مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

انتخاب لباس عروس خوب و متناسب با اندامتان



اگر اندامی ریز نقش ، بلند ، چاق ، کوتاه و یا درشت دارید حتما قبل از انتخاب لباس عروسیتان این مقاله را بخوانید.
امیدوارم بتوانید بعد از خواندن این مقاله درمدت زمان کمتری لباس عروس متناسب و شایسته اندام خود را برگزینید.

عروس های با قد بلند :
اگر قد و اندام شما شبیه نیکول کیدمن ، تیلور سوئیفت و لیو تایلر و ... می باشد بهتر است از لباس هایی که خطوط یا کارهای عمودی دارند و یقه های ایستاده و آستین بلند بپرهیزند .
لباس عروسی شبیه به عکس برای این افراد گزینه مناسبی می باشد.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس های با قد کوتاه :
هرگز نباید فکر کنید اگر قد کوتاهی دارید نمی توانید در شب عروسیتان جذاب باشید و بدرخشید.از انتخاب لباس عروس با دامن بزرگ پرهیز کنید چون این دامن ها شما را کوتاه تر جلوه می دهند . انتخاب دامن های ماکسی به شکل فون مناسب تر است. با داشتن شانه های ظریف و زنانه و کمری مناسب لباس عروس زیرانتخابی ایده آل برای عروس های کوتاهتر  می باشد.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس های با اندامی شبیه ساعت شنی:
افرادی که شانه های پهن و کمر باریکی دارند. عروس های با این شکل اندام بسیار خوش هیکل و حسادت برانگیز می باشند. افراد مشهوری چون اسکارلت جوهانسون ، کاترین زتا جونز و درو بریمور دارای اندامی به این شکل می باشند.
ما از سبک طراحی  لباس عروس این افراد الهام گرفتیم که لباس هایی با یقه دکلته و دامن بلند و دنباله دار  و تنگ تا قسمت بالای ران به شکل مدل ماهی برای این افراد مناسب ترین گزینه می باشد.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس های باریک اندام:
این افراد که از اندام مناسب و زیبا برخوردارهستند می توانند همه نوع سبک لباس را برای شب عروسیشان انتخاب کنند اما   بهتر است زیبایی های اندامشان درون لباس هم جلوه گر اندامشان باشد پس لباسی به شکل عکس زیر می تواند انتخاب بهتری باشد.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس های با شانه های پهن و کمر باریک :
اگر شما اندامی شبیه کیت ماس ، الکسا چانگ و یا سی ینا میلر دارید میتوانید  با یقه ای به شکل هفت بدون داشتن آستین و دامنی با برش ها و خط های کمی شلوع  اندامتان را به شکل جذابی در آورید .

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس با اندام گلابی شکل :
این سبک اندام به اندام کلاسیک بریتانیایی ها محسوب می شود افراد مشهوری چون هایدی رنج ، داوینا مک کال و لیلی آلن همگی دارای هیکل گلابی شکل هستند. با کمی بررسی ، افرادی که دارای باسن گرد و کمی قوس در کمر هستند می توانند انتخاب های عالی برای لباس عروسشان داشته باشند. لباس کاملا بلند با توجه به بالا تنه و خط کمر اندام شما را بسیار متعادل جلوه می دهد .

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس با پاهای باریک و کشیده :
اگر شما پاهای دلفریب و  باریک و بلندی شبیه به ویکتوریا بکهام دارید چرا باید آنها را زیر یک دامن بلند مخفی کنید !
میتوانید از مدل هایی که بتوانند زیبایی پاهایتان را نمایان کنند استفاده کنید. مانند مدل عکس زیر که با یک برش کوچک تا زانو و استفاده ازبرش های فانتزی زیبا شکوه و جلوه لباس عروستان را چندین برابر کنید.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس با اندام پر :
اگر شما اندام پری مانند کریستینا هندریکس یا روت جونز دارید ، لباسی مانند شکل زیر با یقه دکلته قلبی شکل و برش های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام شما بسیار مناسب می باشد.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس
عروس با اندام ورزشی :

اگر اندامی قوی و ورزشکاری شبیه به کامرون دیاز ، فرگی و یا ریحانا با لگنی اندازه و سینه هایی مناسب دارید شما می توانید با دامنی شبیه به پری دریایی و یقه ای که سینه شما را کاملا پر کند اعتماد به نفس و جذابیت بی نظیری پیدا کنید.

انتخاب لباس عروس, مدل لباس عروس

منبع : banktalar


ویدیو مرتبط :
انتخاب گوشواره متناسب با فرم صورت شما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چطور لباس عروس خود را انتخاب کنیم ؟



انتخاب لباس عروس , نحوه انتخاب لباس عروس
چطور لباس عروس خود را انتخاب کنیم ؟بر اساس چه معیاری ؟! طوریکه بعد‌ها که عکس خود را می‌بینید از ظاهر خود راضی باشید ...


