مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

با دکوراسیون داخلی خانه نیکول کیدمن آشنا شوید



دکوراسیون داخلی خانه های افراد مشهور و معروف همیشه از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار بوده اند. این بار با دکوراسیون داخلی خانه نیکول کیدمن Nicole Kidman آشنا شوید.


نیکول ماری کیدمن Nicole Mary Kidman، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ بازیگر توانمند و معروف آمریکایی-استرالیایی و برنده «جایزه اسکار،» که به خوانندگی نیز پرداخته‌ است.

وی در سال ۱۹۸۹ با بازی در فیلم « سکوت قبرستانی » به شهرت رسید. کیدمن کارنامهٔ هنری خود را در دههٔ ۹۰ در کنار همسر سابقش « تام کروز » ارتقاء بخشید. وی در سال ۱۹۹۵ به‌خاطر نقش آفرینی در فیلم «به خاطرش مردن» مورد تحسین بسیار واقع شد و توانست جوایزی از جمله «گلدن گلوب» و « جایزه امپایر » و انجمن منتقدان فیلم لندن را بدست آورد. پس از آن با بازی در فیلم‌هایی همچون « چشمان کاملاً بسته » و « دیگران » و « مولن روژ! » توجه بسیاری را به خود جلب کرد و مورد ستایش همگان قرار گرفت.

وی در سال ۲۰۰۲ به خاطر بازی خیره کننده و درخشانش در فیلم « ساعت‌ها » مورد ستایش قرار گرفت و توانست جایزهٔ « اسکار » بهترین بازیگر زن، « گلدن گلوب » و « بفتا » را بدست آورد. کیدمن در این فیلم نقش « ویرجینیا وولف » رمان‌نویس انگلیسی را ایفا کرد که دچار بیماری روانی بود.

بعد از آن با بازی در فیلم‌هایی همچون « کوهستان سرد » و « تولد » به موفقیت‌هایش ادامه داد و تحسین‌های زیادی را دریافت کرد. در سال ۲۰۱۰ به واسطهٔ بازی خوبش در فیلم « لانه خرگوش » توانست نامزدی اسکار دیگری را بدست آورد.

 

تصاویر خانه نیکول کیدمن, چیدمان خانه نیکول کیدمن

دکوراسیون خانه نیکول کیدمن, دکوراسیون داخلی خانه نیکول کیدمن

نمای بیرونی خانه نیکول کیدمن Nicol Kidman

 

چیدمان خانه نیکول کیدمن, دکوراسیون و چیدمان خانه نیکول کیدمن

طراحی داخلی خانه نیکول کیدمن, دکوراسیون خانه ستارگان هالیوودی

نمایی داخلی از خانه نیکول کیدمن Nicol Kidman

 

چیدمان خانه نیکول کیدمن, دکوراسیون و چیدمان خانه نیکول کیدمن

دکوراسیون داخلی خانه نیکول کیدمن, تصاویر خانه نیکول کیدمن

دکوراسیون اتاق نشیمن خانه نیکول کیدمن

 

تصاویر خانه نیکول کیدمن, چیدمان خانه نیکول کیدمن

دکوراسیون و چیدمان خانه نیکول کیدمن, طراحی داخلی خانه نیکول کیدمن

اتاق خواب خانه نیکول کیدمن

 

دکوراسیون داخلی خانه نیکول کیدمن,طراحی داخلی خانه نیکول کیدمن

دکوراسیون خانه ستارگان هالیوودی,دکوراسیون خانه نیکول کیدمن

میزهای غذاخوری در خانه نیکول کیدمن


گردآوری : بخش مد صبح بخیر

 

منبع : seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " نیکول کیدمن "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با 3 سبک اصلی در دکوراسیون داخلی آشنا شوید



با خواندن این مطلب با 3 سبک اصلی در دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

در طراحی دکوراسیون داخلی همیشه پیروی از سبکی خاص می تواند به انسجام و هماهنگی بخش های مختلف کار کمک کند، ظاهری زیباتر به آن ببخشد و استفاده از آن فضا را بهبود دهد. بنابراین شناخت سبک های مختلف ضروری به نظر می رسد. در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر شما را با اصول سبک های رمانتیک، مینی مالیسم و کانتری بیشتر آشنا کند. با ما همراه باشید.

