سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

گران قیمت ترین برندهای دنیای مد و پوشاک


در دنیای مد و پوشاک برندهای مختلفی وجود دارند که در این میان برخی از آنها همیشه سعی می کنند فاصله قابل ملاحظه ای با سایر رقبای خود داشته باشند . آنها این فاصله رو با قیمت ، کیفیت ، مشتریان ، خاص ، اسلوب و طراحی ویا استاندارد بوجود می آورند .

در دنیای مد و پوشاک برندهای مختلفی وجود دارند که در این میان برخی از آنها همیشه سعی می کنند فاصله قابل ملاحظه ای با سایر رقبای خود داشته باشند . آنها این فاصله رو با قیمت ، کیفیت ، مشتریان ، خاص ، اسلوب و طراحی ویا استاندارد بوجود می آورند . در اینجا 10 برندی که به لحاظ قیمت در سال 2011 صدرنشین این جدول بوده اند را به شما عرضه می کنیم .
 
 
10. هرمس Hermes


ویدیو مرتبط :
پوشاک گران قیمت در تهران!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارثیه گران‌قیمت برای گربه‌های خوش‌شانس



زن ثروتمند آمریكایی، اموال گران‌قیمتش را برای گربه‌هایش به ارث گذاشت.به گزارش روزنامه الریاض ، این زن ۷۷ ساله چون نگران حیوانات اهلی خود بود، خانه‌ای را كه در آن زندگی می‌كرد به همراه ۳۰۰ هزار دلار وجه نقد، برای گربه‌هایش به ارث گذاشت.

 

گربه ثروتمند

 

وكیلی كه مسوول نگهداری ۴ گربه این زن در خانه او شده، دراین باره گفت: خیلی سعی كردم او را قانع كنم تا چنین پول زیادی را برای گربه‌هایش اختصاص ندهد اما او نپذیرفت.