مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

ایده های تزیین محوطه بیرونی با زیبایی های پاییز!



خیزید و خز آرید که هنگام خزان است، باد خنک از جانب خوارزم وزان است، اولین ماه پاییز هم در حال گذر است و کم کم پاییز در حال پیدا کردن جای خودش بین ما و فضای زندگیمان است. این فصل زیبایی های زیادی دارد که نباید از آن ها غافل شد، ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که پاییز چگونه می تواند فضای بیرونی خانه شما را نیز تبدیل به فضای منحصر به فرد کند، این مطلب جذاب را از دست ندهید .

 

تزیین پاییزی محوطه بیرونی,چیدمان پاییزی حیاط

تا هوا سردتر نشده در محوطه بیرونی خانه تان یک آتشدان درست کنید


پاییز می رسد، داروی زرد باد بر برگ های خسته ز گرمای روزگار آغاز می شود ...

وقتی اسم پاییز می آید بی درنگ به یاد گرمای آتش، نشستن با دوستان و اهل خانه گرداگرد یک گودال آتش و خوردن سیب زمینی ذغالی می افتیم، پس وقت را از دست ندهید تا هوا سردتر نشده در فضای بیرونی خانه تان یک آتشدان درست کنید تا بتوانید خانواده تان را برای یک دورهمی گرم و صمیمی دعوت کنید، اگر نمی دانید این آتشدان را چگونه درست کنید در مطلب « نحوه ساخت آتش دان در حیاط » می توانید مراحل کامل ساخت این آتش دان زیبایی که در عکس بالا می بینید  را دنبال کنید.

دکوراسیون پاییزی محوطه بیرونی,تزیین پاییزی حیاط

آلاچیق های فضای بیرونی خانه را با شاخه های خشکیده تزیین کنید


خش خش برگ ها نوازش می کند، گوش جاده ها را، پاییز چه زیبا به تصویر می کشد، گویش برگ ها را ...

ایده داشتن یک آلاچیق پاییزی هم می تواند جالب باشد، مثلا می توانید با شاخ و برگ های ریخته شده در کف حیاط تان در و دیوار الاچیق را تزیین کنید و از حس و حال پاییزی آن لذت ببرید. آلاچیق و سایبان های زیبا برای وقت گذرانی در فضای سبز آن هم در فصل پاییز خیلی هیجان انگیز هستند.

تزیین پاییزی ایوان و حیاط, طراحی پاییزی محوطه بیرونی

تراس ها و ایوان های خانه را با لوازم دکوری پاییزی تزیین کنید


ای باغبان ای باغبان آمد خزان آمد خزان، بر شاخ و برگ از درد دل بنگر نشان بنگر نشان ...

تراس و ایوان های خانه تان را هم از نعمت زیبایی های پاییزی بهره مند کنید، یک صندلی راک (ننویی) را گوشه تراس تان بگذارید، رویش یک پتو که رنگ هایی آتشین مانند قرمز دارد بیاندازید و کنار این صندلی را با سبدی تزیین شده از گل ها و برگ ها و میوه های پاییزی تزیین کنید و  خانه داری با طراوت را در روزهای پاییزی تجربه کنید.

ایده های پاییزی محوطه بیرونی,دکوراسیون های پاییزی

از فلاورباکس های پشت پنجره برای زیبایی نمای بیرونی آپارتمان تان استفاده کنید


شاخه می گسترم و بیم ز پاییزم نیست ...

اگر خانه تان در طبقات بالای یک آپارتمان است اصلا نگران نباشید شما هم می توانید گل ها و گیاهان را در فضای بیرونی آن هم به سلیقه خودتان داشته باشید، فقط کافی است تا برای پشت پنجره هایتان سبدهایی بخرید که بتوانند به قاب پنجره ها قلاب شوند، یا حتی فلاور باکس های پشت پنجره هم گزینه خوبی است، برای مهمان کردن گیاهانی به رنگ پاییز در خانه.

