگ سایر قسمت ها با طرح کلی خانه، از سایر اتاق‌ها گرفته تا پوشش کف و غیره هماهنگ و مناسب باشد. اگر دفتر یا اتاق کار شما در گوشه‌ای از منزل است، از زوایای مختلف و اتاق‌های مختلف به آن نگاه کنید.

5 - امتحان کنید

با استفاده از یک تخته‌چوب و چند قوطی کوچک نمونه رنگ‌، رنگ‌ها را روی تخته امتحان کنید تا تصمیم‌گیری نهایی برایتان راحت‌تر شود.

6 - دقت کنید
به نمونه رنگ‌های کار شده بر روی تخته بعد از خشک شدن در ساعت‌های مختلف و با نورهای مختلف خوب نگاه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

7 - ترکیب بندی مناسب

نمونه رنگ‌شده را کنار مبلمان، پرده و سایر وسایل قرار دهید و ببینید آیا ترکیب آن‌ها نظر شما را به خود جلب می‌کند؟

8 - رنگ های خنثی گر

از رنگ‌های خاص بر روی دیوار خوشتان نمی‌آید، بژ، توسی و سفید را انتخاب کنید در عوض وسایل و مبلمان را رنگی بخرید.

منبع : hamshahrionline.ir


ویدیو مرتبط :
چگونه ساختار مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند نکته آموزشی درباره انتخاب رنگ مناسب را برای دفتر کار



زیبایی زاییده نظم است ، دعوت به هماهنگی است و تفاوت ، گوهر جذابیت است و جای ملاقات غریب و آشنا .

شرکت مبلمان اداری محیط آرا بزرگترین تولید کننده سیستم های متنوع مبلمان اداری با اتکا به دانش تولید و مدیریت روز آمد و فعال، پیوسته کوشیده است، منظم ،آشنا ، متفاوت و برتر باشد حال گامی جدید بر پایه فناوری ، نوآوری و خلاقیت در عرصه اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش برداشته است .

 

چند نکته آموزشی درباره انتخاب رنگ مناسب را برای دفتر کار

انتخاب رنگ برای دفتر کار، چه در خانه و چه در محل کار، به شخصیّت و علایق شما بستگی دارد. اما تحلیل ویژگی های خاص میز کار و برنامه ریزی فرآیند انتخاب رنگ را آسانتر خواهد کرد. قبل از انتخاب رنگ برای دفتر کار در نظر گرفتن عوامل مختلف مهم است. به عنوان مثال، رنگ می تواند اتاقی را کوچکتر، بزرگتر، گرمتر یا سردتر کند. در نهایت، اینکه چه رنگی برای دفترتان انتخاب کنید یک انتخاب شخصی است. رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید.

 

مبلمان اداری محیط آرا تولید کننده سیستم‌های متنوع مبلمان اداری, قیمت مبلمان اداری، قیمت میز اداری

 

دستورالعمل
قدم اول: اندازة دفتر را مد نظر قرار دهید. اگر مایلید اتاق بزرگتر به نظر برسد، سفید یا رنگهای روشن را انتخاب کنید. سقف سفید نیز به بزرگتر به نظر رسیدن یــک اتاق کمک میکند. اگر فضا بزرگ و سرد به نظر میرسد، رنگهای تیره میتوانند آن را گرمتر کنند.

 

قدم دوم : هنگام انتخاب رنگ برای دفتر کار خانگی یا اداری خود، شخصیّت خود را در نظر بگیرید. اگر میخواهید حس انرژی و احساس را در فضا ایجاد کنید از رنگ های گرم استفاده کنید؛ قرمز، سبز زرد. اگر مایلید تأثیری آرام بخش ایجاد کنید از رنگ های سردی چون سبز و بنفش قرمز استفاده کنید.

 

قدم سوم: نوع نور دفترتان را تعیین کنید. حباب های تابان در مقایسه با نوع فلورسنت یا نور طبیعی، درخشش گرمتری دارند. اگر دفتر شما دارای نور طبیعی زیادی است، رنگهای روشن آن را کورکننده خواهند کرد.

 

قدم چهارم: این نکته توجه کنید که آیا دفترتان از سایر اتاق های خانه قابل رؤیت است یا نه. اگر قابل رؤیت است رنگی را انتخاب کنید که در راستای رنگ خانه باشد. برای یک دفتر اداری نیز باید رنگی را انتخاب کنید که هم راستا با رنگ کلی ساختمان و کف باشد.

 

قدم پنجم: هنگامی که گزینه هایتان را محدود کردید، نمونه رنگ ها را به دفتر بیاورید. همچنین میتوانید مقدار کمی از آن رنگها را بخرید. بخشی از دیوار را به عنوان نمونه رنگ کنید.

 

قدم ششم: نمونة رنگ شده را در اوقات مختلف روز، با نور و بدون نور بررسی کنید، با توجه به کاربرد دفترتان. توجه داشته باشید که نور چگونه روی رنگ تأثیر میگذارد.

 

قدم هفتم: نمونه های رنگ را در کنار مبلمان و تزئینات پارچه ای موجود قرار دهید و ببینید که آیا ترکیب بوجود آمده را میپسندید.

 

قدم هشتم: اگر رنگ خاصی مد نظرتان نیست، سفید یا خاکستری های خنثی و بژ را برای دیوار و سقف به کار ببرید. حال، در صورت تمایل میتوانید از وسایل و ضمائم رنگی استفاده کنید.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر  به وب سایت محیط آرا مراجعه کنید.
mohitara.com