سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

گران‌ترین ساعت‌ های دنیا از نگاه «فوربس»


سایت فوربس گران‌ترین ساعت‌های دنیا را انتخاب کرد و در میان این فهرست، ساعت‌هایی وجود دارد که بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند.

خبرگزاری آنا: سایت فوربس گران‌ترین ساعت‌های دنیا را انتخاب کرد و در میان این فهرست، ساعت‌هایی وجود دارد که بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند.سایت فوربس شش ساعت بسیار لوکس و گران را انتخاب کرده است.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»

تصور عامه بر این است که گران‌ترین ساعت‌ها محصول برندهایی مانند رولکس و حداکثر تا 50میلیون تومان قیمت دارند اما ساعت‌های دیگری از سازندگان کمتر شناخته‌شده‌ وجود دارد که به طور غیر قابل باوری قیمت بالایی دارند. در ادامه با گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های دنیا آشنا می‌شوید.

توربولیون مگسونیک ناقوس بولگاری

وقتی بولگاری برند «جرالد جنتا» را به عنوان زیرمجموعه خود درآورد، یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های خود را با طراحی درخشان به نام توربولیون مگسونیک ساخت. ساعتی فوق پیچیده که سیستم توربولیون را با قابلیت‌های ناقوسی در کنار هم قرار داده است.

این محصول، با بیش از 900 قطعه دست ساز و قابی که عمدا از آلیاژ مگسونیک در آن استفاده شده است تا صدای موسیقی ناقوس‌وار آن را بالا ببرد. مگسونیک ناقوس حدود 620 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»

نمایی از پشت ساعت گرداب مگسونیک ناقوس بولگاری

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»



شوپارد ال.یو.سی توربولیون باگت

این ساعت الماس‌نشان شوپارد با بیست و پنج قطعه الماس باگتی تزئین شده است. نسخه باگت شوپارد ال.یو.سی به یک موتور محرک توربولیون مجهز و با بیش از 27 قیرات سنگ با ارزش الماس تزئین شده است، 240هزار دلار قیمت دارد.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»



«مایترو دو تامپ» چپتر وان گرد شفاف

در دهه ابتدایی قرن 21 و پیشرفت یک باره ساعت‌ها، ساعت‌ساز جدید سوئیسی مایترودوتامپ، ساعت‌های «چپتر وان» را در سال 2008 معرفی کرد. ساعتی با طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن، چهره‌ای جدید از ساعت‌ها را به وجود آورد که با وجود طراحی خلاقانه، گذشته را ارج می‌نهاد. قیمت این ساعت 540 هزار دلار است.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»



کریستوف کلارت دوال‌تاو عقاب شب

ساعت 68 قطعه ای کریستوف کلارت دوال‌تاو عقاب شب، نسخه‌ای از طرح قبلی «دوال‌تاو» است که به نمایندگی ساعت‌های مدرن و کلاسیک کریستوف کلارت با طراحی ترکیبی یگانه، برخاسته است. زمان به وسیله دو تسمه جدا نشان داده می‌شود، در حالی که در وسط قاب ساعت، موتور سیستم زمان‌سنج ویژه قرار گرفته است. قیمت این ساعت 595 هزار دلار است.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»



فرانک مولر آترنیتا سمگا4

ساعت آترنیتا سمگا4 فرانک مولر در زمان طراحی‌اش، پیچیده‌ترین ساعت دنیا با بیش از 36 پیچیدگی مجزا بود. موتور فوق‌العاده پیچیده آن شامل 1500 قطعه مجزا و عقربه‌هایی برای نشان دادن اطلاعات متفاوت می‌شد. قیمت این ساعت 2 میلیون و 400 هزار دلار است.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»
نمایی از موتور فرانک مولر آترنیتا سمگا4
گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»


جورج دانیل کوآکسیال کرونوگراف

شرکت انگلیسی جورج دنیل که به عنوان مهم‌ترین ساعت‌ساز قرن 20 شناخته می‌شود، تنها چند ده ساعت در طول عمرش طراحی کرده است.

در میان کارهایش، برجسته ترین ساعت این تولیدکننده، چرخ دنگ کوآکسیال بود که بعدها به اُمگا، ساعت ساز سوئیسی فروخت. مدل کرونوگراف از ساعت‌های کوآکسیال جورج دانیال 619 هزار دلار قیمت دارد که در سال 2012 به حراج قرار داده شد.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»



پاتک فیلیپ 5004T

این ساعت یکی از مدل‌هایی است که در سال 2013 برای حراج تولید شد. پاتک فیلیپ 5004T تنها مدل تیتانیومی از سری 5004 است که تولید آن متوقف شده است.

 در یک اقدام غیرمنتظره، پاتک فیلیپ طرحی اسپرت تر از مدل 5004 است و گویا این ساعت، خداحافظی با مدل‌های محافظه کارانه پاتک فیلیپ است. پاتک فیلیپ 5004T در یک حراجی در سال 2013 به قیمت 3میلیون و 985 هزار دلار فروش رفت.

گران‌ترین ساعت‌های دنیا از نگاه «فوربس»


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه جهان از نگاه فوربس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین ساعت دنیا دو روز پس از مرگ صاحبش به فروش رسید



اخبار,اخبار گوناگون ,گران ترین ساعت دنیا

 

اخبار گوناگون - گران ترین ساعت دنیا دو روز پس از مرگ صاحبش به فروش رسید

گران‌ترین ساعت جهان به قیمت ۲۱ میلیون و سیصد هزار دلار در یک حراجی در ژنو فروخته شد.

به گزارش خبرآنلاین ، ساعت "گرِیوز سوپرکامپلیکیشن" تنها دو روز بعد از مرگ آخرین صاحبش، سعود بن محمد آل ثانی، کلکسیونر قطری به حراج گذاشته شد.

قیمت پایه این ساعت که در ساخت آن از طلای ۲۴ عیار استفاده شده و نیم کیلوگرم وزن دارد، ۱۵ میلیون دلار تعیین شده بود.


این ساعت در دهه ۱۹۳۰ میلادی برای هنری گریوز، سرمایه‌گذار آمریکایی ساخته شد.

در آن زمان پاتک فیلیپ، ساعت‌ساز مشهور سوئیسی برای ساخت این ساعت هشت سال زمان صرف کرد.


ساعت سوپرکامپلیکیشن از ۹۰۰ قطعه تشکیل شده و به گفته حراجی ساتبی، پیچیده‌ترین ساعتی است که بدون استفاده از تجهیزات کامپیوتری ساخته شده است.
گفته می‌شود شیخ محمد آل ثانی آن را برای پرداخت بدهی‌اش به حراجی ساتبی به فروش گذاشت.


او با تلاش‌هایش برای جمع‌آوری آثار هنری برای قطر و حدود یک میلیارد دلاری که برای خرید این آثار خرج کرده، شناخته می‌شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,گران ترین ساعت دنیا

 اخبار گوناگون - خبرآنلاین, بی بی سی