آشنایی با سبک های اصلی دکوراسیون,دکوراسیون داخلی

آشنایی با سبک های اصلی دکوراسیون


سبک رمانتیک در طراحی دکوراسیون
اگر می خواهید فضای مورد نظر همیشه تداعی کنندۀ فصل بهار باشد، طراحی دکوراسیون به سبک رمانتیک را انتخاب کنید. بهار همیشه طراوت و شادابی را القا می کند. با استفاده از این سبک چنین حس و حالی را به خانه خود ببخشید و از رنگ های طبیعت در فضای داخلی استفاده کنید.

طراحی داخلی خانه,طراحی دکوراسیون داخلی سبک رمانتیک در دکوراسیون


این سبک طراحی می تواند فضایی خیال انگیز و اسرار آمیز بیافریند و به احساسات انسانی بها بدهد. رمانتیک‌ با نوعی حالت عارفانه به زندگی می‌نگرند و گرفته از سبک مدرن است، از ویژگی های آن می توان به تخت های مزین به حریر و تافته و حمام هایی با درِ شیشه ای و جکوزی های تعبیه شده در اتاق اشاره کرد.

سبک های اصلی دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی سبک های مختلف در طراحی دکوراسیون


سبک مینی مالیسم در طراحی دکوراسیون
سبک مینی مالیسم در معماری برگرفته از طراحی و فرهنگ ژاپن است که میل به آرامش و تعادل معنوی دارد. این سبک که از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون است مناسب افرادی است که برای استراحت پس از یک روز پرکار در طلب یک فضای آرام هستند.

آشنایی با سبک های اصلی دکوراسیون,دکوراسیون داخلی سبک مینی مالیسم در دکوراسیون


رنگ های غالب سبک مینی مال سفید، خاکستری و سیاه اند. از دیگر ویژگی های این نوع طراحی استفاده از مجسمه ها و تابلوهای لوکس است. این روزها که بیشتر خانه ها مانند قوطی کبریت شده اند و زندگی شهری رونق زیادی دارد طراحی مینیمال به کمک تان میآید تا بتوانید خانه های کوچک تان را بدون اتلاف فضا دکور کنید.

طراحی داخلی خانه,طراحی دکوراسیون داخلی سبک های اصلی دکوراسیون


سبک کانتری در طراحی دکوراسیون
این سبکِ طراحی، ساده، بی آلایش، خالی از تصنع، بسیار دنج و راحت است و با یک زندگی آرام سازگار است. کانتری برای هر کشور یک سبک سنتی محسوب می شود. بنابراین شما با سبک های محلی مختلفی مانند فرانسوی، انگلیسی، آمریکایی، ایتالیایی یا توسکانی و ... مواجه می شوید. هر نوع سبک کانتری ویژگی هایی دارد که بیانگر فرهنگی است که این سبک از آن زاده شده است. براساس یک قاعده، دیوارها با دیوارپوش پوشانده شده و فضای اتاق از صندلی، میز، چراغ خواب، تخت، فرش، تابلوهای نقاشی و مبلمان پُر شده است.

سبک های اصلی دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی سبک کانتری در دکوراسیون


در مجموع، ویژگی های اصلی سبک طراحی داخلی کانتری یا محلی عبارتند از:

دنج و راحت اما گاهی شلوغ و بهم ریخته
سبکی سنتی در هر فرهنگ (مثلا محلی فرانسوی، محلی آمریکایی و... )
نقوش گل و گیاه، چهار خانه ای و راه راهی
مبلمان درشت و سنگین
سطوح خشن و پرداخت نشده

منبع : chidaneh.com