سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم Taxi


ماریون کوتیلارد، یک سلبریتی فعال در عرصه هنر می‌باشد که در کنار این فعالیت‌ها، به عنوان جواهر ساز حرفه ای هم شناخته می‌شود و طراح برندهای جواهر معروف اروپا می‌باشد. این گفتار، نگاهی دارد به کلکسیون جواهرات یک جواهر ساز حرفه ای.

 
 
 
 
صبح بخیر:سرویس چهره‌های برترین‌ها همچون روال همیشگی، به مرور کلکسیون جواهرات سلبریتی های عالم هنر و ورزش می‌پردازد. در گفتار امروز، نگاهی داریم به کلکسیون جواهرات یک جواهر ساز حرفه ای به نام ماریون کوتیلارد. با ما همراه باشید.

 کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(کلکسیون جواهرات رد کارپتی خانم ماریون)

کریستین دیور، برند لباسی هست که خانم کوتیلادر، در مراسم رسمی و رد کارپت ها، بر تن می‌کند و معمولاً ایشان را با جواهرات معروفی از برندهای غربی مشاهده می‌کنیم. خانم کوتیلارد، یکی از طراحان معروف برند چوپارد هست و در برنامه کلکسیون جواهرات فرش سبز طرفدار محیط زیست این برند با نام Chopard's eco-friendly Green Carpet Collection شرکت کرده است. خانم ماریون، به جواهرات الماس، مخصوصاً ست گردن بند و دستبند الماس که با سنگ‌های قیمتی ظریف کاری شده است، علاقه خاصی دارد و به همین دلیل، سبک طراحی ایشان نیز بر روی این گونه از جواهرات، متمرکز هست.

 کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(ماریون کوتیلارد در جشنواره فیلم کن، طراح جواهرات برای برند Chopard)

ماریون کوتیلارد سی و نه ساله، بازیگر و خواننده فرانسوی هست که معروفیت او به دلیل بازی در سه گانه Taxi از 1998 تا 2003 می‌باشد. وی، یک جایزه اسکار، یک جایزه بافتا، یک جایزه سزار و یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در نقش ادیت پیا، در فیلم زندگی چون گل سرخ را به دست آورده است.
 
کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT

همچنین او اولین فردی است که برای بازی در یک فیلم فرانسوی‌زبان برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم موزیکال ناین نامزد جایزه گلدن گلوب گردید. در ادامه نگاهی داریم به شماری از جواهرات الماسی که توسط وی طراحی و در مراسم مختلف، استفاده شد.

 کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(ماریون کوتیلارد و گوشواره خوشه ای الماس – برند چوپارد)
فستیوال فیلم کن فرانسه – آوریل 2015

کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(ماریون کوتیلارد و گردن بند دو لایه کریستالی- کالیفرنیا 2009)
مراسم Annual Academy Awards held at Kodak Theatre

کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT 

(گوشواره الماس گرد خانم ماریون – فوریه 2015 کالیفرنیا)
مراسم Annual Academy Awards at Hollywood & Highland Center

کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT 
(کلکسیون گردن بند و دستبند با سنگ‌های قیمتی و لباس سراسر سفید – آوریل 2014)
مراسم Cinema Against AIDS Gala

کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(گردن بند یقه ای از جنس الماس و برند چوپارد – کن فرانسه 2014)
مراسم Two Days, One Night

 کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(ماریون و گردن بند الماس برند چوپارد – نیویورک 2014)
مراسم CFDA fashion awards

کلکسیون جواهرات بازیگر معروف فیلم ixaT
(گردن بند الماس ماریون با برند چوپارد – پاریس 2013)
مراسم Film Awards 2013 at Theatre du Chatelet


ویدیو مرتبط :
فیلم/ واکنش بازیگر معروف به چاقوکشی ساختگی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروژه‌های تازه دو بازیگر معروف سینمای ایران: لیلا حاتمی در فیلم نویسنده «وضعیت سفید»/مهناز افشار «عروس ایرانی»



 

عکس بازیگران , پروژه های بازیگران

 

لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست بازی می‌کند.به گزارش سینماپرس، لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست بازی می‌کند.

فیلم سینمایی سر به مهر به کارگردانی هادی مقدم دوست و با بازی لیلا حاتمی بعد از دریافت پروانه ساخت، خرداد ماه کلید می‌خورد.تهیه کنندگی این فیلم را محمدرضا شفیعی برعهده داشته و حمید نعمت الله به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور دارد.سربه مهر یک درام اجتماعی و مذهبی است و تا امروز دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هنوز مشخص نشده است.

هادی مقدم دوست نگار فیلم سینمایی بی پولی را به همراه حمید نعمت الله در پرونده کاری خود دارد.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از فارس مهناز افشار نقش «عروس تهرانی» به کارگردانی داوود موثقی و تهیه‌کنندگی خسرو امیرصادقی را بازی می‌کند.

وحید اسلامی گفت: این فیلمنامه که تاکنون دوبار با دو کارگردان مختلف پروانه ساخت گرفته، قرار است به زودی جلوی دوربین رود.

وی در ادامه افزود: فیلمنامه «عروس تهرانی» بر اساس فیلم سینمایی «مادر شوهر هیولا» نگاشته شده و به نوعی برداشتی آزاد از این اثر به شمار می‌رود. این فیلمنامه پیش از این «مادر شوهر عوضی» بود که به «عروس تهرانی» تغییر نام یافت.

این فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما با اشاره به درونمایه اجتماعی فیلنامه «عروس تهرانی»، گفت: این اثر داستان مادرشوهری را به تصویر می‌کشد که از بازیگران مطرح سینمای کشور است و با ورود دختری جوان به زندگی پسرش تلاش می کند تا مانع ازدواج آن‌ها شود.

اسلامی یادآور شد: پیش از این قرار بود «مسعود نوابی» این فیلم را بسازد اما هم‌اکنون «خسرو امیر صادقی» تهیه‌کننده فیلم پروانه ساخت را با «داود موثقی» تمدید کرده است. مولفه‌های موجود در فیلمنامه می‌تواند اثری کمدی فارق از آثار سطحی متداول خلق کند، همچنین جذابیت‌های تقابل عروس و مادر شوهر می‌تواند باعث استقبال مخاطبان از این فیلم شود.

وی در ادامه افزود: از عوامل فیلم اطلاعی ندارم اما قرار است «مهناز افشار» ایفاگر نقش «عروس تهرانی» باشد.

«وحید اسلامی» سال گذشته فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» را در جشنواره فیلم فجر داشت، این فیلم قرار است امسال روی پرده رود.... /  خبرگزاری : caffecinema

 

عکس بازیگران , پروژه های بازیگران