مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

ایده هایی برای تزئین دیوارهای تان



ایده برای تزیین دیوار, نحوه تزیین دیوار


تغییر رنگ و طرح دیوارهای خانه هم می‌تواند تغییری اساسی در آن ایجاد کند. البته رنگ‌ کردن کل دیوارها یا استفاده از کاغذ دیواری برای همه اتاق‌ها ممکن است هزینه زیادی داشته باشد و برای همین خیلی‌ها اصلا به فکرش نمی‌افتند، اما می‌توان فقط یکی از دیوارها را با استفاده از طرح و رنگی متفاوت پوشاند و مدلی جدید به خانه بخشید.

علاوه بر این، با استفاده از عکس‌ و قاب عکس هم می‌توان دیوارهای خانه را تزئین کرد. فقط باید بر اساس اندازه و رنگ دیوار، عکس‌ها و قاب‌های مناسب را انتخاب کنید. زمانی که تمام سطح دیوار با عکس پوشانده می‌شود، طرح جالبی ایجاد کرده و خانه‌تان را زیباتر می‌کند. علاوه بر قاب، بشقاب‌های زیبا هم می‌تواند دیوارتان را تزئین کند.

البته قفسه‌های دیواری یا طبقات هم می‌تواند در زیبایی بیشتر دیوارها اثر بگذارد ولی بعضی‌ها بدون توجه به اندازه و رنگ از این لوازم استفاده می‌کنند که فقط موجب به هم ریختگی بیشتر و بی‌نظمی می‌شود. در حالی که با یک طبقه‌بندی مناسب برای هر دیوار می‌توانید محیط را زیباتر از قبل کنید. این طبقه‌بندی هم نباید کار خیلی سختی باشد چون لازم نیست طبقه‌های گرانقیمت و جدیدی بخرید؛ بلکه می‌توانید برای این کار از تخته چوب‌هایی که به کارتان نمی‌آید استفاده کنید و پس از انتخاب رنگ مناسب آنها را به شیوه‌ای که می‌خواهید روی دیوار نصب کنید.


منبع : چهاردیواری جام جم


ویدیو مرتبط :
تزئین غذا - ایده های بسیار جالب تزئین غذا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده ای زیبا برای تزئین هدایای تان



بدون نیاز به خرید روبانی گران قیمت، از اضافه کاغذ کادو برای تزیین و جلوه دادن به کادو خود استفاده نمایید.

نحوه تزیین هدیه , آموزش تزیین هدیه
برای پاپیون جعبه‌ای به ابعاد 10x10x15 سانتی‌متر، 61 در 2.5 سانتی‌متر کاغذ کادو مورد نیاز است. درصورتی که کاغذ کادو به اندازه کافی بلند نیست، عرض نوارها را 2.5 سانتی‌متر در نظر بگیرید و آن‌ها را به طول‌های زیر برش بزنید :
دو نوار به طول 43 سانتی‌متر
دو نوار به طول 34 سانتی‌متر
دو نوار به طول 25 سانتی‌متر
دو نوار به طول 15سانتی‌متر
دو نوار به طول 7.5 سانتی‌متر

ابتدا هدیه را به صورت معمولی کادو کنید. قیچی و نوار چسب در دسترس داشته باشید.

نوارها را به ترتیب کنار هم قرار دهید. از بلندترین نوار شروع کنید. آن‌ها‌ را به شکل پاپیون درآورید. وسط هر پاپیون را نوارچسب بزنید. می‌توانید از نوارچسب دو رو نیز استفاده کنید.

از پاپیون‌های‌ بزرگ شروع کنید. پاپیون‌ را روی جعبه طوری بچسبانید که از کنار آویزان شود. پاپیون دیگر را به صورت به علاوه روی آن قرار دهید. به همین ترتیب نوارها را از بزرگ تا کوچک ضربدری روی هم بگذارید. دو نوار آخر را به شکل دو حلقه در وسط قرار دهید. کادو آماده است.

نحوه تزیین هدیه , آموزش تزیین هدیه

نحوه تزیین هدیه , آموزش تزیین هدیه
منبع : hamshahrionline.ir