سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!


برای غافلگیر کردن همکار عزیزتان هزار و یک راه وجود دارد؛ هزار و یکمی‌اش هم می‌شود اینکه برایش یک هدیه کوچک بخرید. اما این هدیه کوچک حساب و کتاب دارد. شما نمی‌توانید به همین راحتی راهی خرید شوید و اولین چیزی ‌را که به چشم‌تان خورد انتخاب کنید.


مجله زندگی ایده آل: برای غافلگیر کردن همکار عزیزتان هزار و یک راه وجود دارد؛ هزار و یکمی‌اش هم می‌شود اینکه برایش یک هدیه کوچک بخرید. اما این هدیه کوچک حساب و کتاب دارد. شما نمی‌توانید به همین راحتی راهی خرید شوید و اولین چیزی ‌را که به چشم‌تان خورد انتخاب کنید. این هدیه باید درست و حسابی با روحیات خانم‌ همکار و مهم‌تر از آن شرایط شغلی‌اش جور دربیاید، مثلا اینکه نمی‌توانید به همین راحتی‌ها برای دوست خیاط‌تان یک مانتو هدیه بخرید آن هم وقتی از حساسیت‌های او روی برش‌ها، ظرافت دوخت و ... آگاهید. تازه زمانی که همه این نکات را به همراه فهرست بلندبالای قواعدی که ما در این گزارش در اختیارتان قرار می‌دهیم هنگام خرید هدیه آن هم بدون کم و کاست لحاظ کردید، می‌توانید بگویید از پس غافلگیر کردن دوست‌تان به خوبی برآمدید و آن وقت است که می‌توانید به خودتان به‌عنوان یک همکار واقعی افتخار کنید!

برای دوست حساب‌دارتان

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

نوبت به غافلگیر کردن دوست‌‌ حساب‌دارتان رسیده، دوستی که اتفاقا برخلاف شغلش اصلا اهل حساب و کتاب نیست و تا دل‌تان بخواهد به‌روز است و طرفدار جریان مد؛ آن هم در زمینه پوشاک.شک نکنید که یک پیراهن خوش رنگ و لعاب گل‌گلی که اتفاقا این روزها بازارش درست و حسابی گرم است بهتر از هر انتخاب دیگری می‌تواند او را ذوق‌زده کند!

برای خانم معمار

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

همکارتان مهندس معماری است و اتفاقا عاشق کارش و سبک‌های عجیب و غریب معماری تاریخی به‌خصوص سبک باروک. اگر می‌خواهید او را درست و حسابی غافلگیر کنید، باید کمی بیشتر از حد انتظارتان سر کیسه را شل کنید چراکه هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک عینک‌ آفتابی که در طراحی‌اش از سبک باروک الهام گرفته شده او را سر ذوق بیاورد! عینکی که می‌بینید طراحی نسبتا تازه برندD&G و دقیقا همان چیزی است که شما لازم دارید.

برای خانم مهندس

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

همکار شما مهندس مکانیک است و اتفاقا تا دل‌تان بخواهد دقیق و حساس روی جزئیات. حق باشماست غافلگیر کردن او چندان کار ساده‌ای نیست! اما نگران نباشید یک ساعت با بند چرمی رنگی، درست مثل نمونه پیشنهادی ما تحت هر شرایطی او را سر ذوق می‌آورد، بخصوص که در انتخاب رنگ بند ساعت حواس‌تان به رنگ دلخواهش باشد!

برای خانم مدیر

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

همکار شما خانم مدیر است. خب مدیر بودن هم جدیت خاص خودش را می‌طلبد البته خودتان که بهتر می‌دانید در روابط دوستانه هیچ خبری از این همه جدیت نیست اما خب حتی در صمیمانه‌ترین روابط هم نمی‌توانید دقت او را زیر سوال ببرید! بهتر است برای غافل‌گیر کردن او به یک کیف پول جادار فكر کنید؛ یک کیف پول که به او اجازه بدهد با دقت خاص خودش همه محتویات کیفش را سرجای خودش بگذارد!

با همان جدیت!

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

خانم همکار شما استاد دانشگاه است و وقتی نوبت غافلگیر کردن او که اتفاقا خیلی هم جدی است می‌رسد، می‌توانید به کیف های شق‌و‌رق اما جادار مثل نمونه پیشنهادی ما فکر کنید . همانطور که می‌بینید این کیف همان جدیت مورد علاقه همکار شما را دارد ضمن اینکه به خاطر طراحی و ابعادش حتی در محیط کار هم به کارش می‌آید.

