سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

گلدان های جالب و تزئینات بهاری باغچه


گیاهان باعث آرامش انسان می شوند و طروات بخش زندگی هستند. حال اگر برای نگهداری از آن ها خلاقیت داشته باشید می توانید لذتی وصف ناشدنی از همزیستی با گیاهان داشته باشید. در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا خلاقیت تان شکوفا شود.

 
 
 
 
  صبح بخیر: 

1. نردبانی از گل

اگر نردبان کوچکی دارید و گوشه ای افتاده است، از آن استفاده مفید نموده و گلدان هایتان را روی آن نصب کنید. این نردبان به حیاط، پاسیو و گلخانه شما زیبایی خاص می بخشد و دکور جالبی برای بهار است.




2. داربست تزئینی

اغلب داربست های معمولی چوبی هستند و طرح خاصی ندارند، ولی این داربست کندویی از جنس فلز است و برای گیاهان رونده گزینه خوبی محسوب می شود و به دیوار جلوه خاصی می دهد.




3. گلدان های شیشه ای معلق

گلدان ها یا لیوان های شیشه ای رنگی را با این طرح جالب برای قرار دادن گل های بهاری در منزل یا حیاط استفاده کنید.




4. دوچرخه ساکن

طرح دوچرخه اخیراً بسیار محبوب شده و سایزهای مختلف آن برای تزئین منزل و باغچه بکار می رود. گل ها و گلدان های خود را با این دوچرخه فلزی ترکیب کنید و باغچه خود را نونوار کنید.




5. گلدان آینه ای دیواری

این گلدان آینه ای شیک را در راهروی منزل نصب کنید و در شروع بهار و زنده شدن طبیعت، به منزلتان روح تازه ای بدمید.




6. ماهی دهان گشاد

این ماهی در واقع هم گلدان است و هم مجسمه. جنس آن از فلز بازیافتی است و نقطه کانونی منظره باغچه یا بالکن محسوب می شود.




7. کفش کاکتوس ها

اگر به بازار گل بروید قطعاً می توانید انواع و اقسام گلدان های سرامیکی و مبتکرانه ای بیابید. این کفش سرامیکی هم با ابتکار و خلاقیت بکار رفته و جای گلدان کاکتوس ها را گرفته است.




8. لوستر گیاهان

بطری های پلاستیکی اغلب برای پروژه های مختلفی بکار می روند و از این بطری های استفاده های خلاقانه بسیاری شده است. یکی دیگر از کاربردهای آنها می تواند این آویز گلدانی باشد. داخل آن شمع هم می توان گذاشت.




9. تابلوی جاندار

این تابلو در واقع یک داربست شیک دیواری برای گیاهان باغچه است. جنس آن از استیل است و روی آن رنگ ضدآب خورده است.




10. دخترک گلفروش

این مجسمه دوست داشتنی در عین حال که به باغچه شما رنگ و جلوه جالبی می دهد، دو عدد گلدان معلق هم دارد که می توانید گل های رنگارنگی داخل آنها بکارید تا برای بهار دربیایند.




11. داربست مدرن

این داربست را می توانید برای بوته های رز و گیاهان زیبای باغچه خود درست کنید. جنس آن از فولاد ضدزنگ است و با دست جوشکاری شده است. فرم آنقدر ظریف و جالب است که برای خودش جلوه تزئینی دارد.



12. بانوی گل بسر

اگر مجسمه هایی دارید که می خواهید در خانه تکانی امسال دور بیندازید، قبل از این کار نگاهی موشکافانه به آن بیندازید و ببینید که آیا کاربرد دیگری می تواند برایتان داشته باشد یا خیر. برای مثال این مجسمه به عنوان گلدانی برای گیاهان کوچک و شاخه آویزان استفاده شده است.



13. حباب های معلق

این باغچه های معلق، محیط های گیاهی و اکوسیستم های خودشان را دارند. این حباب ها و گلدان های شیشه ای نیز اخیراً متداول شده اند و برای کاشتن کاکتوس نیز مناسبند. حتی از حباب های لامپ های سوخته نیز می توان به عنوان گلدان استفاده کرد.


ویدیو مرتبط :
‫آموزش کاشت و تکثیر نعناع در گلدان و باغچه - How To Grow Mint In Pot‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلدان های جالب و زیبا



در این تصاویر لامپ “GreenLantern” نشان داده شده که توسط nudelab ساخته شده اند و ترکیبی خلاقانه از لامپ LED و گلدان می باشد. این لامپ ها در انتها یک گلدان دارند و بر روی آن یک دسته قرار دارد که درون آن از لامپ های LED استفاده شده است. لامپ های کم انرژی گرما و نور را از طریق فرآیند فتوسنتز گیاه درون آن منتشر می کنند. و این در حقیقت نوعی رابطه ی مستقیم بین گیاه و میزبان آن می باشد.

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

 

مدل گلدان,گلدان های جالب با لامپ led

 

منبع : shadine