سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

کجا چی بپوشم؟


پاسخ استالیست‌های لونالون به پرسش‌های شما برای اینکه ظاهری مناسب و ایده‌آل داشته باشید.
مجله زندگی ایده آل:

مناسب برای حضور در ر ستوران

سلام من مریم هستم از کرمان. ورزشکارم و در رشته والیبال فعالیت می‌کنم. هنوز دانشجو هستم اما در شرکتی به عنوان نماینده بیمه مشغول به کارم. به زودی قرار است در مراسم شامی که روسای شعبه مرکزی تدارک دیده‌اند شرکت کنم. از استالیست‌های لونالون می‌خواهم من را برای انتخاب لباس مناسب راهنمایی کنند. البته با توضیح اینکه رنگ پوست من روشن است. قدم 86/1 و وزنم 65 کیلوگرم. ممنون از راهنمایی شما...

کجا چی بپوشم؟

مریم عزیز نکته مهم در پیشنهاد استایل مناسب به شما در نظر گرفتن قواعد پوشش برای حاضر شدن در یک قرار رسمی است. همراه با فاکتورهایی که توضیح دادید بهترین پیشنهاد برای شما باتوجه به قد بلند و اندام متناسب‌تان یک مانتوی راسته است با بلندی زیر زانو. بهتر است برای رسمی‌تر شدن ماجرا این مانتو را با یک شلوار راسته بپوشید. در مورد رنگ هم باتوجه به اینکه پای یک قرار رسمی درمیان است، بهتر است به رنگ‌های سنگین فکر کنید. باتوجه به روشن بودن رنگ پوست‌تان می‌توانید رنگ آبی را برای مانتو و رنگ مشکی را برای شلوار در نظر بگیرید. برای رسمی‌تر شدن ظاهرتان بهتر است سراغ یک شال ساده اما ترجیحا کار شده بروید. اگر با رنگ‌های پیشنهادی ما موافق هستید به شال مشکی فکر کنید. در مورد کیف هم بهتر است به یک کیف چرمی کوچک فکر کنید ترجیحا بدون دسته که با حال و هوای رسمی ظاهرتان جور دربیاید. در مورد کفش هم یک کفش چرم مشکی با بلندی پاشنه دسته کم 5 سانت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تصویری که می‌بینید نمونه‌ای است از درخواست‌های قبلی خوانندگان با سوژه‌ای مشابه. صرفا برای اینکه تصویر روشنی از گفته‌های ما داشته باشید.

لباسی که به من اعتماد به نفس بدهد

ل. ضیایی هستم ازمازندران.لطفا در طراحی ظاهری کاملا رسمی برای ملاقات‌های کاری مرا راهنمایی کنید. من مهندس هستم و به تازگی در شرکت معتبری مشغول به کار شدم، حالا به ظاهری نیاز دارم که در درجه اول به من اعتماد به نفس بدهد و اینکه با فضای کارم هماهنگ باشد. این را هم بگویم که من جثه نسبتا ظریف و سرشانه‌های کوچکی دارم.

کجا چی بپوشم؟

خانم ضیایی عزیز، شما در درجه اول به ظاهری نیاز دارید که کاملا رسمی و موقر باشد و در درجه دوم به لباسی که خودتان در آن احساس راحتی کنید. وقتی در لباسی احساس راحتی کنید اعتماد به نفس هم دارید. نکته اول اینکه باتوجه به اینکه سرشانه‌های ظریفی دارید حتما باید بروید سراغ مانتویی که سرشانه‌های برش‌دار یا طراحی‌هایی مثل تصویر پیشنهادی دارند. چنین سرشانه‌هایی نه‌تنها کوچکی عرض شانه شما را در خودش پنهان می‌کند بلکه شما را چهارشانه‌تر هم نشان می‌دهد. مطمئن باشید در این حالت ناخودآگاه مصم‌تر و با اطمینان بیشتری قدم بر می‌دارید تا وقتی که سرشانه‌هایی خموده دارد. برای حاضر شدن در محیط کاری که توضیح دادید بهتر است به جای طرح‌های فانتزی سراغ مدل‌های کلاسیک و رنگ‌های پخته و سنگین بروید. به کیفی که دست می‌گیرید هم دقت کنید؛ هرچه کیف شما شق‌و‌رق‌تر و با چارچوب‌‌تر باشد شخصیت محکم‌ و تاثیرگذاری‌تری از شما ارائه می‌شود. در مورد کفش هم فقط مجازید به کفش‌های پاشنه‌بلند البته با پاشنه‌ای معقول فکر کنید تا ظاهر رسمی و با وقار شما تکمیل شود.

قد بلندتر، بدون پاشنه‌های ‌بلند!