چیدمان پاییزی حیاط, تزیین پاییزی ایوان و حیاط

ورودی خانه را با گلدان ها و گل های رنگی و حتی کدو تنبل تزیین کنید


باز هم پاییز و فصل عاشقی و رنگ ها، بازهم پاییز و برگ و خشخش دلتنگ ها...

ورودی های خانه را فراموش نکنید، با گل و گیاهانی که رنگ های پاییزی دارند ورودی خانه تان را بی آرایید و سر در خانه تان را برای یک خوش آمد گویی پاییزی آماده کنید، گل های زرد و قرمز و نارنجی، میوه های کاج، حلقه های روی در که با برگ های خشک پاییزی تزیین شده اند، همه و همه می تواند در جذبیات دکوراسیون این قسمت از خانه تان تاثیر گذار باشد.

تزیین پاییزی حیاط,تزیین پاییزی محوطه بیرونی

مبلمان های فضایی بیرونی خانه را با رنگ قرمز ظاهرشان را عوض کنید


رقصیدن یک مشت برگ زرد و قرمز، پاییز هم فصل قشنگی است ...

مبلمان های فضای بیرونی خانه هم نباید بی نصیب بمانند، می توانید رویه های آن را عوض کنید، و از رنگ های پاییزی بهره بگیرید، رویه ای به رنگ قرمز از پارچه ای نرم که حسابی چهره تراس یا فضای بیرونی خانه تان را عوض کند و به آن حال و هوایی عاشقانه ببخشد.

چیدمان پاییزی حیاط, تزیین پاییزی ایوان و حیاط

استفاده از گلدان ها و گل های پاییزی در محوطه بیرونی خانه


آسمان پاییز، چه زیبا فرمانروایی می کند پرش بادبادک ها را ...

اگر در فصل پاییز نمی توانید گل های باغچه تان را عوض کنید، سعی کنید تا در لا به لای آن ها گلدان هایی با رنگ های قرمز و نارنجی و زرد بکارید تا چهره باغچه تا حسابی پاییزی شود و زیبایی دکوراسیون پاییزی را درگوشه و کنارخانه تان ببینید.

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی در فضای سبز محوطه بیرونی صدا وسیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاداتی برای زیبایی طراحی محوطه بیرونی منزل



وجود یک پاسیو، تراس یا ایوان در خانه می تواند روزهای گرم تابستانی را دل انگیز تر کند. نوشیدن چای عصرگاهی در یک تراس که همه شرایط آسایش در آن وجود دارد بسیار گوارا تر و دل چسب تر است. اما چگونه می تواند همه شرایط آسایش را برای یک محوطه باز یا فضای بیرونی مثل تراس یا ایوان مهیا کرد؟

طراحی حیاط خلوت, چیدمان حیاط خلوت

با سایبان های برقی و متحرک سایه هایی برای فضای بیرونی خانه ایجاد کنید


سایبان های برقی و متحرک، سایه ای خنک برای تراس ها و فضای بیرونی خانه شما
سقف های متحرک یکی از تجهیزاتی است که می تواند تراس و فضای بیرونی خانه شما را به شرایط ایده آل نزدیک کند. شما بر حسب نیازتان می توانید این سقف ها را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایا و کاربرد بسیار زیاد آن ها باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان های متحرک رواج بیشتری پیدا کند. این سقف ها و سایبان های متحرک را در هر جایی می توان نصب کرد، کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، روی تراس ها و زمین های بازی، این سقف ها و سایه بان های متحرک می توانند لذت صرف یک صبحانه با عزیزانمان در فضای باز و گریز از اشعه زیانبار خورشید و یا ضیافت یک شام در زیر نور لامپ های فلورسنت در شب را فراهم آورند.