برای خانم نقاش

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

همکار عزیز شما یک خانم نقاش با روحیات ظریف خاص خودش است، برای غافلگیر کردن او باید بروید سراغ یک انتخاب لطیف مثلا یک شال با رنگ‌های روشن.یک شال درست مثل شال پیشنهادی ما که رنگ‌هایش هر کدام به تنهایی نشانی از آرامش دلنشین بهاری دارند! خیال‌تان راحت این شال با روحیات لطیف و شاعرانه همکار نقاش شما درست و حسابی جور در می‌آید.

کفش بهترین انتخاب است

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

وقتی قرار است همکارتان را که اتفاقا دستی در کار خیاطی دارد و خیلی هم ریز‌بین و ایرادگیر است غافلگیر کنید سخت‌ترین کار دنیا این است که برای او به فکر خرید لباس و مانتو بیفتید چون بدون شک ایرادی در آن پیدا می‌کند. در این شرایط بهترین کار این است که بروید سراغ خرید یک کفش تا خیال‌تان از بابت همه چیز راحت باشد. فقط کافی است سایز پایش را بدانی و رنگ مورد علاقه‌اش را !

برای خانم دکتر

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

برای غافلگیر کردن همکارتان که پزشک است و اتفاقا خانمی شاد و خوش‌برخورد، بهتر است به جای فکر کردن به هدیه‌هایی مثل مانتو و کیف و کفش به خرید یک بلوز با رنگ‌های شاد درست مثل روحیه خودش فکر کنید.

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

معمولا خانم‌های پزشک به خاطر پرستیژ کاری‌شان روی لباس‌هایی که در محیط کار می‌پوشند حساسند بنابراین بهتر است خودتان را به دردسر نیندازید و به جای رفتن سراغ مانتو و کیف و کفش به انتخاب یک بلوز مناسب مهمانی برای او فکر کنید.

شادترین رنگ ممکن!

یک هدیه اثربخش برای جلب توجه همکار!

همکار بودن با یک خانم ورزشکار که اتفاقا خودش هم مربی ورزش است از آن اتفاق‌های خوب دنیاست. اتفاقی که به شما انگیزه‌کافی برای ورزش کردن حتی در شلوغ‌ترین روز کاری را هم می‌دهد، وقتی هم نوبت به غافلگیری او می‌رسد انتخاب اصلا کار سختی نیست، فقط کافی است سایز پایش را بدانید و راهی خرید یک کتانی ورزشی شوید. در مورد انتخاب رنگ هم که خاطرتان از بابت سرزنده بودن روحیه همکارتان جمع است پس می‌توانید با خیال راحت شادترین رنگ ممکن را انتخاب کنید!


ویدیو مرتبط :
جلب توجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتكار جالب زنان شیلیایی برای جلب توجه



پس از پایان برنامه دولت شیلی برای ایجاد مشاغل برای قربانیان زلزله ماه فوریه، سی و سه زن شیلیایی خودشان را در داخل معدن حبس كردند.

 

این زنان با الهام از 33 معدنچی گیر افتاده در معدن زغال سنگ در 500 كیلومتری سن دیه گو، دست به این اقدام زدند.

سخنگوی این زنان می گوید: "ما برای اینكه دولت ما را به حساب آورد، هر كاری انجام دادیم، اما آنها به ما گوش نكردند."

خبر نجات 33 معدنچی گیر افتاده در اعماق زمین تیتر نخست اخبار جهان بود.

این زنان بخشی از نیروهای امدادی بوده اند كه برای 1200 نفر از كسانی كه كه به دلیل زلزله مخرب فوریه آسیب دیده بودند، تولید شغل می كردند.

این پروژه توسط شركتی اداره می شود كه فعالیت های آن شامل پاكسازی آوار و بازسازی مناطق زلزله زده ای است كه قدرت آن 8.8 ریشتر بود.

این پروژه در چهارم نوامبر به پایان رسید و حدود هشت هزار نفر بیكار شدند.

معترضان می خواهند این پروژه ادامه داشته باشد و مشمول بودجه سال 2011 میلادی هم بشود كه در حال حاضر در كنگره این كشور مورد بحث و بررسی است.

این گروه 33 نفره 500 متر داخل معدن رفته اند و در عین حال نزدیك به 100 نفر از معترضان جلوی ورودی معدن تجمع كرده اند.

بریژیت لارا سخنگوی این معترضان به رسانه های شیلی گفت :"دولت ما را مجبور كرد كه از زور استفاده كنیم."

این معدن در شهر لوتا مركزی توریستی برای سالهای متمادی بوده است.

مقامات گردشگری به خبرگزاری اسپانیا گفتند كه "زنان معترض اعتراض را با صلح به پابان برسانند،" تا آسیبی به این سایت تاریخی نرسد.

33 معدنچی كه در پنجم اوت در شمال شیلی مدفون شده بودند، پس از دو ماه در حالی نجات پیدا كردند كه به صورت زنده برنامه نجات آنها از تلویزیون ها پخش می شد.../عصر ایران