مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

ایده هایی برای داشتن رو مبلی گرم با پتو!



پنجره را نبند ... بگذار باد پاییز را با خودش بیاورد ... عجب هوای خوشی است ... سرد و دل چسب ... جان می دهد برای یک عصر دوست داشتنی ... یک فنجان چای گرم ... شاید هم یک لیوان شیر که گرم کرده ای با عسل ... یک مبل راحتی ... و آن کتاب تازه که به امانت گرفته ای ... و یک پتوی پشمی نرم، خوش آب و رنگ که گوشه ی مبل جا خوش کرده است ... عجب خاصیتی دارد این پاییز ... سراسر لذت است و بس!  امروز به سراغ یکی از آن جزییات دل انگیز عصر پاییزی خواهیم رفت ، پتوی روی مبلی! با ما همراه باشید.

یک کاناپه ی خاکستری ، یک دیوار نارنجی خوش رنگ همان فضایی است که هر کس را به بودن در آن ترغیب می کند، کوسن ساده و خوش ترکیب و یک پتوی رو مبلی هیجان انگیز همان چیزی است که این فضا را برای عصر پاییزی شما دل چسب می کند. و ساعت ها می توانید در این فضای بی نظیر وقت بگذارنید.

دکوراسیون رومبلی با پتو,پتوهای زیبای رومبلی

یک کاناپه ی خاکستری با یک دیوار نارنجی خوش رنگ هر کس را به بودن در آن ترغیب می کند


من عاشق رنگ زرد پاییزم! اصلا پاییز است و درخشش رنگ زرد خیابان. با یک ترکیب رنگ فوق العاده از زرد و آبی تیره و هماهنگ کردن بی نظیر کوسن و پتوی رو مبلی خود به سادگی جادوی این رنگ پاییزی رو به دکوراسیون داخلی منزل خود ببخشید . پتوهای رو مبلی را می توانید به سادگی با کوسن های خود هماهنگ کنید، از نظر بافت ، چه رنگ، و چه یک طرح خارق العاده امتحان کنید لذت خواهید برد.

ایده برای رو مبلی,رومبلی گرم با پتو

ترکیب رنگ فوق العاده از زرد و آبی تیره و هماهنگ کردن کوسن و پتوی رو مبلی پاییز را به خانه بیاورید


فصل، فصل عاشقانه ها است... یک کنج بی نظیر کنار پنجره ی باران خورده... یک موسیقی بی کلام... و غرق شدن در منظره بی نظیر پشت پنجره... همان چیزی است که این روز ها به آن نیاز دارید... آلبوم قدیمیتان را دست بگیرد و پتوی نرم موهر خود را دورتان بپیچید و از اوقات خوشتان لذت ببرید. و در نظر داشته باشید که در آن لحظه قطعا خوشبخت ترین آدم روی کره ی زمین خواهید بود.

تزیین مبل با پتو, دکوراسیون پاییزی خانه

آلبوم قدیمیتان را دست بگیرد و پتوی نرم خود را دورتان بپیچید و از اوقات خوشتان لذت ببرید


از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید! یک کلاف کاموایی بی نظیر و یکم حوصله و وقت مادر بزرگ ها و یک دو جین کمتر سلیقه! نتیجه اش می شود یک پتوی رو مبلی بی نظیر برای عصر های زیبای پاییزی شما. همین الان هم دست به کار شوید تا قبل از اولین برف زمستان حتما می توانید پتوی بی نظیرتان را خودتان بسازید.

دکوراسیون و چیدمان پاییزی,چیدمان پاییزی خانه

یک پتوی کاموایی برای عصرهای پاییزی برای روی مبل ببافید


پاییز هم نباشد، باران بی نظیر هم نبارد، هوا هم سرد نباشد، باز هم این پتو مبلی های دوست داشتنی را می توانید برای مبلتان آماده کنید ، و یک ترکیب بی نظیر در فضای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، اغلب ما از یکنواخت شدن دکوراسیون منزل خود خسته شده ایم، همان طور که می بینید با یک پتوی رو مبلی طرح دار، به سادگی می توانید پارچه ی رو مبلی خودتان را تغییر دهید، و فضای یکنواخت و بی روح دکوراسیون منزل خودتان را متفاوت کنید.

پتوهای زیبای رومبلی, ایده های گرم پاییزی

با یک پتوی رو مبلی طرح دار، به سادگی می توانید پارچه ی رو مبلی خودتان را تغییر دهید


یک کاناپه ی سفید ساده همان جایی است که پتوهای رو مبلی رنگی انتظارش را می کشند، شب های بلند و سرد پاییز جان می دهند برای فیلم دیدن! یک دکوراسیون قرینه برای مبل جلوی تلویزیون خود ایجاد کنید که بر سر این پتو رو مبلی های دوست داشتنی جنگ راه نیافتد! و یک فیلم خوب را به تماشا بنشینید.

پتوهای زیبای رومبلی, ایده های گرم پاییزی

روی کاناپه های سفید ساده از پتوهای رو مبلی رنگی استفاده کنید


چهل تیکه های رنگ به رنگ .... از هر فصل ده رنگ را با خود دارد، شاید هم بیشتر! خانه تان را چهار فصل می کند، بگذارید گوشه ی همان جای همیشگی که فنجان چای خوش عطرتان را دست می گیرید و گوشتان را می دهید به شنیدن روز مرگی های زندگی، و در خیالتان فصل ها را ورق می زنید، و می بینید رنگ ها به خانه تان جان داده اند. امتحان کنید بی نظیر است!

رومبلی گرم با پتو,دکوراسیون و چیدمان پاییزی

با پتوهای چهل تکه خانه تان را چهار فصل کنید


همیشه داشتن رنگ هایی از یک طیف نیست که می تواند جلوه ی خاصی را به فضای شما ببخشد، گاهی فقط کافی است رنگ های خاص و دوست داشتنی را به خوبی بشناسیم و فضای خود را دگرگون کنید، یک پتوی قلاب بافی شده ی قرمز بی نظیر همان عنصر دگرگون کننده ی فضای شما خواهد بود. دست به کار شوید و یکی برای خود بسازید.

 

چیدمان پاییزی خانه,ایده برای رو مبلی

یک پتوی قلاب بافی شده ی قرمز بی نظیر جلوه ی خاصی را به فضای شما می بخشد

 

منبع : chidaneh.com


ویدیو مرتبط :
آخی چه نازه پتو رو کشید رو خودش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده هایی برای تزیین منزل با رنگهای گرم



 

 

تزیین منزل

 

 

هنگامی که می خواهید منزل خود را تزیین و چیدمان کنید با به کار گیری رنگهای قرمز ، نارنجی و طیف رنگی طلایی از رنگهای فضای پاییزی الهام بگیرید.

 


رنگ امیزی صحرایی:

 

تزیین منزل

 


دیوارهای کاراملی رنگ ، خنثی به نظر می رسند.با این حال پس زمینه ی گرمی را برای یک اتاق کوچک نمایان می کند.پارچه­ی کتان معمولی و مخلوطی از مبل های یک شکل و لوستر ها ی زیبا در اتاق، تقابل و هماهنگی ایجاد می کند و به این ترتیب اتاقی خلق میشود که گلچینی از بهترین ها را در خود جای داده است.

 


استفاده از رنگ شرابی


تزیین منزل


رنگ شرابی در این اتاق با سایه روشن کرم رنگِ پایین دیوارها متعادل شده است .کنار هم قرار گرفتن پارچه­ای با طیف رنگهای پاییزی که روی مبل ها را پوشانده و صندلی سیاهِ براق و کرومی رنگ فضایی مدرن را ایجاد کرده است.

 


منظره­ی تکرنگ

 

تزیین منزل

 


این اتاق که رو به فضای بیرونی باز میشوداز کف تا سقف غرق رنگ قرمز خاکی است. میز ناهار خوری بر روی یک فرش خاکستری رنگ قرار دارد و دکوراسیون اتاق ها، بیشتر گلهای و میوه های تازه را شامل می شود که اشاره ای مستقیم به طبیعت دارد.

 


دکوراسیون مدرن

 

تزیین منزل

 


طبیعت و مدرنیزم در این اتاق خاص و ممتاز با یکدیگر تلاقی کرده اند.دیوار مایل به رنگ قرمز قهوه ای، غنی و زمینی به نظر می رسد و مجسمه­ی سفید حیوان تأثیر منحصر به فردی دارد. صندلی چرم، فرش با طرح پوست گور خر،کنده ی درخت که حکم میز عسلی را دارد حس قابل لمسی از طبیعت را در خود جمع کرده اند.

 


یک مطالعه ی برازنده

 

تزیین منزل

 


نارنجی، خاکستری و کرم یک پالت رنگ پیچیده و دشوار جهت استفاده ایجاد می کنند. دیوارهای اتاقتان را با رنگ کدویی کاملاً بپوشانید و سپس از رنگهای خنثی در جهت آرام کردن فضای رنگی اتاق استفده کنید.تأکید های نقره ای و شیشه ای تعادل درستی از تلألو ها را ایجاد می کند.

 


کابینت های خود را رنگ کنید

 

تزیین منزل

 


هنگام اضافه کردن رنگ به کابینت خود خلاقیت به خرج دهید به جای رنگ کردن دیوارها با یک رنگ قرمز غلیظ ،فکر کنید وسپس یک رنگ قهوه ای خنثی را انتخاب و سپس با قرمز روشن مخلوط کرده و کابینت ها را با آن رنگ کنید. آثار هنری ، اَپن(بار) براق و صیقلی، و لوازم فولاد ضد زنگ، را با هم ترکیب کنید تا در نگاه پایانی غافلگیر کننده و با نشاط به نظر برسد.

 



افسون ییلاقی

 

تزیین منزل

 


این دیوار نارنجی رنگ، گرمای متعادل پاییز را تداعی می کند. نیمکت روستایی، پتوی گرم وراحت، و آثار هنری بر گرفته از طبیعت - احساس آسایش را به اتاق می آورد.آذینهای سفید رنگ، در، و سقف به راستی امروزی هستند و در تقابل با رنگ غنی دیوار خودنمایی می کنند.

 


راه راه های افقی

 

تزیین منزل

 


دو درجه (پله)از رنگ نارنجی که به صورت راه راه رنگ شده یک دلبستگی بصری را به دیوارهای اتاق نهار خوری داده است. مبلمان و کف ساده هستند ،اما اشیاء زینتی ممتاز وسط میز،گونه ای دیگر از روشنایی را برای اتاق به ارمغان آورده اند. .

 


زندگی تصنعی

 

تزیین منزل

 


این اتاق با دیوارهای قرمز، بسیار شک و درجه یک است. صندلی سفید بدون دسته تمیز، طرح های مدرن و نیمکت چرمی حس گرما را به وجود می آورد. فرش با طرح پوست گور خر جالب و حیرت انگیز است، و پنجره های بزرگ اجازه ی ورود نور طبیعی را به اتاق داده است.


منبع:seemorgh.com