سلام من شیدا هستم از تهران. جثه ریزیی دارم، قدم زیاد بلند نیست و اتفاقا هیچ علاقه‌ای هم به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارم. لطفا من را راهنمایی کنید که بتوانم بدون نیاز به کفش پاشنه بلند و صرفا با استفاده از نوع پوششی که دارم کشیده و قد بلندتر به نظر بیایم.

کجا چی بپوشم؟
 شیدای عزیز تو به راحتی می‌توانید با استفاده از شگردهای ساده‌ لباس پوشیدن قد بلندتر به نظر بیایید. مثلا اینکه شال برای تو انتخاب مناسب‌تری است تا روسری. روسری به دلیل گرهی که روی گردن می‌خورد ناخودآگاه گردن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد در صورتی که وقتی شال سر می‌کنید، کافی است یک بلوز یا حتی مانتوی یقه ایستاده را با آن هماهنگ کنید تا وقتی شال دور گردن‌ قرار می‌گیرد- البته به صورت آزاد- گردن کشیده‌تر به نظر بیاید. حتی می‌توانید از ترفندهای ساده‌ و متداولی مثل بستن موها بالای سر استفاده کنید.در مورد انتخاب لباس یا مانتو هم بهتر است تا جایی که می‌تواند به مدل‌های بلند فکر کنید. یک مانتوی بلند با خطوط عمودی پهن، هم به بلندتر شدن قد شما کمک می‌کند و هم به درشت‌‌تر به نظر آمدن جثه‌ات. هرچه طرح‌های عمودی روی مانتویی که انتخاب می‌کنید بیشتر باشد به‌خاطر خطای دید ایجادشده هم قد بلندتر به نظر می‌آیید. مانتوی پیشنهادی به خانم ساناز کاشمری از اعضای گروه آریان به تو کمک می‌کند تا تصویر روشن‌تری از گفته‌های ما داشته باشید.

می‌خواهم بزرگ‌تر به‌نظر بیایم

سلام، رئوف هستم از کرج. 22 ساله و دانشجوی رشته مکانیک. مشکل اصلی من این است که جثه بسیار لاغری دارم، علاوه بر آن چهره‌ام خیلی کوچک‌تر از سنم به نظر می‌آید و این موضوع به‌خصوص در محیط دانشگاه اصلا برایم خوشایند نیست. لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور لباس بپوشم تا این مشکل به نظر نیاید البته این را هم بگویم که من تیپ‌های اسپرت را به تیپ‌های مردانه ترجیح می‌دهم.

کجا چی بپوشم؟

رئوف عزیز این نکته را به یاد داشته باشید که ته‌ریش مشروط بر اینکه حساب‌شده (آنکادرشده و مرتب) باشد چهره را کمی جدی‌تر و حتی کمی تا قسمتی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین قدم اول این است که به ته‌ریش فکر کنید، در قدم بعدی باید به یک پیراهن کتان البته کاملا ظریف و به رنگ روشن فکر کنید. برای تاکید روی ظاهر اسپرت هم می‌توانید آستین‌ها را بالا بزنید. حالا می‌ماند یک شال ظریف که بازهم روی ظاهر اسپرت مورد نظر تو تاکید می‌کند. یادت باشد باتوجه به اینکه جثه ظریفی دارد تیشرت انتخاب مناسبی برای‌ تو نیست. یک پیراهن کتان به خاطر برش‌هایی که در قسمت سرشانه دارد باعث می‌شود چهارشانه‌تر به نظر برسد. در مورد شلوار هم بهترین انتخاب برای تو شلوار جین است. فقط به این نکته دقت کنید که شلوار انتخابی‌حتما راسته باشد و به رنگ تیره. این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا لاغر بودن جثه‌ات به چشم نیاید. این هم یک تصویر، البته بدون در نظر گرفتن فاکتور فصل برای آنکه شما دوست عزیز از گفته‌های ما تصویر روشن‌تری در ذهن‌ داشته باشید.


ویدیو مرتبط :
کلام حالا چی بپوشم؟ (طنز)-چی - بپوشم؟ -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این لباس ها را با چی بپوشم؟



در لحظه خرید هیچ كس به اندازه یک مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس برای اینكه لباسی مرغوب و با كیفیت بخرد، بلكه اطمینان از اینكه سوروسات تمام اهالی خانه به راه است و در سبد خرید هیچ كدام از بچه ها چیزی كم نباشد.

 

شاید به همین دلیل همیشه چیزی در سبد خانم خانه كم است؛ یک كفش آن هم به رنگ كرم برای لباس بژی كه خیاط تازه دوخته یا یک كیف سبز برای كفش سبزی كه در حراج خریده است. برای مادرانی كه با چنین وسواس و دلسوزی خرید می‌كنند، یک ست جادویی سراغ داریم. كیف و كفشی كه فرصت ست‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و با یک بار خرید، از داشتن كمد رنگارنگی از كیف و كفش بی نیاز می شوید.

