سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن


شخصیت بتمن یکی از محبوب ترین ها است، خیلی از پسر بچه های کوچک هستند که دلشان می خواهد بتمن باشند، دلشان می خواهد اتاقی داشته باشند که هر طرفش را که نگاه می کنند نشانه از بتمن ببینند، خب این مطلب برای آن ها است.




وب سایت چیدانه: همه ما در بچگی اسطوره ها و ابر قهرمان هایی داشتیم که سعی می کردیم مثل اون ها رفتار کنیم یا لباس بپوشیم حتی همیشه عروسک های اون ها رو می خریدیم و گوشه اتاق هامون می گذاشتیم و باهاشون بازی می کردیم و دنیایی که دلمون می خواست رو در افکارمون می ساختیم دنیایی که در اون همیشه با اسطوره ها و ابر قهرمان هامون که منبع الهام ما بودند هم بازی بودیم.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

در میان تمام ابر قهرمان ها و اسطوره ها شخصیت بتمن یکی از محبوب ترین ها است، خیلی از پسر بچه های کوچک هستند که دلشان می خواهد بتمن باشند، دلشان می خواهد اتاقی داشته باشند که هر طرفش را که نگاه می کنند نشانه از بتمن ببینند، خب این مطلب برای آن ها است، یا بهتر بگویم برای پدر مادر هایی است که می خواهند برای پسر کوچکشان اتاقی شبیه شهر گاتهام بسازند. این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


چیدمان زیبا برای نشیمن های مربع شکل آپارتمان های کوچک

ابعاد، مساحت و شکل فضای نشیمن هر خانه ای تاثیر بسیار زیادی در چیدمان مبلمان آن خواهد داشت. نشیمن های مربع شکل محدودیت هایی را برای انتخاب مبلمان و محل قرارگیری آنها ایجاد می کند. به دلیل نبودن دیوار کشیده ای در این نشیمن ها مشکلاتی برای تعریف فضای گفتگو و یا حتی تعیین مکان تلویزیون به وجود خواهد آمد.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

این موضوع زمانی تشدید خواهد شد که مساحت این مربع کمتر از حد معمول باشد. اگر نشمین خانه شما نیز چنین مشخصاتیی دارد نیازی نیست که نگران باشید چیدانه در این مطلب نکاتی را به شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید بهترین چیدمان برای فضای نشمین خانه را بیابید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


با این پرده شید های زیبا، دکوراسیون منزل تان را متحول کنید!

وقتی دکوراسیون داخلی منزل خود را از نظر می گذرانیم و می خواهیم رنگ و روی آن را نو کنیم، پرده ها همواره از گزینه هایی هستند که دست ما را برای انتخاب های متنوع باز می گذارند. سبک، پارچه، طرح و رنگ پرده ها آنقدر متنوع و وسیع هستند که ما را در انتخاب سردرگم می کنند.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

یکی از جذاب ترین سبک پرده ها، شید ها هستند که مطمئنم با آنها آشنایی دارید. شید ها از مصالح نرمی مانند کتان، پنبه، ابریشم و هر شکل قابل تصوری از الیاف مصنوعی و طبیعی تهیه می شوند. چیدانه در این مطلب نمونه هایی از پرده ی شید را برای شما گردآوری کرده تا انتخاب را برای شما اندکی آسان تر کند. امیدوارم از دیدن این نمونه ها لذت و بهره ببرید...

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


۱۰ ایده سرسره بازی در فضای داخلی منزل

 دکوراسیون داخلی خانه ها هم احتیاج به کمی عنصر هیجان دارد، وجود یک وسیله هیجان انگیز که شما را جذب دکوراسیون داخلی خانه تان کند و باعث شود تا کودکان تان از وقت گذراندن در فضای داخلی خانه لذت ببرند. حتی این عنصر یا وسیله هیجان انگیز می تواند کاربردهای دیگری مثل آسان تر کردن رفت و آمد بین دو طبقه را هم داشته باشد.

۱۰ ایده دکوراسیون داخلی برای دوستداران بتمن

اشتباه نکنید راجع به آسانسور ها صحبت نمی کنیم، درست است که اسانسورها رنج بالا رفتن از پله ها را کمتر می کنند اما مقصود ما سرسره ها هستند، بله درست شنیدید سرسره ها، چیدانه قبلا هم در مطلب هیجان تاب سواری در فضای داخلی خانه از این دست پیشنهادات هیجان انگیز را به شما ارائه داده بود. حالا هم در این مطلب می خواهیم ببینیم سرسره های داخل خانه چه شکلی هستند. پس با ما همراه باشید و این مطلب جذاب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید


ویدیو مرتبط :
ایده های ارزان برای دکوراسیون داخلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید!


استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند فضای داخلی منزل شما را منحصر به فرد تر جلوه دهد.





وب سایت چیدانه: استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند فضای داخلی منزل شما را منحصر به فرد تر جلوه دهد. چهره خانه شما زمانی متفاوت تر خواهد شد که شما جسارت استفاده از هنرهای کمتر شناخته شده را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان داشته باشید. این هنر ها می اتوانند یاد آور خاطرات خوب گذشته باشند و شما با نگاه کردن به این لوازم که با چنین هنری ساخته و تزیین شده اند  بازگشتی به اصالت هنرهای قدیمی داشته باشید.

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید

یکی از این هنرهایی که می شود از آن به نحوی زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه بهره برد هنر کوک زدن روی وسایل دکوری به وسیله کامواهای رنگی و زیبا است، حالا که کم کم به فصل های سرد سال نزدیک می شویم، ایده استفاده از چنین هنرهایی می تواند خوب و کاربردی باشد. اگر کنجکاو هسستید تا با این هنر و نحوه ساخت وسیله های دکوری این چنینی آشنا شوید حتما با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خانه کوچک دربند در زمین ۸۲ متری!

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید

عده زیادی از ما فکر می کنیم که اگر مساحت و متراژ خانه مان کوچک باشد نمی توانیم در آن احساس شادی و خوشبختی داشته باشیم. فکر می کنیم زیبایی فقط در خانه ای بزرگ و به اصطلاح دلباز معنا پیدا می کند. اما بهتر است بدانید که داشتن خانه ای کوچک اما زیبا امکان پذیر است. اگر خلاقانه بیاندیشیم و درست از همه امکانات فضا استفاده کنیم می توانیم در فضای کوچک خانه مان احساس خوشحالی و خوشبختی داشته باشیم. جهانگیر باقرلی و تی تی وکیلی در طراحی خانه کوچک دربند این موضوع را به خوبی ثابت کرده اند. همراه با چیدانه خانه کوچک دربند را ببینید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید

کوسن ها در مبلمان جایگاه ویژه ای دارند و در کنار جنبه ی راحتی، حسی که به فضا منتقل می کنند بسیار تأثیرگذار است. به همین دلیل علاوه بر انتخاب دقیق رنگ و طرح و شکل آنها، چیدمان کوسن ها نیز بسیار مهم است. یک راه حل جالب و کاربردی برای چیدمان کوسن ها، اجرای نسبت ۲-۲-۱ است که ایده ای ساده برای دست یابی به نتایجی تماشایی می باشد. به سادگی دو کوسن مربع شکل هم سایز و هم الگو را در نقاط انتهایی کاناپه ی خود قرار دهید، دو کوسن کوچک تر با الگوهایی متفاوت از قبلی ها را کنار آنها بگذارید و در آخر یک کوسن مستطیل شکل برای مرکز انتخاب کنید.

اندازه بندی پله پله و رنگ و الگوهای مختلف جذابیت بالایی ایجاد می کند. این شیوه ی آسان و ارزان به شما کمک می کند مبل تان زیباتر از همیشه در دکوراسیون منزل تان جلوه کند. چیدانه با ارائه ی نمونه هایی زیبا برای ترتیب چیدن کوسن ها روی مبل و کاناپه تان در کنار شما خواهد بود. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


هشتی ایرانی را به ورودی خانه های امروزی بیاورید

با این ۱۰ ایده کاموایی دکوراسیون منزلتان را کوک بزنید

اگر تا به حال گذرتان به خانه های قدیمی ایرانی افتاده باشد حتما می دانید که وقتی از در ورودی آنها داخل می شوید اولین جایی که تجربه می کنید فضایی بسته است که باید آن را پشت سر بگذارید و بعد به حیاط خانه برسید. به این بخش از خانه های ایرانی "هشتی" می گویند.

فضایی برای مهمانان غریبه که به داخل خانه راه داده نمی شدند اما به خانه دعوت شده بودند. هشتی فضای ورودی خانه ایرانی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. چیدانه قصد دارد در این مطلب به شما پیشنهاد دهد تا این ویژگی ها را بشناسید و به شکلی مدرن در طراحی فضای ورودی خانه های امروزی به کار بگیرید. برای اینکه خانه ای مدرن اما ایرانی داشته باشید با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...