سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

یادگارهایی با بوی عید


عیدی می‌تواند رنگ پول نداشته باشد، عیدی می‌تواند هدیه‌‌ای باشد كه همیشه از شما به یادگار بماند، با چنین نگاهی، عیدی دیگر سن و سال نمی‌شناسد، می‌توانید به پدر و مادر خودتان هم هدیه‌ای بدهید تا به آنها نشان دهید چقدر دوست‌شان دارید. عیدی خریدن كار سختی نیست، با پیشنهادهای ما خرید آسان‌تری خواهید داشت. حدود قیمت هر كالا برای راحتی بیشتر شما آمده است

آقــایــان ---- MEN

همان‌قدر كه دختر بچه‌ها دوست دارند وارد دنیای بزرگ‌ترها شوند، پسربچه‌‌ها هم همین حس را دارند. هدیه‌ گرفتن یك ساعت می‌تواند به معنی كسب اجازه برای وارد شدن به دنیای آدم بزرگ‌هاست ولی نباید هزینه زیادی صرف چنین ساعتی بكنید چون هنوز بازی ارجحیت دارد و هر ساعتی به سرعت نابود می‌شود.

دكمه سردست براساس طرح روی آن برای مردان از جوان تا پیر مناسب است ولی چون سال‌های اخیر استفاده از دكمه سردست بیشتر باب شده، شاید پدر شما به فكر خرید آن نیفتاده باشد، شما می‌توانید از این فرصت استفاده كرده و دكمه سردست زیبایی به او هدیه بدهید.

 یك كیف پول كه فضای كافی برای قراردادن كارت‌های شناسایی، كارت بانك و... داشته باشد، هدیه هوشمندانه‌ای به یك آقاست. هنگام خرید كیف پول بعد از كیفیت چرم آن، به جادار‌بودن آن دقت كنید.

 خرید عینك برای آقایان به سختی خانم‌ها نیست و به راحتی می‌توانید با خرید عینك، همسر یا برادرتان را شگفت‌زده كنید. برای خرید كافی است فرم كلی صورت همسر یا برادرتان را به فروشنده بگویید.

 مثل شال و روسری برای خانم‌ها، كمربند برای آقایان وسیله پركاربردی است كه از داشتن مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آن خوشحال می‌شوند.

برای جوان‌ها، هیچ‌چیز به اندازه ورزش جذاب نیست، بخش زیادی از دنیای پسرهای نوجوان را فكر ورزش گرفته و شما می‌توانید چیزی از این دنیا مثل یك كلاه به او هدیه بدهید.

 پسران نوجوان به ساعت علاقه خاصی دارند و البته دوست دارند در دنیای اسپرت و راحت خودشان باقی بمانند، به همین دلیل یك ساعت اسپرت بهترین انتخاب برای آنهاست.


بانـــوان ---- WOMEN


دختربچه‌ها هم دوست دارند مثل مامان و خواهر بزرگ‌ترشان زیورآلات به‌خودشان آویزان كنند ولی بهتر است نقش و نگار عروسكی داشته باشد تا به سن و سال‌شان بخورد.

مطمئن باشید  برای دختران جوان، هیچ‌چیز جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از یك هدیه غافلگیركننده نیست، لازم نیست بودجه خاصی اختصاص بدهید و سراغ گردنبندهای طلا بروید، این روزها دختران جوان، نقره و استیل را بیشتر دوست دارند.

كیفی كه كاربرد روزانه دارد، با توجه به شغل و نیازمندی‌های هر خانم متفاوت است و بهتر است شخصا این خرید را انجام بدهد، در مقابل شما می‌توانید یك كیف مهمانی منحصر به فرد  و با وقار به او هدیه بدهید.

 شال و روسری، پوششی است كه برای خانم‌ها كاربرد دارد. هرچه روسری‌های متنوع‌تری داشته باشند، بهتر است. هیچ‌وقت كمد خانم‌ها از داشتن چنین چیزی بی‌نیاز نمی‌شود، با خوش‌سلیقگی می‌توانید در تنوع‌بخشیدن به كمد شال و روسری‌های‌شان كمك كنید.

 برعكس پسربچه‌ها كه به جز وسایل بازی به چیزدیگری فكر نمی‌كنند، دخترها با ورود به مدرسه نگران ظاهر خودشان هستند. از نظر آنها كیف یكی از این ابزار هاست. چنین هدیه‌ای با حال و هوای دختران سال‌های اول دبستان هماهنگی دارد و از ‌گرفتن آن هیجان‌زده می‌شوند.

سنجاق سینه معمولا از هدایایی است كه خانم‌های مسن آنها را می‌پسندند. این برازندگی را به مادر خودتان هدیه كنید.


ویدیو مرتبط :
بوی عید میاد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجاره مسکن بوی شب عید گرفت+جدول



اجاره مسکن بوی شب عید گرفت

 چند روزی است که اغلب بنگاهداران مسکن در مناطق مختلف تهران خبر از بازگشت رونق البته به میزان ضعیف به بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی می‌دهند.معمولا یک یا دو ماه باقی مانده به سال جدید ، بازار اجاره واحدهای مسکونی با مراجعه عده‌ای از متقاضیان رو به رو می‌شود.

برخی از بنگاهداران مسکن با افزودن به این مطلب عنوان می‌کنند: در اواخر نیمه دوم هر سال بازار اجاره بطور خیلی جزئی از رکود خارج می‌شود، چراکه عده‌ای از مستاجران ترجیح می‌دهند به منظور آماده شدن برای سال جدید یکباره خانه تکانی و جا به جا شوند.

یکی از مشاوران املاک فعال در خیابان آیت اله کاشانی به «دنیای اقتصاد» گفت: اگر بطور کلی بخواهیم وضعیت بازار اجاره مسکن را در این روزها توصیف کنیم باید اظهار کرد که بازار راکد است، اما اگر بخواهیم ریزبین شویم و اوضاع و احوال بازار را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که طی چند روز گذشته میزان رفت و آمدها از سوی متقاضیان بیشتر شده است.وی در ادامه تاکید کرد: اما همچنان نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره با شروع حضور روز افزون متقاضیان ثابت باقی مانده است.

علاوه براین یکی از دلالان بازار مسکن در حوالی میدان سپاه در پاسخ به این پرسش که «با توجه به 2 ماه باقی مانده به شب عید بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی این روزها چطور سپری می‌شود؟» تصریح کرد: یک هفته‌ای می‌شود که بازار اجاره مسکن نسبت به چند ماه گذشته از حال و روز بهتری برخوردار شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته این اتفاق هر ساله در بازار مسکن رخ می‌دهد. همچنین این بنگاهدار تاکید کرد: به دلیل اینکه بازار اجاره به تازگی با حضور متقاضیان مواجه شده است، نرخ‌های اجاره بها همچنان همان نرخ‌های قبلی است، اما پیش‌بینی می‌شود اگر حضور مستاجران در بازار اجاره پررنگ باشد، احتمال دارد نرخ‌های اجاره دچار نوسان شود./دنیای اقتصاد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب