سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

گران‌ترین چشم‌های دنیا


این عینك‌ها عنوان محبوب‌ترین‌های فصل را هم از آن خود كرده‌اند، چون مردان زیادی آنها را خریده‌اند




تكثیر خلبان‌ها

پرفروش‌ترین عینك آفتابی دو فصل اخیر در دنیا، عینك آفتابی مارك تام فورد بوده كه به چارلز هم معروف است. مدل این عینك آفتابی، مدل خلبانی است و در 3 رنگ‌بندی وارد بازار شده است. این عینك فوق‌العاده ظریف است و طراحی خارق‌العاده‌ای دارد. این عینك صددرصد نسبت به اشعه ماوراء بنفش ایمن است.





 ورزشی همه كاره

 در مقام دوم پرفروش‌های عینك آفتابی مردانه، عینك مارك Arnette است. این عینك در رده ورزشی‌ها به حساب می‌آید و یكی از دلایل پرفروش شدنش هم قیمت مناسبش بوده. در ضمن در برابر اشعه‌های خطرناك ایمن است. لنز ضدضربه و قاب زیبا، از دیگر ویژگی‌های این عینك است.





 سادگی حرف اول را می‌زند

اسم «پرادا» كه می‌آید خیلی‌ها انتظار دیدن طرح‌های غریبی دارند اما در این نمونه می‌بینیم كه رتبه سوم پرفروش‌های دنیا در دنیای عینك آفتابی‌های مردانه از آن پراداست؛ آن هم با یك طراحی ساده و بسیار زیبا. در این عینك، خبری از ظاهرهای زرق و برق‌دار پرادایی نیست. همین سادگی احتمالا باعث پرفروش شدنش شده است.





 خداحافظ اثر انگشت

چهارمین عینك پرفروش، عینكی از مارك Oakley است؛ یكی از مارك‌های خوشنام در زمینه تولید عینك. لنزهای این عینك قابل تعویض و همچنین ضدلكه‌های چربی است. در ضمن اثر انگشت از روی لنزهای این عینك به راحتی پاك می‌شود، همین نكته باعث شده این عینك پرفروش شود.





باشكوه و ساده

« ری‌بن»، ‌در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، برای صورت‌های مختلف همیشه عینك‌های زیبایی دارد. یكی از پرفروش‌های امسال در میان عینك‌های مردانه، یكی طرح 3136 ری‌بن است كه كیفیت لنزش حرف ندارد. این عینك در عین سادگی، خیلی باشكوه است.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
گوجه گران شد.....دنیا بر چشم ما تیره و تار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی گران‌ ترین فوتبالیست‌ های دنیا+عکس


گرانقیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان چه کسانی هستند؟