سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کدام جواهرات از کدام زنان دل می‌برند؟


برای انتخاب درست جواهرات یعنی برای آنکه بزنید به دل هدف، تنها جواهرات خریدن کافی نیست! شما یعنی آقایان، باید بدانید که دست روی چه انتخاب‌هایی بگذارید تا تلاش‌تان نتیجه بدهد.این یک راهنماست برای آنکه تلاش‌ شما آقایان در خرید جواهرات به ثمر بنشیند.


مجله زندگی ایده آل: برای انتخاب درست جواهرات یعنی برای آنکه یکراست بزنید به دل هدف، تنها جواهرات خریدن کافی نیست! شما یعنی آقایان، باید بدانید که دست روی چه انتخاب‌هایی بگذارید تا تلاش‌تان نتیجه بدهد. شما باید از ظرافت‌های روحیه همسر آینده‌تان با‌خبر باشید تا یکراست بزنید به قلب هدف! این یک راهنماست برای آنکه تلاش‌های شما آقایان عزیز در خرید جواهرات به ثمر بنشیند.

 این خانم تجملاتی است!



اگر همسر آینده شما یک خانم با دیسیپلین است و البته عاشق تجملات حتما به انتخاب یک گل‌سینه جواهر برای او فکر کنید. ترکیب برلیان با سنگ‌های قیمتی از یاقوت گرفته تا کهربا و زمرد به شرط آنکه زیبایی آن درست و حسابی به چشم بیاید برای گل‌سینه انتخابی شما جواب می‌دهد.


برای خانم‌های به‌روز!



اگر همسر شما یک خانم به روز است که با مد جهانی جلو می‌رود حتما به خرید یک دستبند مشابه نمونه پیشنهادی ما فکر کنید. یادتان باشد دستبندهای پهن البته ظریف و با طرح‌های هندسی جزو به‌روزترین طراحی‌های طراحان جواهرات دنیاست.


کمی تا قسمتی سنتی



اگر همسر آینده شما عاشق سنت و نقش و نگارهای اسلیمی است که از دل طرح‌های سنتی ایرانی می‌آیند، حتما به انتخاب یک جفت گوشواره آن هم از نوع یاقوت قرمز درست مثل گوشواره پیشنهادی ما فکر کنید.


همیشه جواب می‌دهد



یک جفت گوشواره زمرد سبز، یا یک تو گردنی به شرط آنکه درست و حسابی بزرگ باشد و ترجیحا ساده همیشه جواب می‌دهد! فرقی هم نمی‌کند که همسر شما چه سلیقه‌ای دارد؛ شما با انتخاب این مورد همیشه جواب می‌گیرید.


سخت‌پسندها!



اگر همسر سخت‌پسندی دارید شک نکنید که به این راحتی‌ها نمی‌توانید او را راضی کنید، پس بهترین راه این است که سراغ یک انگشتر یا حتی گوشواره مروارید بروید و نگران چیزی نباشید چون سادگی و زیبایی این انتخاب حتما سخت‌پسندترین خانم‌ها را هم راضی می‌کند!


برای خانم‌های مدرن!



اگر همسر شما یک خانم با دیدگاه‌های کاملا مدرن است به خرید یک گردنبند یا حتی گوشواره مشابه نمونه‌های پیشنهادی ما فکر کنید. طراحی‌های مدرن با گرافیک‌های نا‌متعارف انتخاب اغلب خانم‌هایی است که طرفدار دنیای مدرنند و به طرح‌های گرافیکی هم علاقه‌مندند.


برای خانم‌های آرام



اگر همسر شما روحیه آرامی دارد، مهربان است و چندان اهل زرق و برق نیست حتما به انتخاب جواهراتی با الماس صورتی مثل گوشواره‌های پیشنهادی ما فکر کنید. آرامش این جواهرات دقیقا همان چیزی است که همسر آرام شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
هلالی و بهمنی:به سر نیزه است سینه زنان می برند / قافله زنجیروان ناله کنان می برند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برند «دیوید یورمن»: جواهرات زنانه


«David Yurman» یک شرکت خصوصی طراحی جواهرات امریکایی است که در سال 1980 توسط «دیوید یورمن» و همسر و شریک تجاری اش «سیبِل» تاسیس شد.