سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

یک دو جین راحتی و زیبایی!


در این صفحه‌ها قصد داریم شما را بیشتر با این پارچه و موارد استفاده از آن آشنا كنیم. می‌توانید به پیشنهادهای ما فكر كنید. مطمئن باشید این جنس پارچه را همیشه می‌توانید استفاده كنید.


برای اغلب جوان‌ها جین نماد یك لباس راحت و در عین حال كلاسیك است، لباسی كه با آن هم می‌توانند كار و تحصیل روزانه را پشت سر بگذارند و هم از پس مهمانی‌های خودمانی بربیایند. این لباس جزو لاینفك كمد لباس‌های اغلب جوانان است. زمانی بود كه جین تنهادر شلوارها محدود می‌شد اما بعد از این‌كه استحكام و دوام به آن به اثبات رسید شركت‌های مختلف تولید‌كننده شلوار جین به این نتیجه رسیدند این پارچه همه جا پوش را به اشكال مختلف در پوشش افراد قرار دهند؛ این پوشش شامل كت، مانتو، كیف و حتی كفش بود. در این صفحه‌ها قصد داریم شما را بیشتر با این پارچه و موارد استفاده از آن آشنا كنیم. می‌توانید به پیشنهادهای ما فكر كنید. مطمئن باشید این جنس پارچه را همیشه می‌توانید استفاده كنید.




ویدیو مرتبط :
ویدیو زیبایی از جین کازاما(میکس خودمه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی زیبایی را به راحتی می شکنیم


بسیاری از مزارع شهرستان خوی زیر کاشت گل آفتابگردان است و از آنجا که این شهرستان یکی از مهمترین تولید کنندگان تخمهٔ گل آفتابگردان در سراسر کشور به شمار می آید، تخمهٔ گل آفتابگردان آن دارای کیفیت بالایی می باشد.

بسیاری از مزارع شهرستان خوی زیر کاشت گل آفتابگردان است و از آنجا که این شهرستان یکی از مهمترین تولید کنندگان تخمهٔ گل آفتابگردان در سراسر کشور به شمار می آید، تخمهٔ گل آفتابگردان آن دارای کیفیت بالایی می باشد.

شهرستان خوی یکی از ۱۴ شهرستان استان آذربایجان غربی است که با وسعتی بالغ بر ۵۵۴۸ کیلومتر مربع در شمال غربی‌ترین نقطهٔ ایران و آذربایجان و در مرز کشور ترکیه واقع شده است. فاصله آن از تهران ۷۸۰ و از تبریز ۱۶۵ کیلومتر بوده و جاده ترانزیتی ایران- اروپا از ۳۰ کیلومتری آن عبور می‌کند. جمعیت شهرستان خوی نزدیک به نیم میلیون نفر است و مردم آن در مركز شهرستان به زبانهای ترکی آذربایجانی و در برخی روستاهای مرزی آن به كردی كورمانجی تکلم می‌کنند. آب و هوای خوی کوهستانی است و هر ساله زمستان‌هایی سخت سرد و برفی، بهارانی عطرناک، تابستان‌هایی ملایم و گاه معطوف به گرمی و پاییزهایی رنگارنگ و هزار رنگ چهره‌ای چهار فصل به منطقه می‌بخشند ... تصاویر زیر گوشه هایی از برداشت آفتابگردان در مزارع کشاورزی شهرستان خوی را نشان می دهد.