چطور لباس عروس خود را انتخاب کنیم ؟بر اساس چه معیاری ؟! لباسی که مد نظر ما باشد ؟ لباسی که برای یک روز استثنایی انتخاب شده است و باعث هر چه زیبا‌تر شدن شما می‌شود .
و بعد‌ها که عکس خود را می‌بینید از ظاهر خود راضی باشید ...
 
ما توصیه‌های را به شما می‌دهیم :
این کار باید یک ماه قبل از روز عروسی و جشن‌تان شروع شود تا زمان کافی برای انتخابی شایسته را داشته باشید .
به سایت‌ها ‚ مجلات و سالن‌ها نگاهی بیندازید چون وقتی چندین لباس را مشاهده می‌کنید ‚ متوجه سلیقه خود می‌شوید و می‌فهمید که چه نوع لباسی مد است و شما بیشتر از چه نوع سبکی استقبال می‌کنید .
 
بعضی از افراد مایل هستند که لباس عروشان دوخته شود به این عروس خانم‌ها می‌گوییم که شما باید حداقل شش ماه قبل ‚ لباس خود را برای دوختن به خیاط بسپارید تا زمان کافی برای اماده شدنش داشته باشد و نگران خوب یا بد شدن لباستان  نباشید .
و لباستان دو هفته قبل از جشن آماده باشد و آن را چندین دفعه و در ساعات مختلفی از روز و حتی شب هنگام نیز بپوشید که اگر مشکلی دارد متوجه شوید و آن را اصلاح کنید.
 
افرادی که تمایل دارند لباسشان را آماده تهیه کنند نیز باید 2 ماه قبل از روز جشن خرید خود را انجام دهند .

انتخاب برای این افراد ساده‌تر و راحت‌تر می‌شود زیرا دیگر نگران خوب یا بد شدن لباسشان نیستند و ان را در یک روز خریداری می‌کنند . خیلی از خانم‌ها هستند که دو هفته مانده به روز جشن تازه به فکرلباس عروسشان می‌افتند این کار اشتباه است چون  با عجله لباسی را که دوست ندارید انتخاب می‌کنید زیرا دیگر زمانی برای جستجو ندارید .
 
مسلما همه خانم‌ها مانکن نیستند و استیل خوبی ندارند . باید لباسی را انتخاب کنند و بپوشند که زیبایی بیشتری به آنها بدهد .
 
شانه‌هایتان ‚ فرم شکم و باسن و حتی اگر قدی کوتاه دارید قد شما را بلند‌تر نشان دهد و یا برعکس . بعضی از خانم‌ها هستند که می‌خواهند لباسی متفاوت نسبت به بقیه داشته باشند و برای همین لباس‌های با رنگ‌های متفاوت را انتخاب می‌کنند مثلا قرمز ‚ سبز ... همه این رنگ‌ها زیبا هستند اما در همه جای دنیا عروس در جشن ازدواجش لباس سفید ‚ نباتی و یا مشتقاتی از رنگ سفید را می‌پوشد .
 
لباس و رنگی را انتخاب کنید که اگر ده سال دیگر عکس‌های روز عروسیتان را نگاه  کردید جیغ نزنید و از آن روز برای خود فاجعه ای نسازید . ما تغییر می‌کنیم ولی عکس‌های ما تغییر نمی کند .
 
درست است که این روز مهم‌تر ین روز زندگی برای هرکسی است بخصوص برای عروس خانم‌ها ولی این نکته را نیز بخاطر داشته باشید که برای شاهزاده شدن و زیباترین زن  دنیا بودن بجز لباس راههای دیگری هم وجود دارد و همسران خود را برای خرید یک لباس فوق العاده دچار مشکل نکنید .
 
نکاتی مهم و جالب:
حتما یک  یا دو خانم دیگر نیز شما را برای خرید لباس عروسی همراهی کنند  زیرا زنان نکات ریزتری در لباس را می‌بینند که همسر شما متوجه آنها نمی شود .
 
هنگام خرید لباس ‚ کفش‌هایی را که برای روز جشن‌تان در نظر دارید را نیز بپوشید و بعد لباس را خریداری نمائید . و همین طور با لباس خود بنشینید ‚ بلند شوید ‚ راه بروید ‚ دستان خود را بازو بسته کنید تا مطمئن شوید لباس در همه قسمت‌ها به شما می‌آید و در هیچ قسمتی احساس کشیدگی یا تنگی ندارید .  

منبع : seemorgh