سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

یک رخت آویز کاملا متفاوت و دخترونه


می‌خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه می‌توانید از یک در کهنه چوبی وسیله دکوری منحصر به فرد بسازید! وسیله‌ای که نه تنها جلوه‌ای متفاوت به اتاق شما می‌دهد بلکه به زیورآلات و لباس‌های‌تان نیز حسابی نظم می‌دهد.



مجله زندگی ایده آل: می‌خواهیم به شما یاد دهیم که چگونه می‌توانید از یک در کهنه چوبی وسیله دکوری منحصر به فرد بسازید؛ وسیله‌ای که نه تنها جلوه‌ای متفاوت به اتاق شما می‌دهد بلکه به زیورآلات و لباس‌های‌تان نیز حسابی نظم می‌دهد. البته باید کمی حوصله به خرج دهید و در انتخاب گل میخ‌ها، سلیقه‌تان را فراموش نکنید.



1. بعد از انتخاب «در» مورد نظرتان با دریل تعدادی سوراخ برای دستگیره‌ها یا گل‌میخ‌های مورد نظرتان ایجاد کنید؛ بعد خرده چوب‌ها و پوسته‌ پوسته‌های اطراف هر سوراخ را به خوبی پاک کنید؛ در نهایت «در» را با آب و صابون حسابی شست‌وشو دهید.

2. بعد از خشک شدن در، نوبت رنگ کردن است  پس باید چوب را آماده کنید. یادتان باشد سطح چوب قبل از رنگ‌آمیزی باید خشک، عاری از گرد و خاک، گرد سنباده و چربی باشد و در صورت وجود رنگ، باید سطح را به وسیله سنباده از وجود رنگ پاک کرده و بعد رنگ مورد نظرتان را روی آن بزنید (حتما جهت حرکت سنباده روی چوب باید در راستای الیاف چوب باشد).

3. رنگ را می‌توانید با انواع وسایل (قلم‌مو، پارچه پرزدار و...) بزنید. حواس‌تان باشد که این قسمت مهم‌ترین بخش کار است، زیرا مثلا نباید به یک قسمت آنقدر رنگ بزنید که شره کند و در قسمتی کمتر رنگ بزنیم که زیر رنگ دیده شود. معمولا رنگ را در 2 نوبت (2 دست) به قطعه چوب می‌زنند. دست اول برای رنگ‌آمیزی کلی کار و دست دوم نیز که به کل کار زده می‌شود تا کاستی‌های رنگ را در قسمت‌های مختلف برطرف ‌کند. (بهترین حالت ممکن برای دست دوم رنگ شرایطی است که از اعمال دست اول رنگ یک شب گذشته باشد. اما در محیط‌هایی که تهویه مطبوع دارند و جریان هوا اطراف چوب وجود دارد می‌توان دست دوم رنگ را پس از حدود ۱۲ ساعت روی سطح چوب اعمال کرد).

4. برای نرم و لطیف شدن سطح چوب می‌توانید از سنباده استفاده کنید یعنی  با سنباده شماره بسیار بالا مثل ۲۵۰۰ درجهت الیاف چوب و به صورت حرکت رفت و برگشت بدون فشار روی سطح پولیش کنید. در صورت عدم دسترسی به سنباده می‌توان با پارچه هایی که دارای بافت محکمی هستند و کرک پس نمی دهند (مثل پارچه‌های کتان سفت) عمل پولیش را انجام دهید.

5. بعد از آنکه رنگ کاملا خشک شد، گل‌میخ‌ها و دستگیره‌های مورد نظرتان را در محل‌های مربوط بگذارید.

6. حالا شما یک دکور زیبا برای آویران کردن زیورآلات، روسری و شال  و لباس‌های‌تان دارید.


ویدیو مرتبط :
رخت آویز واندرهنگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تینک پد T۴۳۱s با طراحی کاملا متفاوت از لنوو



سخت افزار - کمپانی لنوو با نمایش T431s نشان داد سری T را کاملا متفاوت از قبل طراحی کرده است.

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

این تغییر را از آنجایی می توانید کاملا حس کنید که بدانید این مدل، ظریفترین و نازک ترین تینک پد از سری T  است که شاخته شده است.
همچنین بسیار سبک نیز طراحی شده است. کیبورد backlit داشته و در نور کم درخشان می شود، ترک پد آن نیز 5 پوینت بوده و نمایشگر 14اینچی گلسی یا شیشه ای دارد.
پیکسل نمایشگر 1600 در 900 تعریف شده است. اما پردازنده آن نسل سوم کور آی سون Core i7 بوده و به صورت از پیش تعریف شده روی آن ویندوز 7 نصب است و اگر قبل از خرید سفارش دهید می توانید ویندوز 8 روی آن داشته باشید.
گرافیک آن اینتل اچ دی با برنامه دالبی v4 است که باعث ارتقاء صوت و ویدئو می شود.
با وجود Lenovo RapidBoot 2.0 بوت شدن سیستم 40 درصد سریعتر از قبل شده است. وجود اثر انگشت برای امنیت بالاتر(با پسورد سخت افزاری) و نیز یو اس بی نسخه سه، این لپ تاپ را در حد و اندازه بیزینس می رساند.
همچنین وجود فناوری WWAN/ Lenovo mobile access باعث می شود بدون اینکه لپ تاپ را روشن کنید، از سیستم بعنوان هات اسپات استفاده کرده و به صورت بی سیم به سایر کامپیوترها اجازه وصل شدن را به اینترنت و شبکه بی سیم بدهید.
دوربین لپ تاپ 720 بوده و ردیابی چهره را نیز در خود جای داده است. برنامه اجرای میتینگ برای کنفرانس ها روی ان نصب شده که برای کاربران بیزینس ایده آل است.
منبع: اسلش گی یر - khabaronline.ir