مد


2 دقیقه پیش

مدل لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس    مدل لباس عروس دنباله دار   مدل جدید لباس عروس   مدل لباس عروس ایرانی   زیباترین مدل لباس عروس   عکس مدل لباس عروس   مدل لباس ...
2 دقیقه پیش

جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

نمونه هایی از شیک ترین مدل لباس مجلسی زنانه   شیک ترین لباس مجلسی   مدل لباس زنانه   لباس مجلسی بلند زنانه   لباس مجلسی مشکی بلند زنانه   ...

آشنایی با تیپ چرم، زیباترین تیپ زمستان



شاید خیلی از افراد فكر كنند، با لباس‌های زمستانی نمی توان خوش پوش بود ولی ما به شما ثابت می كنیم كه برخلاف این تصور، لباس‌های چرمی می‌توانند زیباترین و آراسته ترین لباس ها باشند.


پوشاک چرمی در هر فصلی از سال كاربرد دارد و پوشاكی است كه از الیاف و مصنوعات غیرطبیعی ساخته می شود. از دیگر خواص پوشاک چرمی می توان به قابلیت انعطاف بالا و كشش زیاد‌شان اشاره كرد كه از فاكتورهای بسیار مهم لباس های چرمی است. شاید خیلی از افراد فكر كنند، با لباس‌های زمستانی نمی توان خوش پوش بود ولی ما به شما ثابت می كنیم كه برخلاف این تصور، لباس‌های چرمی می توانند زیباترین و آراسته‌ترین لباس ها باشند.

 

مدل تیپ چرم زمستانی,ست زمستانی با چرم

داشتن یک كمربند مشكی ضروری است چون به راحتی می توانند با هر لباسی از آن استفاده كنند


داشتن یک كمربند مشكی برای خانم ها و آقایان ضروری است چون به راحتی می توانند با هر لباس  از آن استفاده كنند. پهنای این كمربند چندان زیاد نیست و سگک نقره‌ای نسبتا ساده‌ای نیز دارد که برای ساده پسندان انتخاب مناسبی است.

آشنایی با تیپ چرم,تیپ چرم زمستانی

نیم بوت یكی از واجب ترین چیزهایی است كه در روزهای سرد زمستان به كارتان می آید


نیم بوت یكی از واجب ترین چیزهایی است كه در روزهای سرد زمستان به كارتان می آید و از پاهایتان در برابر سوز و سرمای هوا مراقبت می كند. نیم‌بوت‌های چرمی با پشت شاین‌دار انتخاب بسیار مناسبی برای خانم هایی است كه دوست دارند شیک پوشی شان به چشم بیاید.

لباس چرم برای زمستان, ست لباس های چرم

این كفش چرم با هر رنگ شلوار فیت كاتی به راحتی هماهنگ می شود


اگر معمولا بوت‌های بلند می پوشید یا به این بوت‌ها عادت دارید، این كفش رسمی را از دست ندهید. این كفش چرم با هر رنگ شلوار فیت كاتی به راحتی هماهنگ می شود و می تواند برای زمان های خاص مناسب باشد.

تیپ چرم زمستانی,مدل تیپ چرم برای زمستان

این مدل كیف می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در محل كار باشد. چون بسیار ساده است


این مدل كیف می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در محل كار باشد. چون بسیار ساده است، در عین حال وسایل زیادی در آن جا می شود و با هر مدل و رنگ لباسی هماهنگ خواهد شد.

ست زمستانی با چرم, نحوه ست کردن لباس های چرم

این کیف به خصوص برای مناسبت های نیمه رسمی بهترین انتخاب است


دسته ها و کناره های این کیف طرح دار، آن را با هر استایلی جذاب می کند. این کیف به خصوص برای مناسبت های نیمه رسمی بهترین انتخاب است. یک کفش کلاسیک و با پاشنه که می‌تواند جلوه ای کاملا رسمی به این کیف ببخشد.

تیپ چرم زمستانی,مدل تیپ چرم زمستانی

این مدل كیف را بیشتر برای مناسبت‌های رسمی و خاص پیشنهاد می كنیم


این مدل كیف را بیشتر برای مناسبت‌های رسمی و خاص پیشنهاد می كنیم؛ به خصوص اگر كفشی از خانواده رنگ قرمز هم استفاده كنید؛ البته رنگش به گونه‌ای است كه به راحتی با لباس های مشكی هماهنگ می شود و به سادگی می توان آن را ست كرد.

ست لباس های چرم, تیپ چرم زمستانی

این كمربند به خوبی روی شلوار خودش را نشان می دهد و به خاطر جنس نرمش كمر را اذیت نمی كند


اگر به دنبال یک كمربند بادوام و زیبا هستید، این كمربند به خوبی روی شلوار خودش را نشان می دهد و جنس نرم آن نیز به هیچ وجه كمر را اذیت نمی كند.

اصول انتخاب لباس چرم,لباس چرم برای زمستان

یک چکمه خوش رنگ هم قابلیت استفاده با استایل اسپرت را دارد و هم رسمی


یک چکمه خوش رنگ مخصوص روزهای برفی و بارانی. بادوام و راحت؛ هم قابلیت استفاده با استایل اسپرت را دارد و هم رسمی.

تیپ چرم زمستانی,تیپ چرم زمستانی

این كفش چرم با رنگ خاصش طوری طراحی شده كه هم حالت كلاسیک و هم اسپرت دارد


این كفش چرم با رنگ خاصش طوری طراحی شده كه هم حالت كلاسیک دارد و هم باب سلیقه اسپرت پوشان است. برای همین ما آن را به تمامی خانم‌هایی كه سادگی، راحتی و كیفیت را در كنار هم می خواهند توصیه می كنیم.

