سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

یادداشت​های یک زن خانه دار


شاید شما یک کدبانوی تمام عیار باشید اما این را بدانید که همیشه چیزهایی برای یادگرفتن وجود دارد. پس اگر فکر می‌کنید همه چیز را درباره خانه‌داری می‌دانید کمی تأمل کنید و به صفحات ما سری بزنید تا متوجه شوید همواره نکات ریزی وجود دارد که شما از آنها بی‌خبر هستید.

پاک کردن قطرات شمع با اتو

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که قطره‌های شمع روی فرش نازنین‌تان بچکد و هیچ راهی برای پاک کردن آن پیدا نکنید! نگران نباشید. شما با یک راه حل ساده می‌توانید قطره شمع را از فرش جدا کنید. یک کاغذ خشک کن و یا یک تکه کاغذ که می‌تواند از همان پاکت‌هایی باشد که معمولا میوه‌فروشی‌ها در اختیار دارند روی نقطه‌ای که قطرات شمع آنجا ریخته شده بگذارید. بعد یک اتوی داغ را روی کاغذ مورد نظر قرار بدهید. پس از چند دقیقه شمع به کاغذ می‌چسبد و به راحتی از فرش جدا می‌شود.





ویدیو مرتبط :
زن خانه دار ورزشکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یادداشت های یک زن خانه دار


از شستن بشقاب به بهترین شکل ممکن تا از بین بردن بوهای نامطبوع، همه و همه تجربیات خانم‌های خانه‌داری است که درست مثل شما می‌خواهند یک کدبانوی تمام عیار باشند. پس این تجربیات را جدی بگیرید.





بشقاب‌های تمیزتر!

قطعا از نظر شما شستشوی بشقاب یکی از ساده‌ترین کارهای خانه‌داری است، اما اگر می‌خواهید بشقاب‌هایتان تمیزتر شوند، فقط کافی است چند قاشق غذاخوری سرکه داخل آب ریخته و بشقاب‌ها را درون آنها بگذارید. سرکه بشقاب‌هایتان را شفاف‌‌تر می‌کند و چربی‌هایی را که با شستشوی معمولی از بین نرفته‌اند، کاملا محو خواهد کرد.





چطور صندلی‌های چرمی را تمیز کنیم؟

محلول آب نیم‌گرم و صابون، بهترین وسیله برای تمیزکردن صندلی‌های چرمی است. آب صابون را با پارچه نرمی به آرامی روی چرم بمالید. مواظب باشید لکه‌های آب صابون روی چرم باقی نماند. با یک پارچه تمیز که داخل آب نیم‌گرم خیس کرده‌اید، اثر آب صابون را از بین برده و بعد با پارچه نرم دیگری (که بهتر است کتان باشد) آن را خشک کنید. برای این‌که چرم شما بادوام‌تر باشد، بهتر است کمی پودر بچه روی آن بپاشید و بعد با یک تکه پارچه نرم آن را به همه قسمت‌های چرم بمالید.





فرار از بوی نامطبوع!

برای رفع بوی نامطبوع از ظروف دردار و پلاستیکی، یک تکه روزنامه مچاله شده (که باید روزنامه سیاه‌و‌‌سفید باشد، نه رنگی) را داخل ظرف قرار داده ، در آن را محکم ببندید و بگذارید تمام شب راهمان‌طور باقی بماند. بوهای نامطبوع خیلی راحت از بین می‌رود.



باز هم معجزه سرکه!

خیلی پیش می‌آید که کفش‌های با سطح جیر با لکه‌های چربی از شکل بیفتد. اگر این اتفاق برای کفش جیر شما هم افتاده، نگران نباشید. چون اینجا باز هم سرکه است که کار را درست می‌کند. کمی سرکه را به وسیله یک مسواک آرام آرام روی لکه بمالید. بعد خواهید دید که لکه خیلی راحت از بین می‌رود.