چیدمان فضای بیرونی منزل,طراحی محوطه بیرونی منزل

آلاچیق های زیبا چهره باغ و باغچه شما را زیباتر می کند


آلاچیق ها زیبایی دکوراسیون حیاط خانه شما
اگر فضای کافی در حیاط های خانه خود دارید می توانید از یک آلاچیق زیبا در یک گوشه آن استفاده کنید، این آلاچیق های زیبا می توانند فرصتی را برای شما ایجاد کنند تا در هر شرایط آب و هوایی بتوانید از فضای سبز بیرون خانه خود لذت ببرید. این آلاچیق ها حتی می توانند چهره باغ و باغچه شما را نیز دست خوش تغیرات زیبایی بکنند.

 

طراحی بالکن خانه, مدل سایبان های حیاط

وجود باربیکیو ها در تراس یا فضای بیرونی خانه تان می تواند بر جذابیت فضا بیافزاید


باربیکیو، گرمایی دل چسب در تابستان
باربیکیو ها نیز یکی دیگر از تجهیزاتی هستند که وجود آن ها در تراس یا فضای بیرونی خانه تان می تواند بر جذابیت فضا بیافزاید، باربیکیو ها را می توانید در گوشه ی تراس خانه تان قرار دهید و گوشه ای دنج برای بعد از ظهر های تابستان خود درست کنید.

 

طراحی حیاط خلوت, چیدمان حیاط خلوت

بالکن خود را با قرار دادن یک تاب زیباتر کنید


نمونه هایی دیگر از مبلمان فضای بیرونی
مبلمان های فضای بیرونی فقط به همین موارد خلاصه نمی شود، شما می توانید برای فضای بیرونی خانه تان مبلمان های دیگری نیز در نظر بگیرید، مثل قرار دادن یک دست مبلمان راحتی، یک میز غذاخوری شیک و زیبا ، حوضچه آب گرم، آتشدان، و یا حتی یک تاب جذاب. همه این ها می تواند در زیبایی چهره حیاط و محوطه بیرونی خانه شما تاثیر گذار باشد.

زیباسازی حیاط خلوت,چیدمان و طراحی حیاط خلوت

در حیاط خود گوشه ای سبز را ایجاد کنید تا با آن آرامش بگیرید


سبزی و طراوت را با گلخانه های کوچک به حیاط خانه تان بیاورید
کارشناسان همواره معتقد بوده اند که گل و گیاه را باید در گلخانه نگهداری کرد و فضای سبز خانگی را با یک گلخانه در حیاط، بالکن، تراس، پاسیو و یا حتی پشت بام زیباتر نمود. گلخانه های خانگی پیش ساخته ارمغانی است به دوستداران و علاقه مندان به گل و گیاه. مهم نیست که خانه ای کوچک دارید یا بزرگ، مهم این است که بتوانید گوشه ای سبز را برای خانه های خود ایجاد کنید که در آن آرامش حاکم باشد و طراوت گیاهان به آن جان بخشیده باشد.

طراحی محوطه بیرونی منزل,چیدمان حیاط خلوت

با تزیین و چیدمان زیبای مبلمان حیاط خانه را زیباتر کنید


تزئین مبلمان و تجهیزات محوطه بیرونی خانه
بعد از این که همه مبلمان ها و تجهیزات مورد نظرتان را به فضای بیرونی خانه تان اضافه کردید، حالا می توانید به تزئینات آن ها فکر کنید، مثلا می توانید بالکن فسقلی خانه تان را زیبا کنید، یا پله ها و نرده های خانه تان را تغییر دهید.

طراحی حیاط خلوت, چیدمان حیاط خلوت

نورپردازی ها به فضای بیرونی خانه شما درخشش خیره کننده در شب می دهد


نورپردازی فضای بیرونی خانه
نورپردازی هم یکی دیگر از راه های تزئین فضای بیرونی خانه است که می تواند به آن جذابیت ببخشد، اجرای نورپردازی های خیره کننده می تواند به شما کمک کند تا از فضای بیرونی خانه تان لذت بیشتری ببرید. همچنین این نورپردازی ها به فضای بیرونی خانه شما کمک می کند تا درخشش خیره کننده خود را در شب هم حفظ کند.

 

منبع : chidaneh.com