مدل تیپ چرم برای زمستان,آشنایی با تیپ چرم

این کیف چرم هم با لباس‌های اسپرت و هم با لباس‌های رسمی هماهنگ می شود


اگر به دنبال كیفی می گردید كه بتوانید به راحتی وسایل و پوشه‌های خود را در آن جای دهید، اندازه این كیف كاملا مناسب است؛ به خصوص اگر ترجیح می دهید كیفی داشته ‌باشید كه هم با لباس‌های اسپرت و هم با لباس‌های رسمی هماهنگ شود.

منبع : مجله زندگی ایده آل - bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
شناسایی تیپ شخصیتی توسط امین القاسی زاده - تیپ یکم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


شاید خیلی از افراد فكر كنند، با لباس‌های زمستانی نمی‌توان خوش‌پوش بود ولی ما به شما ثابت می‌كنیم كه برخلاف این تصور، لباس‌های چرمی می‌توانند زیباترین و آراسته‌ترین لباس‌ها باشند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: پوشاك چرمی در هر فصلی از سال كاربرد دارد و پوشاكی است كه از الیاف و مصنوعات غیرطبیعی ساخته می‌شود. از دیگر خواص پوشاك چرمی می‌توان به قابلیت انعطاف بالا و كشش زیاد‌شان اشاره كرد كه از فاكتورهای بسیار مهم لباس‌های چرمی است.  شاید خیلی از افراد فكر كنند، با لباس‌های زمستانی نمی‌توان خوش‌پوش بود ولی ما به شما ثابت می‌كنیم كه برخلاف این تصور، لباس‌های چرمی می‌توانند زیباترین و آراسته‌ترین لباس‌ها باشند.

داشتن یك كمربند مشكی برای خانم ها و آقایان ضروری است چون به راحتی می‌توانند با هر لباسی از آن استفاده كنند. پهنای این كمربند چندان زیاد نیست و سگك نقره‌ای نسبتا ساده‌ای نیز دارد که برای ساده پسندان انتخاب مناسبی است.

همراه‌های بادوام زمستانی



نیم‌بوت یكی از واجب‌ترین چیزهایی است كه در روزهای سرد زمستان به كارتان می‌آید و از پاهای‌تان در برابر سوز و سرمای هوا مراقبت می‌كند. نیم‌بوت‌های چرمی «دری‌مد» با پشت شاین‌دار انتخاب بسیار مناسبی برای خانم‌هایی است كه دوست دارند شیك‌پوشی‌شان به چشم بیاید.

همراه‌های بادوام زمستانی



اگر معمولا بوت‌های بلند می‌پوشید یا به این بوت‌ها عادت دارید، این كفش رسمی را از دست ندهید. این كفش چرم با هر رنگ شلوار فیت‌كاتی به راحتی هماهنگ می‌شود و می‌تواند برای زمان‌های خاص مناسب باشد.

همراه‌های بادوام زمستانی



این مدل كیف می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در محل كار باشد. چون بسیار ساده است، در عین حال وسایل زیادی در آن جا می‌شود و با هرمدل و رنگ لباسی هماهنگ خواهد شد.

همراه‌های بادوام زمستانی



دسته ها و کناره های این کیف طرح دار درسا، آن را با هر استایلی جذاب می کند.این کیف به خصوص برای مناسبت های نیمه رسمی بهترین انتخاب است. یک کفش کلاسیک و با پاشنه که می‌تواند جلوه ای کاملا رسمی به این کیف ببخشد.

همراه‌های بادوام زمستانی



این مدل كیف را بیشتر برای مناسبت‌های رسمی و خاص پیشنهاد می‌كنیم؛ به‌خصوص اگر كفشی از خانواده رنگ قرمز هم استفاده كنید؛ البته رنگش به گونه‌ای است كه به‌راحتی با لباس‌های مشكی هماهنگ می‌شود و به‌سادگی می‌توان آن را ست كرد.

همراه‌های بادوام زمستانی



اگر به دنبال یك كمربند بادوام و زیبا هستید، این كمربند به خوبی روی شلوار خودش را نشان می‌دهد و جنس نرم آن نیز به هیچ‌وجه كمر را اذیت نمی‌كند.

همراه‌های بادوام زمستانی



یک چکمه خوش‌رنگ مخصوص روزهای برفی و بارانی. بادوام و راحت؛ هم قابلیت استفاده با استایل اسپرت را دارد و هم رسمی.

همراه‌های بادوام زمستانی



این كفش چرم با رنگ خاصش طوری طراحی شده كه هم حالت كلاسیك دارد و هم باب سلیقه اسپرت‌پوشان است. برای همین ما آن را به تمامی خانم‌هایی كه سادگی، راحتی و كیفیت را در كنار هم می‌خواهند توصیه می‌كنیم.

همراه‌های بادوام زمستانی



اگر به‌دنبال كیفی می‌گردید كه بتوانید به راحتی وسایل و پوشه‌های خود را در آن جای دهید، اندازه این كیف كاملا مناسب است؛ به‌خصوص اگر ترجیح می‌دهید كیفی داشته ‌باشید كه هم با لباس‌های اسپرت و هم با لباس‌های رسمی هماهنگ شود.

همراه‌های بادوام زمستانی