رنگ سال
این رنگ سبز - آبی، یكی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است. رنگی تازه در دنیای لباس‌ها كه به همین دلیل در كمد همه ما كمتر دیده می‌شود اما اگر می خواهید در مراسمی به عنوان خوش پوش ترین فرد شناخته شوید، بی شک باید چنین رنگی را از میان رنگ های تابستانی انتخاب كنید. ست را شلوغ كنید. یک دستبند از مدل پهن كه این روزها خیلی رایج است و یک جفت گوشواره كامل كننده ست شماست. این رنگ ملایم سبز- آبی با كیف و كفش رنگ پوست شما بیش از آنكه فكر كنید، شیک است.

تکنیک های خرید لباس, ستی برای لاغر شدن

رنگ سبز - آبی، یكی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است


این مدل پیراهن را به كسانی پیشنهاد می كنیم كه دوسایزی هستند یعنی بالا تنه ظریف دارند و در پایین تنه دچار چاقی موضعی هستند. مدل دامن این پیراهن می تواند این مشكل را بپوشاند.

انتخابی برای همیشه
یكی از شیک ترین تركیب‌ها لباس مشكی با این كیف و كفش جادویی است. این تركیب و تضاد رنگی میان آنها باعث می شود تا هر دو جلوه بیشتری پیدا كنند. فقط برای اینكه هماهنگی در كل ست شما حفظ شود، بهتر است گوشواره‌ای با همان رنگ استفاده كنید. این بلوزهای توری بخشی از مد امسال هستند. بلوزی به دردبخور كه می تواند شما را صاحب ستی نیمه رسمی و پركاربرد كند.

راهنمای انتخاب لباس, نکاتی برای خرید لباس

تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند زیرا آنها را لاغرتر نشان می دهد


تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند و مطمئن باشند كه آنها را لاغرتر از همیشه نشان می دهد. این معجزه رنگ مشكی و شلوارهای راسته است.

تابستان صورتی
چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، لباسی است كه هر خانمی برای ‌مهمانی و دورهمی زنانه در عصرهای بهار و تابستان به آن احتیاج دارد. چه بهتر كه این پیراهن در رنگ سال یعنی صورتی یخی انتخاب شود. صورتی از رنگ‌های ثابت تابستان است كه امسال نسخه ملایم و كمرنگ آن مرسوم است. چنین پیراهنی را می توانید با همان كفش و كیف رنگ پوست خود بپوشید. رژلب تان را هم از رنگ ملایم انتخاب كنید تا آرامش ست به هم نخورد اما برای اینكه بی حال به نظر نرسید، از سایه طوسی برای آرایش چشم استفاده كنید.

یک جفت گوشواره ساده برلیانی برای همیشه شما را از سردرگمی انتخاب زیورآلات نجات می دهد چون همیشه شیک، فاخر و جذاب است.

اصول انتخاب انواع لباس,اصول و نحوه پوشش

چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، مناسب برای مهمانی عصرهای بهار و تابستان است


به رنگ پوست
در اصطلاح كارشناسان مد، به این رنگ كیف و كفش «nude» گفته می‌شود؛ یعنی رنگی مشابه رنگ پوست بدن. رنگی كه وقتی كفش آن را به پا می كنید، در نگاه اول به چشم نمی آید. بار كلاسیک این رنگ به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را با ست های مختلف بپوشید. هنگام انتخاب دقت كنید كه سراغ ساده ترین مدل بروید. این سادگی تاریخ مصرف ست شما را افزایش می دهد. یک كیف با دو بند كه می‌توانید روی دست یا روی شانه حمل كنید، بهترین انتخاب است.

ویژه دوسایزی ها
باور می كنید یا نه؛ حتی به وقت اسپرت‌ پوشی، این كیف و كفش با رنگ معجزه گرشان در یک مهمانی زنانه به كمک تان می آیند. شلوار جین و تاپ تابستانی شما برای تبدیل شدن به یک ست نیمه رسمی و چشمگیر به این كیف و كفش احتیاج دارند. این روزها، تاپ های حریر كه مدل گشاد دارند را در فروشگاه های لباس زیاد خواهید دید. این نارنجی پرتقالی هم یكی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است كه به خصوص به خانم‌های برنزه توصیه می كنیم.

ست های اسپرت،ست های لباس زنانه

این رنگ نارنجی پرتقالی هم یكی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است


این ست برای اغلب خانم‌ها، حتی كسانی كه چاقی موضعی در شكم دارند مناسب است چون مدل كلوش تاپ، چاقی شكم را می پوشاند و از طرف دیگر این مدل شلوار، پاها را كشیده تر نشان می دهد.

 

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir